Jeg har heller ikke skjønt det! Hva skjer og hva må jeg gjøre for å være med?Jeg har ikke skjønt helt det hemmelige greine, men har skjønt at jeg må ha 50 innlegg for å være med - så nå har jeg satt inn støtet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har heller ikke skjønt det! Hva skjer og hva må jeg gjøre for å være med?Jeg har ikke skjønt helt det hemmelige greine, men har skjønt at jeg må ha 50 innlegg for å være med - så nå har jeg satt inn støtet
Veeldig forståelig, er ikke vits å gjøre det bare for å gjøre det hellerNei, det er akkurat det.
Jeg tror kanskje jeg kan føle meg trygg på sex nå, men orker ikke når vi er syke da.
Ah, der svarte du akkurat når jeg postet! 50 innlegg for å være med altså?Det kommer opp (når du får tilgang) et eget forum som kun et utvalg av medlemmer har tilgang til. Dvs, det som skrives der inne kan ikke komme opp på google resultater, og ikke sees av andre på forumet som ikke har tilgang.
Så man kan være litt mer privat om man ønsker, uten å risikere at tilfeldige bekjente skulle ramle over det du skriver
Nei..! Det er ikke hyggeligVeeldig forståelig, er ikke vits å gjøre det bare for å gjøre det heller
Ah, der svarte du akkurat når jeg postet! 50 innlegg for å være med altså?
Er det medlemmer på juli da eller er det hele BV? Har vært på facebook grupper i regi av sånne her sider før å det var kjempe hyggelig! Den som er nå med ca 200 medlemmer så får man ikke helt den samme relasjonen til medlemmeneDet kommer opp (når du får tilgang) et eget forum som kun et utvalg av medlemmer har tilgang til. Dvs, det som skrives der inne kan ikke komme opp på google resultater, og ikke sees av andre på forumet som ikke har tilgang.
Så man kan være litt mer privat om man ønsker, uten å risikere at tilfeldige bekjente skulle ramle over det du skriver
Er det medlemmer på juli da eller er det hele BV? Har vært på facebook grupper i regi av sånne her sider før å det var kjempe hyggelig! Den som er nå med ca 200 medlemmer så får man ikke helt den samme relasjonen til medlemmene
Ok får skrive mer da er endelig ferdig med eksamen noe som er fryktelig vanskelig når man egentlig bare sitter å leser om babygreier å ikke klarer å fokusere så nå har jeg mulighet til å delta merKun de som har bestått kravene for å få tilgang, har tilgang.
Om jeg ikke husker feil, så må brukeren være minst 1mnd gammel, man må ha minst 50 innlegg på termingruppa og må selv be om tilgang.
Ok får skrive mer da er endelig ferdig med eksamen noe som er fryktelig vanskelig når man egentlig bare sitter å leser om babygreier å ikke klarer å fokusere så nå har jeg mulighet til å delta mer
Når ringer man til lege og helsestasjonen og forteller at man er gravid da? Skulle tro jeg husket det siden det bare er 2 år siden sist men lurt å ta blodprøver hos lege for å sjekke evnt vitamin/jern-mangler ?
Jeg er litt engstelig for det, spesielt siden jeg spotter.. Kan livmortappen være litt åpen (og inn til livmoren) når jeg spotter mon tro?
Når ringer man til lege og helsestasjonen og forteller at man er gravid da? Skulle tro jeg husket det siden det bare er 2 år siden sist men lurt å ta blodprøver hos lege for å sjekke evnt vitamin/jern-mangler ?
Men hvem henviser deg til TUL da? Eller er det privat?Jeg orker ikke ringe før etter jeg har hatt TUL i uke 7. Sist var det en muggen resepsjonist der som virket sur fordi jeg ønsket time før uke 12 (pga jeg trengte noen å prate med).
Men hvem henviser deg til TUL da? Eller er det privat?
Åja uke 7 ja! Leste bare «TUL» og tenkte «det skal jo alle få nå».TUL i uke 7 tar jeg privat, ja. Får ikke den offentlig. men, tenker ringe inn så de får henvist meg til uke 12.
Har hatt ivf, så jeg er uansett sterkt anbefalt å ta tul i uke 7, for å utelukke exu. I tillegg er jeg engstelig for å gå lenge med et dødt foster feks, så hjerteslag i uke 7 hjelper.Åja uke 7 ja! Leste bare «TUL» og tenkte «det skal jo alle få nå».
Jeg tok TUL privat rundt uke 8 sist gang, men da var det så lenge å vente til uke 18. Tenker jeg skal klare å vente til uke 10-12 (håper jeg)
Ser den! TUL i uke 7 burde vært inkludert i offentlig helsevesen for de som tar IFV. Norge ønsker jo tross alt flere barn!Har hatt ivf, så jeg er uansett sterkt anbefalt å ta tul i uke 7, for å utelukke exu. I tillegg er jeg engstelig for å gå lenge med et dødt foster feks, så hjerteslag i uke 7 hjelper.
Ser den! TUL i uke 7 burde vært inkludert i offentlig helsevesen for de som tar IFV. Norge ønsker jo tross alt flere barn!