Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
2,6k - det går fremover
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ei på 2 år,og skal teste sjokoladekalender. Hun skjønner nok prinsippet etter noen dagerDere med barn fra før - Når begynte dere med adventskalender? Har en snuppe på nesten to, og skulle gjerne ha startet, men tror det kommer til å bli krangling hver dag om hvorfor hun ikke kan få _alle_ sjokoladene, så usikker på om det fremdeles er mest for meg liksom
Dere med barn fra før - Når begynte dere med adventskalender? Har en snuppe på nesten to, og skulle gjerne ha startet, men tror det kommer til å bli krangling hver dag om hvorfor hun ikke kan få _alle_ sjokoladene, så usikker på om det fremdeles er mest for meg liksom
Herlig. Fryseforsøk herMelder meg også inn! Hcg på 165 i går (14 dpo). Unnfanget via IVF håper denne klamrer seg fast! Har mistet to ganger tidligere.
Jeg har hatt stikkinger og "strekker" de siste dagene og bekymret meg for det. I dag kjenner jeg nesten ingen ting, så i dag er jeg bekymret for det.Har sånne ekle stikk i magen i dag, og går derfor titt og ofte og sjekker etter blødning>< men, neida.
Jeg har hatt stikkinger og "strekker" de siste dagene og bekymret meg for det. I dag kjenner jeg nesten ingen ting, så i dag er jeg bekymret for det.
Sa det til mannen min, og han kunne melde at "akkurat sånn var du sist også, alltid bekymret for noe" Er nok ingen fare. For min del tror jeg bekymringene roet seg etter å ha sett et bankende hjerte på TUL i uke 6. Så må nok bestille det nå også
Håper jeg ikke lager trist stemning her men jeg ville liksom ikke lage en helt egen tråd, håper det går fint at jeg skriver om dette her da jeg allerede har delt litt her denne uka
Jeg tror jeg har en spontanabort. Jeg var hos legen i går og måtte egentlig krangle meg til å få ta hcgblodprøver da ingen andre enn meg virket spesielt bekymret over småblødningene mine. Men fikk ta blodprøve torsdag og skal vel igjen på mandag
Men jeg blør friskt blod nå. Mer enn før, minner om mensen. Og jeg har tatt strimmeltester de siste 4 dagene som er veldig svak i dag selv om urinen var konsentrert som de andre. Faen
Blir ikke julibaby på meg
Håper alle dere får nydelige fine julibabyer så får jeg bli mamma noen måneder senere, og det kjennes egentlig okey ut
Det driver vi og med ikveldEttåring som nekter å sove, men surver masse.
Altså, jeg tipper hun er ekkel i hals og kropp eller noe pga hosten og slimet, men man blir jo også bittelitt sliten av å løpe opp og ned, og roe. ><
Det driver vi og med ikveld
Har ikke telling på hvor mange ganger vi har vært oppe til ettåringen, nå har mannen vært der oppe en god stund så tror han har gitt opp. Det var den fredagskvelden
Vi har gått for Mummi-kalender med små Mummi-figurer hver dag istedenfor. Tror hun lille på 2,5 år kommer til å forvente sjokolade hver dag etter den siste luka er åpnet, så tok heller noe annetDere med barn fra før - Når begynte dere med adventskalender? Har en snuppe på nesten to, og skulle gjerne ha startet, men tror det kommer til å bli krangling hver dag om hvorfor hun ikke kan få _alle_ sjokoladene, så usikker på om det fremdeles er mest for meg liksom
Det var lurt!Vi har gått for Mummi-kalender med små Mummi-figurer hver dag istedenfor. Tror hun lille på 2,5 år kommer til å forvente sjokolade hver dag etter den siste luka er åpnet, så tok heller noe annet
Nice2,8k