Skravletråd

Ja det er lenge å vente :shy: Hvor langt er du på vei da?
Da er jeg 10+6:oops: Så krysser fingrene for at vi kan fortelle det i jula! Hvis det ikke ser bra ut blir det ei tøff jul. Min første jul med svigerfamilien også o_O
Hvor langt er du på vei når du skal på ultralyd? :happy:

Da er jeg 10+6:oops: Så krysser fingrene for at vi kan fortelle det i jula! Hvis det ikke ser bra ut blir det ei tøff jul. Min første jul med svigerfamilien også o_O
Hvor langt er du på vei når du skal på ultralyd? :happy:
Jaa, kjenner på det samme! 9+1 :) Håper vi får oss noen fine julebilder:love2

Gru-gleder meg sånn til ultralyd om litt under to uker!! Redd for å måtte avbestille og redd for å få dårlig nytt, men gleder meg evt til betryggende hjerteslag!
Jeg kjenner veldig på det selv.. Så tiden kan liksom ikke gå fort nok til TUL.. Jeg fikk time 29 nov., da skal jeg i utgangspunktet være 6+3, så er jo ganske tidlig, men tar sjansen og håper å få se et dunkende hjerte

Jeg kjenner veldig på det selv.. Så tiden kan liksom ikke gå fort nok til TUL.. Jeg fikk time 29 nov., da skal jeg i utgangspunktet være 6+3, så er jo ganske tidlig, men tar sjansen og håper å få se et dunkende hjerte
Jeg så hjerte 6+4 sist så :)

Du vet når du tørker deg på do, og fingeren skimtes gjennom papiret, så du TROR i ca et sekund at du så blodspor... :p herregud
Det setter igang adrenalinproduksjon med en gang ja :laughing002
Tidligere en dag hadde samboeren kastet neseblodpapir i do rett før jeg tisset. Da jeg reiste meg og så i do holdt jeg på å dø:hilarious:

Jeg har kjøpt aaaalt for mange digitale. Fikk ikke 3+ i går heller, 5+1 :p da har jeg tatt tre dager på rad x)
Fikk 5+3 igårkveld på utvanna urin! :love017 Så troooor jo den hadde vært 3+ for noen dager siden da. Fikk jo 2-3 4+1

Det setter igang adrenalinproduksjon med en gang ja :laughing002
Tidligere en dag hadde samboeren kastet neseblodpapir i do rett før jeg tisset. Da jeg reiste meg og så i do holdt jeg på å dø:hilarious:

Haha, uff!! Men skjønner følelsen!!

Back
Topp