Prøverlykken!
Betatt av forumet
Ja det er lenge å vente Hvor langt er du på vei da?Jeg er også veldig spent! Jeg skal 21.des Det føles som en eeevighet til..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er lenge å vente Hvor langt er du på vei da?Jeg er også veldig spent! Jeg skal 21.des Det føles som en eeevighet til..
Da er jeg 10+6 Så krysser fingrene for at vi kan fortelle det i jula! Hvis det ikke ser bra ut blir det ei tøff jul. Min første jul med svigerfamilien ogsåJa det er lenge å vente Hvor langt er du på vei da?
Ja, er skummelt...!! men gledes littSåå enig!! Det er så ambivalent og gru-gleding
Det gledes mest!Ja, er skummelt...!! men gledes litt
Jaa, kjenner på det samme! 9+1 Håper vi får oss noen fine julebilderDa er jeg 10+6 Så krysser fingrene for at vi kan fortelle det i jula! Hvis det ikke ser bra ut blir det ei tøff jul. Min første jul med svigerfamilien også
Hvor langt er du på vei når du skal på ultralyd?
Jeg kjenner veldig på det selv.. Så tiden kan liksom ikke gå fort nok til TUL.. Jeg fikk time 29 nov., da skal jeg i utgangspunktet være 6+3, så er jo ganske tidlig, men tar sjansen og håper å få se et dunkende hjerteGru-gleder meg sånn til ultralyd om litt under to uker!! Redd for å måtte avbestille og redd for å få dårlig nytt, men gleder meg evt til betryggende hjerteslag!
Så spennende! Jeg skal og 29.11, men er da 7+2.Jeg kjenner veldig på det selv.. Så tiden kan liksom ikke gå fort nok til TUL.. Jeg fikk time 29 nov., da skal jeg i utgangspunktet være 6+3, så er jo ganske tidlig, men tar sjansen og håper å få se et dunkende hjerte
Det blir absolutt spennende! Krysser fingrene for bankende hjerte for oss begge den dagenSå spennende! Jeg skal og 29.11, men er da 7+2.
Herlig 29 november her... Så venter bare...!!!Jeg også! Håper tiden går fort Har bestilt 23 desember, så håpet det blir en fin julegave, hehe.
Jeg er redd for dårlige nyheter og, såDet gledes mest!
Jeg så hjerte 6+4 sist såJeg kjenner veldig på det selv.. Så tiden kan liksom ikke gå fort nok til TUL.. Jeg fikk time 29 nov., da skal jeg i utgangspunktet være 6+3, så er jo ganske tidlig, men tar sjansen og håper å få se et dunkende hjerte
Det setter igang adrenalinproduksjon med en gang jaDu vet når du tørker deg på do, og fingeren skimtes gjennom papiret, så du TROR i ca et sekund at du så blodspor... herregud
Fikk 5+3 igårkveld på utvanna urin! Så troooor jo den hadde vært 3+ for noen dager siden da. Fikk jo 2-3 4+1Jeg har kjøpt aaaalt for mange digitale. Fikk ikke 3+ i går heller, 5+1 da har jeg tatt tre dager på rad x)
Det setter igang adrenalinproduksjon med en gang ja
Tidligere en dag hadde samboeren kastet neseblodpapir i do rett før jeg tisset. Da jeg reiste meg og så i do holdt jeg på å dø
Herlig!!Fikk 5+3 igårkveld på utvanna urin! Så troooor jo den hadde vært 3+ for noen dager siden da. Fikk jo 2-3 4+1
Snart kommer det dopapir med røde nisser påDu vet når du tørker deg på do, og fingeren skimtes gjennom papiret, så du TROR i ca et sekund at du så blodspor... herregud
Hahahah, ja, uff..!!!Snart kommer det dopapir med røde nisser på
Herlig. Fri jeg og, men har nesten ikke ligget på sofaen. ><Jeg har fridag og har nesten uten unntak ligget nå 14 timer på sofaen
Heldiggris!Jeg har fridag og har nesten uten unntak ligget nå 14 timer på sofaen