Krysser fingrene for degHvis det er noe du kunne sagt ellers også, så hvorfor ikke
De første ukene er forferdelige...!
Jeg skal i tillegg slutte på medisiner i dag, så kjenner det litt på frykten altså.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for degHvis det er noe du kunne sagt ellers også, så hvorfor ikke
De første ukene er forferdelige...!
Jeg skal i tillegg slutte på medisiner i dag, så kjenner det litt på frykten altså.
Takk. Alt man skal bekymre seg overKrysser fingrene for deg
I dag når jeg våknet så jeg at det hadde kommet noe blod og det var ikke mye, og det var ikke ferskt men det er jo superskummelt uansett. Hadde også svake menslignende smerter. Ringte jordmor og hun klarte ikke helt å berolige meg... hun sa at det sikkert var ufarlig, kanskje har kommet etter samleie (selv om sist gang var på søndag?) Og at om det var spontanabort var det uansett ikke noe de kunne gjøre sååå...vi får se? hun sa at hvis jeg blødde mer så kunne jeg kanskje få en ultralyd etterhvert
Tok en vanlig digital igjen i dag som fortsatt viser 2-3 (hadde 2-3 2.nov)... Privat ul er vanskelig her jeg bor da jeg måtte ha kjørt flere timer til nærmeste. Hva hadde dere gjort? Tror jeg er 5+2 sånn ca, og skjønner at det er for tidlig med ul
Selvfølgelig er første tråden jeg finner her inne med noen i samme situasjon, noen som mister
Okei, takk for gode råd. Skal ringe legen i morgen og spørre om blodprøve. Jeg kan være kortere på vei, men tror jeg er minst 5+0 da jeg fikk første positive test 26.sep (ultratidlig digital)Jeg hadde mye blødning i forrige Svangerskap, 5+4 (OG 6+2), hvor det gikk bra. Fikk UL 5+5 og 6+4. Blødde en skikkelig mensblødning..!
Og..
Jeg pleier ikke få 3+ før ca 5+2. Da er det 2-3 på 5+1. Så om urinen ikke var kjempekonsentrert heller.. eller bare liiiitt tregere enn hos meg forrige gang....
Så er ikke 2-3 noe å ta veldig på alvor.
Det jeg synes du kan gjøre, er å be om hCG hos lege. Blodprøve. Måle i morgen (er vel stengt nå?) Og på fredag.
Deretter be om offentlig UL til neste uke, dersom du bør mer eller ikke får skikkelig svar på hCG.
26.oktober* såklartOkei, takk for gode råd. Skal ringe legen i morgen og spørre om blodprøve. Jeg kan være kortere på vei, men tror jeg er minst 5+0 da jeg fikk første positive test 26.sep (ultratidlig digital)
Haha, jeg stusset litt ja o.o26.oktober* såklart
Da er jeg 9+2 Kunne tenkt meg egentlig i slutten av uke 7.. men men! La gåKjedelig. Hvor langt på vei er du da?
Jeg har bestilt til 29. Nov, da er jeg bare 7+2, men.. må liksom sjekke tidlig at alt er OK. Bestiller NIPT om alt ser greit ut da.
Da er jeg 9+2 Kunne tenkt meg egentlig i slutten av uke 7.. men men! La gå
Det er sant da Men synes det er leeenge å vente til å se om alt er braMan ser mer 9+2 da! Liten bamsemums men føles jo så uendelig lenge
Jepp, det er klart. Jeg har som sagt 7+2. Litt fordi jeg ikke vil vente, men og fordi siden vi har hatt ivf, så bør man gjerne forsikre seg om antall foster og at ingenting ligger i en eggleder.Det er sant da Men synes det er leeenge å vente til å se om alt er bra
Jeg ligger fortsatt rett ut med 39 i feber
God bedring til miniÆsj, kjedelig.. mini har feber og sånt, men har det ikke selv.
takk , og god bedring til deg, og!God bedring til mini
Å så frustrerende, kjenner igjen følelsen! Håper det går greit å sove likevel, og at du får fikset det i morgenFy fader.. innså nettopp at jeg har gjort en kjempefeil på jobb og får ikke begynt å fikse det før i morgen tidlig. Så nå må jeg ligge å tenke på dette i hele natt. Guuuuuud! Bare håper det er mulig å fikse
Fy fader.. innså nettopp at jeg har gjort en kjempefeil på jobb og får ikke begynt å fikse det før i morgen tidlig. Så nå må jeg ligge å tenke på dette i hele natt. Guuuuuud! Bare håper det er mulig å fikse