Skravletråd

Tror det er 5000?

Husker ikke, selv. Mente det pleide bli laget en sånn "velkommen til juli, for å få skjult gruppe for terminforumet, så....". Men det var det ikke her.. Lurer på om Juli-gruppa er blitt litt bortglemt :o

Husker ikke, selv. Mente det pleide bli laget en sånn "velkommen til juli, for å få skjult gruppe for terminforumet, så....". Men det var det ikke her.. Lurer på om Juli-gruppa er blitt litt bortglemt :eek:
Sjekket nettopp i Juni-gruppen. Der sto det 5000! Vet ikke hvor mange innlegg vi er på her jeg? Noen lett måte å sjekke det på?

Sjekket nettopp i Juni-gruppen. Der sto det 5000! Vet ikke hvor mange innlegg vi er på her jeg? Noen lett måte å sjekke det på?
560 ish var det tidligere :p Står på "utsiden" av underforumet (når du ser på oversikten over alle 2023 gruppene)

Edit, 604 nå.

• Liker
Reactions: HCS
Hva gjør dere i dag? :)
Har akkurat levert litt søppel selv. Er så utrolig digg å kaste ting :p

Hva gjør dere i dag? :)
Har akkurat levert litt søppel selv. Er så utrolig digg å kaste ting :p
Var på jobb, og dro hjem i to-tiden. Litt høy temperatur, så usikker på om jeg er syk eller om kroppen ber meg roe ned litt :wacky: Helt enig angående å kaste ting! Har bedt mannen skaffe henger til helgen, så vi får kastet litt selv.

Var på jobb, og dro hjem i to-tiden. Litt høy temperatur, så usikker på om jeg er syk eller om kroppen ber meg roe ned litt :wacky: Helt enig angående å kaste ting! Har bedt mannen skaffe henger til helgen, så vi får kastet litt selv.

Kjedelig å bli syk i alle fall..!

Det å kaste er så tilfredsstillende. Mer plass. Bort med det ødelagte og ubrukelige..! :)

• Omsorg
Var innom jordmoravdelingen (helsestasjon?jordmorsenter??hva heter det :p) på tirsdag siden jeg hadde en legetime den dagen og legen dro meg med dit når jeg nevnte at jeg var gravid og hadde spørsmål :)
Nevnte at jeg tror eggløsning var seint, litt usikker på når mensen startet og slikt og jordmor sa at jeg kan få "tidlig-tidlig" ultralyd når vi vet jeg er minst 6 uker! Det gjør de visst av og til om man er usikker på når unnfangelsen fant sted :D

Også har jeg bestemt at jeg skal ha oppfølgingen hos jordmor og heller ta en legetime om jeg føler behov. De var så snille og flinke og samarbeidet godt med legen uansett :Heartpink

Var innom jordmoravdelingen (helsestasjon?jordmorsenter??hva heter det :p) på tirsdag siden jeg hadde en legetime den dagen og legen dro meg med dit når jeg nevnte at jeg var gravid og hadde spørsmål :)
Nevnte at jeg tror eggløsning var seint, litt usikker på når mensen startet og slikt og jordmor sa at jeg kan få "tidlig-tidlig" ultralyd når vi vet jeg er minst 6 uker! Det gjør de visst av og til om man er usikker på når unnfangelsen fant sted :D

Også har jeg bestemt at jeg skal ha oppfølgingen hos jordmor og heller ta en legetime om jeg føler behov. De var så snille og flinke og samarbeidet godt med legen uansett :Heartpink
Antagelig helsestasjonen du mener, ja
Kjekt å få en tidlig ultralyd, selv om det er bare for å bestemme termin. Jeg betaler en selv, i uke 7. For å vite at det lever, antall fostre etc

Nå er termintråden festet, og endelig dukket lekeforumet opp hos meg :)

• Liker
Back
Topp