Nja, føler meg helt DRITT så i morgen skal jeg tvinge meg ut og gå en tur! Føler jeg har liggesår overaltHeldiggris!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nja, føler meg helt DRITT så i morgen skal jeg tvinge meg ut og gå en tur! Føler jeg har liggesår overaltHeldiggris!
Haha, jeg skulle gjort mye for en 14-timers i horisontalen! Du må nyte mens du kanNja, føler meg helt DRITT så i morgen skal jeg tvinge meg ut og gå en tur! Føler jeg har liggesår overalt
Haha, jeg skulle gjort mye for en 14-timers i horisontalen! Du må nyte mens du kan
Haha, jeg har en samboer, toåring og en tenåring men samboer er på reisejobb, tenåringen styrer seg selv og 2-åringen ble hentet av farmor og skal overnatte derJeg og
Men, ettåring, to eldre unger, hjem og kjæledyr... Får være fornøyd med å sove om natta. Nytter ikke være syk og dårlig her, må være dausjuk i så fall
(Da måtte jeg forøvrig ha flyttet inn hos mamma for en periode, for gubben har ikke mulighet til å være hjemme fra jobb)
Haha, jeg har en samboer, toåring og en tenåring men samboer er på reisejobb, tenåringen styrer seg selv og 2-åringen ble hentet av farmor og skal overnatte der
Så dette er ikke dagligdags
Gratulerer så mye med dagen!! Veldig innafor å unne seg noe godt da ja! Går på videreutdanning så her venter en dag på skolebenkenTror kanskje mange av nedtellingstrådene her egentlig skulle vært flytta til leker greit å ha et par sånne, som hvor langt på vei og sannsynlighet for at det går bra f.eks, men andre tråder drukner jo litt..
Ellers.. bør jeg tenke på frokost straks. Mini har stått opp, eldste rakk såvidt skolebussen, og jeg lagde en hurtiglass med rundstykker i går..
Men hva skal jeg unne meg? Jeg fyller visst 30 i dag, så må være greit å ikke spise knekkebrød til frokost da
Åh, så leit. Er i samme situasjon selv….Håper jeg ikke lager trist stemning her men jeg ville liksom ikke lage en helt egen tråd, håper det går fint at jeg skriver om dette her da jeg allerede har delt litt her denne uka
Jeg tror jeg har en spontanabort. Jeg var hos legen i går og måtte egentlig krangle meg til å få ta hcgblodprøver da ingen andre enn meg virket spesielt bekymret over småblødningene mine. Men fikk ta blodprøve torsdag og skal vel igjen på mandag
Men jeg blør friskt blod nå. Mer enn før, minner om mensen. Og jeg har tatt strimmeltester de siste 4 dagene som er veldig svak i dag selv om urinen var konsentrert som de andre. Faen
Blir ikke julibaby på meg
Håper alle dere får nydelige fine julibabyer så får jeg bli mamma noen måneder senere, og det kjennes egentlig okey ut
Takk!Gratulerer så mye med dagen!! Veldig innafor å unne seg noe godt da ja! Går på videreutdanning så her venter en dag på skolebenken
Gratulerer så mye med dagen!Tror kanskje mange av nedtellingstrådene her egentlig skulle vært flytta til leker greit å ha et par sånne, som hvor langt på vei og sannsynlighet for at det går bra f.eks, men andre tråder drukner jo litt..
Ellers.. bør jeg tenke på frokost straks. Mini har stått opp, eldste rakk såvidt skolebussen, og jeg lagde en hurtiglass med rundstykker i går..
Men hva skal jeg unne meg? Jeg fyller visst 30 i dag, så må være greit å ikke spise knekkebrød til frokost da
Her er det jobb nå, og ingen andre planer enn avslapning på kvelden Hva med deg?God morgen folkens!
Vi er på 4,2 innlegg!
Hva skjer hos dere i dag?
Hurra for deg!! Gratulerer så masse med dagenTror kanskje mange av nedtellingstrådene her egentlig skulle vært flytta til leker greit å ha et par sånne, som hvor langt på vei og sannsynlighet for at det går bra f.eks, men andre tråder drukner jo litt..
Hipp hurra, gratulerer så mye med 30 år!Tror kanskje mange av nedtellingstrådene her egentlig skulle vært flytta til leker greit å ha et par sånne, som hvor langt på vei og sannsynlighet for at det går bra f.eks, men andre tråder drukner jo litt..
TakkGratulerer så mye med dagen!
Her er det jobb nå, og ingen andre planer enn avslapning på kvelden Hva med deg?
Gratulerer så mye med 30 år!! Håper dagen blir fin!
Takk takkHurra for deg!! Gratulerer så masse med dagen
Takk! Tror noe av teksten din forsvant her..? Hva skulle du?Avtale egentlig med mannen at jeg skulle
Hipp hurra, gratulerer så mye med 30 år!
Haha ja! Skulle egentlig ikke skrive det i bursdagsgratulasjonen din Jeg lovte at jeg skulle vente til jeg var minst 5+0 før jeg tok den siste digitale testen, men den tok jeg noen dager for tidlig og fikk så klart 2-3.. Så da har jeg ingen test i dag som jeg faktisk er 5+0, må vente til den kommer i posten. Jeg skal ringe jordmor når den viser 3+, så håperhåper den kommer i dag eller i morgenTakk! Tror noe av teksten din forsvant her..? Hva skulle du?
Psykiatrisk vernepleierTakk!
Hva utdanner du deg til?
Haha ja! Skulle egentlig ikke skrive det i bursdagsgratulasjonen din Jeg lovte at jeg skulle vente til jeg var minst 5+0 før jeg tok den siste digitale testen, men den tok jeg noen dager for tidlig og fikk så klart 2-3.. Så da har jeg ingen test i dag som jeg faktisk er 5+0, må vente til den kommer i posten. Jeg skal ringe jordmor når den viser 3+, så håperhåper den kommer i dag eller i morgen
Hipp hurra og gratulerer så mye med dagen! Absolutt innafor å unne seg noe annet knekkebrødTror kanskje mange av nedtellingstrådene her egentlig skulle vært flytta til leker greit å ha et par sånne, som hvor langt på vei og sannsynlighet for at det går bra f.eks, men andre tråder drukner jo litt..