Skravletråd

Dere med barn fra før - Når begynte dere med adventskalender? Har en snuppe på nesten to, og skulle gjerne ha startet, men tror det kommer til å bli krangling hver dag om hvorfor hun ikke kan få _alle_ sjokoladene, så usikker på om det fremdeles er mest for meg liksom :p

Har en på 20 mnd. Min mor foreslo sånn kalender med skuffer der det ligger noe oppi, også kun putte oppi dagens luke sånn at han må lete seg frem til den skuffen som har pakke :) ellers åpnes alle på første dag tror jeg!

Synes det er litt gøy med ettåringen, som har begynt å etterligne alfabetsangen litt. :P
"a-bee-de-de..." Og når jeg synger, så slenger hun seg gjerne på et par bokstaver inni (ikke uttalt riktig, selvsagt, blir mest 'de-de' eller "øh-øh", men). Hun er 13mnd, så kan vel ikke forvente hele alfabetet riktig uttalt på rams :p

Jeg liker å være litt privat på åpent forum så jeg kjører på i lekeforumet for å få skjult :hilarious: Går vel fort dit nå :)

Jeg liker å være litt privat på åpent forum så jeg kjører på i lekeforumet for å få skjult :hilarious: Går vel fort dit nå :)

Ja, er jo forsåvidt greit det!
Jeg liker også skjult; litt det at man føler man er en del av en hemmelig liten gruppe, haha..
Men, kan jo skravle om løst og fast her da frem til da; uten å gå så veldig privat :D

Nå er jeg altså sååå lei av å være forkjølet og tett. Enda jeg ikke har vært syk en uke engang. :P men det er jo bare så kjedelig..!

Back
Topp