Skravletråd

Hyggelig med besøk, da ❤️

Takk, er vel 'bare' forkjølelse, men blir så utrolig slapp og tung når bihulene tettes opp; og når hosten gjør vondt i brystet. ><
Mini er bare hes nå, ellers er hun i ALT FOR GOD form..!! Klatrer rundt overalt.
Huff, «bare» en forkjølelse kan være ganske så utmattende det også, og ihvertfall med aktive små barn kan jeg tenke meg :smiley-ashamed004

Huff, «bare» en forkjølelse kan være ganske så utmattende det også, og ihvertfall med aktive små barn kan jeg tenke meg :smiley-ashamed004

Er bare det at EGENTLIG så orker jeg ikke gjøre ting, men så MÅ man likevel :p

Jeg er absolutt ingen kokk :p
Middagen i dag var helt ok, men.. litt for søt saus. Litt for tørre koteletter. Litt underbakte grønnsaker; og litt for mye av dem.
Gubben KLAGET ikke, men jeg så på ham at han tenkte det samme :p Han ble ikke sammen med noen kokk.

Pizzaen idag smakte lite, og litt bæskt. Men med samme oppskrift som alltid :laughing002 Forrige graviditet kunne jeg ikke spise taco, det smakte også rart. Noen andre med forandret smaksløker her? Synes det kom tidlig.

Jeg er absolutt ingen kokk :p
Middagen i dag var helt ok, men.. litt for søt saus. Litt for tørre koteletter. Litt underbakte grønnsaker; og litt for mye av dem.
Gubben KLAGET ikke, men jeg så på ham at han tenkte det samme :p Han ble ikke sammen med noen kokk.
Greit når de hvertfall ikke kommenterer det da :shy:

Fikk en saftig burger nettopp med ost og bacon, og per nå er det det beste jeg har spist på lenge (henger nok sammen med at jeg har crava etter burgeren siden helga :hilarious:)

Pizzaen idag smakte lite, og litt bæskt. Men med samme oppskrift som alltid :laughing002 Forrige graviditet kunne jeg ikke spise taco, det smakte også rart. Noen andre med forandret smaksløker her? Synes det kom tidlig.
Spiste thai igår, som jeg elsker, MEN sweetn sour sausen var plutselig megasterk! Det brant i munnen (noe det vanligvis aldri gjør :wtf:)

Varierer litt fra dag til dag. Men ting smaker generelt det samme foreløpig

Greit når de hvertfall ikke kommenterer det da :shy:

Fikk en saftig burger nettopp med ost og bacon, og per nå er det det beste jeg har spist på lenge (henger nok sammen med at jeg har crava etter burgeren siden helga :hilarious:)

Spiste thai igår, som jeg elsker, MEN sweetn sour sausen var plutselig megasterk! Det brant i munnen (noe det vanligvis aldri gjør :wtf:)

Ja, det er klart! Trenger ikke si så mye, jeg har aldri sagt at jeg var god til å lage mat heller. :P :p

Ja, det er klart! Trenger ikke si så mye, jeg har aldri sagt at jeg var god til å lage mat heller. :p :p
Samboer har gått kokkelinja, men droppa ut i læretiden :love017 Jeg er også eeeelendig på mat:laughing002

God bedring!
Skulle gjerne ligget under dyna jeg og. Jeg er kald og i dårlig form. Men det bryr ikke ettåringen seg om, så.. nå har vi gjort et halvhjertet forsøk på å lese en bok istedet. Da greide hun sitte i ro i alle fall :p
Takk du :Heartred Håper du får lagt deg under dyna nå mens hun sover (forhåpentligvis):)

Samboer har gått kokkelinja, men droppa ut i læretiden :love017 Jeg er også eeeelendig på mat:laughing002

Min bror har faktisk også gått to år på restaurant og mat. Han KAN gå lærling som kokk...
.. men han tok elektroingeniør istedenfor :p tror ikke han kan lage mat likevel heller. Ikke noe bedre enn andre. :P

Takk du :Heartred Håper du får lagt deg under dyna nå mens hun sover (forhåpentligvis):)
Er litt bedre nå. Mest bare tett. Så nå er det film (Paul!) og en blåbærmuffins jeg egentlig kjøpte til eldste; men som ikke kom hjem i dag likevel :p

Endrede smaksløker, ja! OM jeg har merket noe til det?? Det er jo helt håpløst :hilarious: :arghh: Er både dyrt og tidkrevende når man stadig handler inn og tilbereder mat man tror man liker, men så orker man ikke spise det fordi det smaker forferdelig... Blir noen rådville turer på butikken om dagen:p

Å, æsj.. :( jeg har hatt kvalme i kun første svangerskapet (bittelitt i nr2 og, men ikke lenge), og da var det kun "spise regelmessig" som gjaldt for meg. Ble jeg sulten, så ble jeg kvalm.

Men lett mat.. ting med kylling synes jeg er ganske lett mat i alle fall.
Hen skal passe på å ikke bli sulten ja
Kjenner jeg må bli flinkere til alltid ha noe å snackse på. Stor overgang for meg som er vant med faste og ingen småspising mellom måltidene

Hen skal passe på å ikke bli sulten ja
Kjenner jeg må bli flinkere til alltid ha noe å snackse på. Stor overgang for meg som er vant med faste og ingen småspising mellom måltidene
.ugh, det ser jeg!!

5+1 i dag, og nå har trettheten kommet! Sov fra 19.30 i går og til 06.30, har ikke orket å stå opp enda heller.. har vært to dager på konferanse med kolleger som har vært sykt slitsomt, så det er kanskje ikke så rart.. :happy090 under middagen var det en kollega som kikket meg dypt inn i øyene og spurte om jeg ikke tilfeldigvis er gravid. Greide ikke si noe annet enn ja, og at vi er ikke klare for å fortelle det til andre enda. Heldigvis er det en veldig god kollega jeg stoler på, og det gjør ikke sååå mye at hun vet det:)

I morgen skal jeg på stor åpningsfest med jobben, og de vet selvfølgelig ikke at jeg er gravid. Nå fikk jeg akkurat menyen og den er:
Forrett: Varmrøket lakserullade med eggekrem, syltet rødløk og puffede gresskarkjerner (aner ikke om jeg kan spise det?)
Hovedrett: Culotte av kalv med portvinsaus, pastinakkpure, grillet brokkoli og ovnsbakte poteter (må jo ha gjennomstekt om jeg skal spise dette, og det får man ikke ved mindre man sier ifra fordi det skal lages til ekstremt mange).. og jeg har LITE lyst til å fortelle sjefen det allerede nå... :oops:
Ville dere fortalt det eller bare latt være å spise? Og kan jeg spise foretten? (selv om jeg ikke er fan av laks varmrøkt laks):hilarious:

I morgen skal jeg på stor åpningsfest med jobben, og de vet selvfølgelig ikke at jeg er gravid. Nå fikk jeg akkurat menyen og den er:
Forrett: Varmrøket lakserullade med eggekrem, syltet rødløk og puffede gresskarkjerner (aner ikke om jeg kan spise det?)
Hovedrett: Culotte av kalv med portvinsaus, pastinakkpure, grillet brokkoli og ovnsbakte poteter (må jo ha gjennomstekt om jeg skal spise dette, og det får man ikke ved mindre man sier ifra fordi det skal lages til ekstremt mange).. og jeg har LITE lyst til å fortelle sjefen det allerede nå... :oops:
Ville dere fortalt det eller bare latt være å spise? Og kan jeg spise foretten? (selv om jeg ikke er fan av laks varmrøkt laks):hilarious:

Forretten kan du spise. Ellers så må man si fra om at man trenger gjennomstekt. ><

Back
Topp