Skravletråd

Hvordan går det?
Vel, jeg ringte legekontoret i dag. Alle legene var borte på kurs lol og de oppdaterte systemet så jeg fikk ikke avtalt en legetime engang, hun sa jeg måtte prøve å ringe i morgen. Trodde ikke jeg behøvde legetime bare for å ta blodprøver, men hun sa jeg måtte ha det. Men ellers så går det bra, har ikke blødd mer heldigvis! Og tok strimmeltest i går og i dag, den ser pittelitt sterkere ut i dag syns jeg :) Mulig jeg tør å ta en digital i helga

• Omsorg
Reactions: HCS
Vel, jeg ringte legekontoret i dag. Alle legene var borte på kurs lol og de oppdaterte systemet så jeg fikk ikke avtalt en legetime engang, hun sa jeg måtte prøve å ringe i morgen. Trodde ikke jeg behøvde legetime bare for å ta blodprøver, men hun sa jeg måtte ha det. Men ellers så går det bra, har ikke blødd mer heldigvis! Og tok strimmeltest i går og i dag, den ser pittelitt sterkere ut i dag syns jeg :) Mulig jeg tør å ta en digital i helga

De må vel sette deg opp på time også må vel gjerne en lege rekvirere den prøven, antar jeg.
Men bra du ikke har blødd mer. Det er jo et godt tegn!

Jordmor/lege.
Noe man burde spørre om? Når

Ser nøyaktig lik ut som min middag i forgårs :laughing002 Rart med disse cravingsene..

Googlet "grønnsakssuppe", og fant bare frem en oppskrift (grønnsakssuppe med pølser :p jaja).

Jeg måtte ha, jeg. :P

Honning i melk til ettåringen, honning i ingefær og sitron til meg. Maks en kopp pr dag, siden vi skal være litt forsiktig med overforbruk av ingefær nå.. men, det gjør godt for forkjølelsen.

Hvor mange innlegg må vi ha før vi kan få skjult forum?

Ja det er veldig lite aktivitet her inne, tross mange medlemmer :p hvor mange innlegg er vi oppe i nå?

Back
Topp