Idag har jeg grått og grått… Er det hormoner? Eller noe annet… Jeg er så sliten for tiden, det er fryktelig slitsomt på jobb. Jeg føler jeg ikke strekker til hverken som medarbeider eller leder. Det er ikke mer synd på meg enn mine medarbeidere, tror alle er slitne. Vi går underbemannet, fordi det ikke finnes vikarer og det er mye sykdom rundt om. Jeg går med konstant dårlig samvittighet og idag rant det over når jeg kom hjem. Sliten i hode, i kropp, jeg går med indre stress om alt som burde vært og alt som kan bli. Er livredd for å bli en byrde og jeg er livredd for å presse meg for hardt slik det går ut over spiren i magen. Gruer meg til å fortelle på jobb at jeg er gravid, da jeg ser for meg at det ikke blir godt mottatt fordi alle er så slitne fra før. Håper så inderlig at kroppen holder, så lenge som mulig, men kjente allerede idag at korsryggen ikke spilte på lag.. og jeg er «såvidt» gravid. Kanskje jeg har en dårlig dag, eller at hormonene løper litt løpsk, men jeg måtte bare spy det ut…