Skravletråd

Jeg er helt satt ut :oops: En kollega sa nettopp til meg på kjøkkenet, etter lunsj i dag "Du, jeg må bare spørre. Er det noe på gang hos deg? Du gløder som bare f***! Hva skjer...?"
Jeg ble helt paff, så endte med å si noe dumt som "Hvem jeg? Hæææ? Neida, ingenting som skjer her" :bag:
Så rart, for en elev spurte meg i dag om jeg er gravid! I uke 5 liksom :p og jeg er alltid litt oppblåst, så rart at han la merke til det akkurat nå!

Hei :)

Noen som har erfaring med hcg blodprøver?

Onsdag 09.11: 358
Fredag 11.11: 525
Mandag 14.11: 977.

Utifra siste mens (29.09) mener jeg å skulle være 6+6 i dag.
Har hatt mensblødning siden torsdag forrige uke.

1-2 på clearblue 25.10
2-3 på clearblue 30.10
2-3 på clearblue 14.10.

Ser rimelig dårlig ut, men syns det er rart at hcg fortsetter å stige.
:yuck:

• Omsorg
Reactions: HCS
Hei :)

Noen som har erfaring med hcg blodprøver?

Onsdag 09.11: 358
Fredag 11.11: 525
Mandag 14.11: 977.

Utifra siste mens (29.09) mener jeg å skulle være 6+6 i dag.
Har hatt mensblødning siden torsdag forrige uke.

1-2 på clearblue 25.10
2-3 på clearblue 30.10
2-3 på clearblue 14.10.

Ser rimelig dårlig ut, men syns det er rart at hcg fortsetter å stige.
:yuck:

Jeg ville bedt om ultralyd om jeg var deg, for å utelukke evt svangerskap utenfor livmoren. Siden stigningen er så lav..
Det stiger jo, men ikke så mye som det burde. Er vel ikke umulig at det går bra heller, men synes det kan være greit å sjekke og utelukke. :)
I følge en kalkulator har du fordoblingstid på 82-86 timer.

Hva sier legen?

Jeg ville bedt om ultralyd om jeg var deg, for å utelukke evt svangerskap utenfor livmoren. Siden stigningen er så lav..
Det stiger jo, men ikke så mye som det burde. Er vel ikke umulig at det går bra heller, men synes det kan være greit å sjekke og utelukke. :)
I følge en kalkulator har du fordoblingstid på 82-86 timer.

Hva sier legen?
Legen har sendt henvisning til UL. Hen sa det ville bli vurdert på sykehuset når tid jeg ville få den utført. Hen sa også at hen ville anmode om at det ble gjort innen en uke.

Skjønner på mange måter at det er lite håp, men man håper vel naturlig i det lengste :sorry: Blir lange dager å vente på svar :nailbiting:

Legen har sendt henvisning til UL. Hen sa det ville bli vurdert på sykehuset når tid jeg ville få den utført. Hen sa også at hen ville anmode om at det ble gjort innen en uke.

Skjønner på mange måter at det er lite håp, men man håper vel naturlig i det lengste :sorry: Blir lange dager å vente på svar :nailbiting:

Så bra du har blitt henvist..! Dette burde jo gjøres snarest..! Håper alt viser seg å være bedre enn du frykter.

Jeg ba samboeren om å kjøpe digital test til meg for å se om den blir 3+ imorgen. Han kjøpte en 2 pakning, så nå venter jeg på at jeg må på do bare for å sjekke ikveld også :hilarious:

Jeg er helt satt ut :oops: En kollega sa nettopp til meg på kjøkkenet, etter lunsj i dag "Du, jeg må bare spørre. Er det noe på gang hos deg? Du gløder som bare f***! Hva skjer...?"
Jeg ble helt paff, så endte med å si noe dumt som "Hvem jeg? Hæææ? Neida, ingenting som skjer her" :bag:

Haha. Nesten det samme skjedde hos meg. Noen dager etter positiv test, så spurte en kollega meg om jeg var gravid fordi jeg hadde fått «gravidglød» i ansiktet sa han :oops: Jeg endte med å si «Ja, jeg er høygravid», jeg begynte å smile, så følte jeg måtte ai noe dumt for å «dekke» over smilet :facepalm::hilarious:

Jeg ba samboeren om å kjøpe digital test til meg for å se om den blir 3+ imorgen. Han kjøpte en 2 pakning, så nå venter jeg på at jeg må på do bare for å sjekke ikveld også :hilarious:
Jeg har kjøpt aaaalt for mange digitale. Fikk ikke 3+ i går heller, 5+1 :p da har jeg tatt tre dager på rad x)

Du vet når du tørker deg på do, og fingeren skimtes gjennom papiret, så du TROR i ca et sekund at du så blodspor... :P herregud

Bare 1,1k innlegg igjen for skjult!

Gru-gleder meg sånn til ultralyd om litt under to uker!! Redd for å måtte avbestille og redd for å få dårlig nytt, men gleder meg evt til betryggende hjerteslag!

Back
Topp