Skravletråd

Nå tror jeg kvalmen begynner å komme her, kjenner igjen den «rare» følelsen i halsen :depressed: Sist kastet jeg opp flere ganger daglig fra uke 5 til fødsel, håper på å slippe unna denne gangen

Har vært på hyttetur med venninner i helgen. Hadde bestemt meg for at jeg ikke skulle annonsere noe, siden jeg tross alt bare er fem uker på vei, men at jeg heller ikke gadd å skjule at jeg drakk alkoholfritt. Hadde med alkoholfri øl og vin. Første kvelden var det én venninne som så det, men ingen andre har lagt merke til noe :D

Last edited:
Har vært på hyttetur med venninner i helgen. Hadde bestemt meg for at jeg ikke skulle annonsere noe, siden jeg tross alt bare er fem uker på vel, men at jeg heller ikke gadd å skjule at jeg drakk alkoholfritt. Hadde med alkoholfri øl og vin. Første kvelden var det én venninne som så det, men ingen andre har lagt merke til noe :D

Gøy da :p

• Liker
Reactions: HCS
Er det andre som er redde for å ha sex? :p Vet det skal være trygt, men syns det er sååå skummelt!

Er det andre som er redde for å ha sex? :p Vet det skal være trygt, men syns det er sååå skummelt!

Har ikke begynt enda, haha...
Ville først vente til jeg ikke gikk på medisin (progesteron er litt usexy)... Og så.. litt skummelt RETT etter jeg slutta på progesteron...
Og nå er vi forkjøla hele gjengen.. men nå snart kanskje.. ;)

Fortsatt litt sjokkert etter jeg tok test kl 06 i dag tidlig. Hadde ikke planlagt å ta test før jeg satt å tissa på den Hadde en rar mistanke i bakhodet i natt. Rett å slett en følelse og vondt i livmorsområder når jeg reiser meg fort opp! Ikke planlagt, men tenk hvor heldige vi er som får oppleve slikt mirakel ❤️

Rart å vere på BV igjen. 11 år siden sist! Hey hey Så min gamle profil klarte jeg å logge på igjen ifra da jeg var aktiv på Mars 2012

Fortsatt litt sjokkert etter jeg tok test kl 06 i dag tidlig. Hadde ikke planlagt å ta test før jeg satt å tissa på den Hadde en rar mistanke i bakhodet i natt. Rett å slett en følelse og vondt i livmorsområder når jeg reiser meg fort opp! Ikke planlagt, men tenk hvor heldige vi er som får oppleve slikt mirakel ❤️

Hvisker deg et lite gratulerer, Selv om det er litt sjokk ❤️

Rart å vere på BV igjen. 11 år siden sist! Hey hey Så min gamle profil klarte jeg å logge på igjen ifra da jeg var aktiv på Mars 2012

Ikke verst bare det ;)
Har selv unger i 09 (men da hang jeg ikke på noe forum.. eller, Nettby! Haha..), 17 og 21.

Ikke verst bare det ;)
Har selv unger i 09 (men da hang jeg ikke på noe forum.. eller, Nettby! Haha..), 17 og 21.
Ja. Vi har en gutt som er født i 09 også Og nettby var jeg veldig aktiv på også

Ja. Vi har en gutt som er født i 09 også Og nettby var jeg veldig aktiv på også

Nettby var jeg innom "hele tiden" i den tiden, var medlem i flere slike grupper osv. Var sånn sett et ganske godt gjennomført nettsamfunn, synes jeg.
Men av kun forum, synes jeg BV er best. Greit til både prøving, graviditet, men også ellers.

Nå angrer mannen på at vi ikke kjøpte kake til i dag Vi tar oss en gåtur istedenfor. Få snakke litt om fremtiden å sett på litt utsikt Nettby ble vell nedlagt rundt 09 tror jeg

Back
Topp