Skravletråd

Kan være fordi vi har Facebook side i tillegg + snap :nailbiting:

Jeg liker litt anonymiteten på forumet, jeg.. :p Jeg ble med i fb gruppen for -17, og da en samling kun for dem på BV. Der er det faktisk et fint miljø, og den gruppen brukes enda. Men når det blir større grupper på fb for 'alle', så synes jeg FORT det blir en stor mammapoliti-gjeng som setter seg for å kommentere på alt, og de synes jeg er æsj.

Jeg liker litt anonymiteten på forumet, jeg.. :p Jeg ble med i fb gruppen for -17, og da en samling kun for dem på BV. Der er det faktisk et fint miljø, og den gruppen brukes enda. Men når det blir større grupper på fb for 'alle', så synes jeg FORT det blir en stor mammapoliti-gjeng som setter seg for å kommentere på alt, og de synes jeg er æsj.
Samme her! Har fint samhold med juni 2020 gruppa fra bv på snap enda, og jeg har hatt 2 treff med mai 20 gruppa mi :Heartpink Fått mange gode venner

Samme her! Har fint samhold med juni 2020 gruppa fra bv på snap enda, og jeg har hatt 2 treff med mai 20 gruppa mi :Heartpink Fått mange gode venner
Herlig når det blir sånn! :)
Synes august17 har fint samhold på fb - enda. Barselgruppen min fra 2017 derimot, tror jeg ikke vi klarte oss 6mnd engang, haha

Herlig når det blir sånn! :)
Synes august17 har fint samhold på fb - enda. Barselgruppen min fra 2017 derimot, tror jeg ikke vi klarte oss 6mnd engang, haha
Barselgruppa i regi av helsestasjonen funka ikke heller med noen av mine. Når eldste ble født i 2016, var jeg 18 mens resten var 30++ og flergangsfødende, så de ønska omtrent ikke treffes :wtf: Med nr 2 i 2020, stoppa corona oss fra å ha barselgruppe..

Barselgruppa i regi av helsestasjonen funka ikke heller med noen av mine. Når eldste ble født i 2016, var jeg 18 mens resten var 30++ og flergangsfødende, så de ønska omtrent ikke treffes :wtf: Med nr 2 i 2020, stoppa corona oss fra å ha barselgruppe..

Ikke sant. Husker ikke om jeg fikk tilbudet med nr1, mulig jeg bare takka nei. Jeg var 17 år, og følte ikke jeg passa inn i noe gruppe uansett.

Med nr 2 funka det dårlig. "Vi kan møtes og TRILLE TUUUUUR". Nei, de var hyggelige altså, bare ikke noen match for meg.

I 2021 sa jeg bare nei takk :p jeg orka ikke prøve engang.

Begynner føle meg svimmel. Håper det er sykdommen eller væskemangel, ikke graviditeten...
I så fall begynte det tidlig denne gang. Siste to svangerskapene ble jeg svimmel (på hver sin måte), og da var det ikke før uke 8-10 et sted.

Hva skjer i kveld jenter? :)
Akkurat nå står tven på, og lille spiser eggerøre. Jeg føler meg relativt i dårlig form, så er litt greit å ha ettåringen "fastspent" i stolen litt. Gubben er ikke hjemme på noen timer enda, så blir lenge til faktisk middag ><

Akkurat nå står tven på, og lille spiser eggerøre. Jeg føler meg relativt i dårlig form, så er litt greit å ha ettåringen "fastspent" i stolen litt. Gubben er ikke hjemme på noen timer enda, så blir lenge til faktisk middag ><
Jeg er fortsatt syk og ligger under dyna på dag 3, men på bedringens vei heldigvis! Gleder meg til taco i kveld :)

• Omsorg
Reactions: HCS
I dag er det middag hos svigers. Siden mine foreldre vet om graviditeten, vil mannen gjerne fortelle sine foreldre også, så det er jo koselig. Selv om det egentlig er litt tidlig å fortelle «alle» som det nesten har blitt til nå :p har vært på jobbreise siden mandag, så gleder meg vilt til å se jenta mi!

Kom nettopp hjem fra jobben, og gjør meg klar til ukeshandelen. Morgenkvalmen ble til heldags kvalme, og nå prøver jeg å finne ut noen lette retter til de neste dagene.
Har ikke lyst på mat, men er veldig sulten samtidig…

Jeg er fortsatt syk og ligger under dyna på dag 3, men på bedringens vei heldigvis! Gleder meg til taco i kveld :)
God bedring!
Skulle gjerne ligget under dyna jeg og. Jeg er kald og i dårlig form. Men det bryr ikke ettåringen seg om, så.. nå har vi gjort et halvhjertet forsøk på å lese en bok istedet. Da greide hun sitte i ro i alle fall :p

I dag er det middag hos svigers. Siden mine foreldre vet om graviditeten, vil mannen gjerne fortelle sine foreldre også, så det er jo koselig. Selv om det egentlig er litt tidlig å fortelle «alle» som det nesten har blitt til nå :p har vært på jobbreise siden mandag, så gleder meg vilt til å se jenta mi!

Det er jo hyggelig da ❤️ Får poengtere at det ikke er offentlig informasjon enda, da, så dere ikke plutselig får gratulasjoner fra kassadama eller så :p

• Haha
Reactions: HCS
Kom nettopp hjem fra jobben, og gjør meg klar til ukeshandelen. Morgenkvalmen ble til heldags kvalme, og nå prøver jeg å finne ut noen lette retter til de neste dagene.
Har ikke lyst på mat, men er veldig sulten samtidig…

Å, æsj.. :( jeg har hatt kvalme i kun første svangerskapet (bittelitt i nr2 og, men ikke lenge), og da var det kun "spise regelmessig" som gjaldt for meg. Ble jeg sulten, så ble jeg kvalm.

Men lett mat.. ting med kylling synes jeg er ganske lett mat i alle fall.

Nå gleder jeg forsåvidt meg til taco jeg og, selv om det ikke blir før i morgen :p

Ligger på sofaen og venter på kaffegjester, og kjenner at det jobber nede i livmoren :)

God bedring til dere som er syke :Heartred

Ligger på sofaen og venter på kaffegjester, og kjenner at det jobber nede i livmoren :)

God bedring til dere som er syke :Heartred
Hyggelig med besøk, da ❤️

Takk, er vel 'bare' forkjølelse, men blir så utrolig slapp og tung når bihulene tettes opp; og når hosten gjør vondt i brystet. ><
Mini er bare hes nå, ellers er hun i ALT FOR GOD form..!! Klatrer rundt overalt.

Her er vi også småsyke, men begynner å bli bedre ☺️ jeg måtte dra hjem fra jobb i går og har vært hjemme i dag, men skal på jobb igjen i morgen. Blir nok en kveld med sløving og litt smårydding etter noen dager med sykdom.

Back
Topp