Skravletråd

Har sånne ekle stikk i magen i dag, og går derfor titt og ofte og sjekker etter blødning>< men, neida.

Dere med barn fra før - Når begynte dere med adventskalender? Har en snuppe på nesten to, og skulle gjerne ha startet, men tror det kommer til å bli krangling hver dag om hvorfor hun ikke kan få _alle_ sjokoladene, så usikker på om det fremdeles er mest for meg liksom :p

Dere med barn fra før - Når begynte dere med adventskalender? Har en snuppe på nesten to, og skulle gjerne ha startet, men tror det kommer til å bli krangling hver dag om hvorfor hun ikke kan få _alle_ sjokoladene, så usikker på om det fremdeles er mest for meg liksom :p
Har ei på 2 år,og skal teste sjokoladekalender. Hun skjønner nok prinsippet etter noen dager :)

• Liker
Reactions: HCS

Tror vi begynte da de var over to, og skjønte litt mer. Nå er mi eldste født sen november, så hun BLE jo to rett før.
Hun på ett får i alle fall ikke i år. Men så får de pakkekalender (med SINNSYKT MYE SOKKER :p ) og ikke sjokoladekalender. Tror hun kunne blitt furt om de andre fikk sjokolade og ikke hun, for hun har veldig sånn.. "hvis du skal ha, så må jeg få" :p Blir kjempefurt når noen spiser noe hun ikke har fått.

• Liker
Har sånne ekle stikk i magen i dag, og går derfor titt og ofte og sjekker etter blødning>< men, neida.
Jeg har hatt stikkinger og "strekker" de siste dagene og bekymret meg for det. I dag kjenner jeg nesten ingen ting, så i dag er jeg bekymret for det.

Sa det til mannen min, og han kunne melde at "akkurat sånn var du sist også, alltid bekymret for noe" :shy: Er nok ingen fare. For min del tror jeg bekymringene roet seg etter å ha sett et bankende hjerte på TUL i uke 6. Så må nok bestille det nå også ☺️

Jeg har hatt stikkinger og "strekker" de siste dagene og bekymret meg for det. I dag kjenner jeg nesten ingen ting, så i dag er jeg bekymret for det.

Sa det til mannen min, og han kunne melde at "akkurat sånn var du sist også, alltid bekymret for noe" :shy: Er nok ingen fare. For min del tror jeg bekymringene roet seg etter å ha sett et bankende hjerte på TUL i uke 6. Så må nok bestille det nå også ☺️

Ikke sant. Jeg er fullt klar over at jeg alltid har angst i svangerskap. Og jeg roer meg ikke før ungen er ute :p For joda..ungen KAN jo dø i uke 33 også o.O det leste jeg NETTOPP en artikkel om..... sjeldent, ja. Men det KAN jo skje. Så, roer meg ikke før jeg kan SE babyen.. og selv da er jeg bekymret for pustestans><

Håper jeg ikke lager trist stemning her men jeg ville liksom ikke lage en helt egen tråd, håper det går fint at jeg skriver om dette her da jeg allerede har delt litt her denne uka

Jeg tror jeg har en spontanabort. Jeg var hos legen i går og måtte egentlig krangle meg til å få ta hcgblodprøver da ingen andre enn meg virket spesielt bekymret over småblødningene mine. Men fikk ta blodprøve torsdag og skal vel igjen på mandag

Men jeg blør friskt blod nå. Mer enn før, minner om mensen. Og jeg har tatt strimmeltester de siste 4 dagene som er veldig svak i dag selv om urinen var konsentrert som de andre. Faen

Blir ikke julibaby på meg :sad010

Håper alle dere får nydelige fine julibabyer :Heartpink så får jeg bli mamma noen måneder senere, og det kjennes egentlig okey ut

Håper jeg ikke lager trist stemning her men jeg ville liksom ikke lage en helt egen tråd, håper det går fint at jeg skriver om dette her da jeg allerede har delt litt her denne uka

Jeg tror jeg har en spontanabort. Jeg var hos legen i går og måtte egentlig krangle meg til å få ta hcgblodprøver da ingen andre enn meg virket spesielt bekymret over småblødningene mine. Men fikk ta blodprøve torsdag og skal vel igjen på mandag

Men jeg blør friskt blod nå. Mer enn før, minner om mensen. Og jeg har tatt strimmeltester de siste 4 dagene som er veldig svak i dag selv om urinen var konsentrert som de andre. Faen

Blir ikke julibaby på meg :sad010

Håper alle dere får nydelige fine julibabyer :Heartpink så får jeg bli mamma noen måneder senere, og det kjennes egentlig okey ut

Sender deg en god klem ❤️
Man håper jo i det lengste, men med svakere tester og greier, så.. tror jeg at jeg heller vil håpe at ting går fort for seg; at du slipper blø så lenge, og at du måtte bli fort gravid igjen (når du evt er klar for det).
Masse lykke til videre ❤️❤️

Æsj.
Jeg fant urinkoppen min (en silikonkopp som jeg bruker til tester, sånn som er kjøpt på babyplan) i søpla. Aner ikke om det er jeg som enten har vært så i ørska i morges at jeg kastet den; ELLER om jeg har GLEMT DEN i vasken og gubben har kastet den. :P
Uansett. Nå har den fått godgjort seg i søpla i mange timer; hvor det bl.a. ligger et rispapir eller to med bæsj i.

Så. Koppen lukter sur bleie. Prøver på en hard desinfeksjon av koppen nå, men om DENNE runden ikke funker.. så gir jeg opp, da får den bare gå tilbake i søpla x)

Ettåring som nekter å sove, men surver masse.
Altså, jeg tipper hun er ekkel i hals og kropp eller noe pga hosten og slimet, men man blir jo også bittelitt sliten av å løpe opp og ned, og roe. ><

Ettåring som nekter å sove, men surver masse.
Altså, jeg tipper hun er ekkel i hals og kropp eller noe pga hosten og slimet, men man blir jo også bittelitt sliten av å løpe opp og ned, og roe. ><
Det driver vi og med ikveld :hungover:
Har ikke telling på hvor mange ganger vi har vært oppe til ettåringen, nå har mannen vært der oppe en god stund så tror han har gitt opp. Det var den fredagskvelden:hilarious:

Det driver vi og med ikveld :hungover:
Har ikke telling på hvor mange ganger vi har vært oppe til ettåringen, nå har mannen vært der oppe en god stund så tror han har gitt opp. Det var den fredagskvelden:hilarious:

Prøvde alt mulig. Ta henne med ned og fore med en halv banan og sette henne på do (kom ingenting).
Altså. Da er man desperat :p
Funka ikke.
Til slutt la jeg meg med henne i vår seng og strøk på henne til hun roa seg godt, og så.. begynte hun å tulle med babycallen jeg hadde lagt i senga, så da la jeg henne i sin seng igjen. Og DA sovna hun...! Til slutt. Og SÅ gikk gubben og la seg, etter det. (Fordi han er syk).

Vi har gått for Mummi-kalender med små Mummi-figurer hver dag istedenfor. Tror hun lille på 2,5 år kommer til å forvente sjokolade hver dag etter den siste luka er åpnet, så tok heller noe annet :laughing002

• Liker
Back
Topp