Skravletråd

Krysser fingrene for deg :Heartred :)
Takk. Alt man skal bekymre seg over :p
Men jeg var jo altså bare veldig usikker på om egget slapp, og om jeg dermed produserer EGEN progesteron. (Fryseinnsett)

Ligger nå bare her og prøver holde minstemor sovende, mens jeg lytter til femåringen og min venninnes fireåring på andre siden av veggen:p

I dag når jeg våknet så jeg at det hadde kommet noe blod :sad010 og det var ikke mye, og det var ikke ferskt men det er jo superskummelt uansett. Hadde også svake menslignende smerter. Ringte jordmor og hun klarte ikke helt å berolige meg... hun sa at det sikkert var ufarlig, kanskje har kommet etter samleie (selv om sist gang var på søndag?) Og at om det var spontanabort var det uansett ikke noe de kunne gjøre sååå...vi får se? :whacky011 hun sa at hvis jeg blødde mer så kunne jeg kanskje få en ultralyd etterhvert

Tok en vanlig digital igjen i dag som fortsatt viser 2-3 (hadde 2-3 2.nov)... Privat ul er vanskelig her jeg bor da jeg måtte ha kjørt flere timer til nærmeste. Hva hadde dere gjort? Tror jeg er 5+2 sånn ca, og skjønner at det er for tidlig med ul

Selvfølgelig er første tråden jeg finner her inne med noen i samme situasjon, noen som mister :sad002

I dag når jeg våknet så jeg at det hadde kommet noe blod :sad010 og det var ikke mye, og det var ikke ferskt men det er jo superskummelt uansett. Hadde også svake menslignende smerter. Ringte jordmor og hun klarte ikke helt å berolige meg... hun sa at det sikkert var ufarlig, kanskje har kommet etter samleie (selv om sist gang var på søndag?) Og at om det var spontanabort var det uansett ikke noe de kunne gjøre sååå...vi får se? :whacky011 hun sa at hvis jeg blødde mer så kunne jeg kanskje få en ultralyd etterhvert

Tok en vanlig digital igjen i dag som fortsatt viser 2-3 (hadde 2-3 2.nov)... Privat ul er vanskelig her jeg bor da jeg måtte ha kjørt flere timer til nærmeste. Hva hadde dere gjort? Tror jeg er 5+2 sånn ca, og skjønner at det er for tidlig med ul

Selvfølgelig er første tråden jeg finner her inne med noen i samme situasjon, noen som mister :sad002

Jeg hadde mye blødning i forrige Svangerskap, 5+4 (OG 6+2), hvor det gikk bra. Fikk UL 5+5 og 6+4. Blødde en skikkelig mensblødning..!
Og..
Jeg pleier ikke få 3+ før ca 5+2. Da er det 2-3 på 5+1. Så om urinen ikke var kjempekonsentrert heller.. eller bare liiiitt tregere enn hos meg forrige gang....
Så er ikke 2-3 noe å ta veldig på alvor.

Det jeg synes du kan gjøre, er å be om hCG hos lege. Blodprøve. Måle i morgen (er vel stengt nå?) Og på fredag.
Deretter be om offentlig UL til neste uke, dersom du bør mer eller ikke får skikkelig svar på hCG.

Jeg hadde mye blødning i forrige Svangerskap, 5+4 (OG 6+2), hvor det gikk bra. Fikk UL 5+5 og 6+4. Blødde en skikkelig mensblødning..!
Og..
Jeg pleier ikke få 3+ før ca 5+2. Da er det 2-3 på 5+1. Så om urinen ikke var kjempekonsentrert heller.. eller bare liiiitt tregere enn hos meg forrige gang....
Så er ikke 2-3 noe å ta veldig på alvor.

Det jeg synes du kan gjøre, er å be om hCG hos lege. Blodprøve. Måle i morgen (er vel stengt nå?) Og på fredag.
Deretter be om offentlig UL til neste uke, dersom du bør mer eller ikke får skikkelig svar på hCG.
Okei, takk for gode råd. Skal ringe legen i morgen og spørre om blodprøve. Jeg kan være kortere på vei, men tror jeg er minst 5+0 da jeg fikk første positive test 26.sep (ultratidlig digital)

26.oktober* såklart
Haha, jeg stusset litt ja o.o
Mellom 7-12 dpo da. Så du kan potensielt være så lite som 4+6, men også 5+4. Tenker at 2-3 på test er likevel innafor, og at det er stigning man må se på.
Men ja. En blodprøve vil gi deg best svar såpass tidlig. Ultralyd blir best etter 6 uker. 5+5 hos meg så de SÅVIDT fosteranlegg, og var nesten på vei å si at jeg hadde mistet.

Kjedelig. Hvor langt på vei er du da?
Jeg har bestilt til 29. Nov, da er jeg bare 7+2, men.. må liksom sjekke tidlig at alt er OK. Bestiller NIPT om alt ser greit ut da.
Da er jeg 9+2 :p Kunne tenkt meg egentlig i slutten av uke 7.. men men! La gå:dead:

Det er sant da:p Men synes det er leeenge å vente til å se om alt er bra:depressed:
Jepp, det er klart. Jeg har som sagt 7+2. Litt fordi jeg ikke vil vente, men og fordi siden vi har hatt ivf, så bør man gjerne forsikre seg om antall foster og at ingenting ligger i en eggleder. :P

Hva gjør dere i kveld da?
Akkurat nå sitter jeg i badekaret med ettåringen, som takker så pent for badeendene :p skal legge henne om ikke så lenge. Hun er ikke i form enda, så.. håpte litt varmt bad ville gjøre susen.

Fy fader.. innså nettopp at jeg har gjort en kjempefeil på jobb :( og får ikke begynt å fikse det før i morgen tidlig. Så nå må jeg ligge å tenke på dette i hele natt. Guuuuuud! Bare håper det er mulig å fikse :sorry:

Fy fader.. innså nettopp at jeg har gjort en kjempefeil på jobb :( og får ikke begynt å fikse det før i morgen tidlig. Så nå må jeg ligge å tenke på dette i hele natt. Guuuuuud! Bare håper det er mulig å fikse :sorry:
Å så frustrerende, kjenner igjen følelsen! Håper det går greit å sove likevel, og at du får fikset det i morgen :)

• Omsorg
Reactions: HCS

Neeeei, æsj..! Sånne ting er så ekkelt å gnage på.
Jeg har gjort feil (som strengt tatt ikke har vært kritisk), som har gjort at jeg har snudd halvveis på vei hjem for å dra tilbake på jobb igjen. Det ble sent, da, gitt.. men jeg orket ikke at det skulle gnage ><

• Liker
Reactions: HCS
Back
Topp