Jeg er mest spent på hvordan man skal klare å
legge toåringen til kvelds mens nykommeren har kvedsuro og trenger konstant rugging?
legge toåringen til kvelds mens nykommeren har kvedsuro og trenger konstant rugging?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, og hvordan man skal balansere hensynet mellom dem. Min er skikkelig mammadalt, så får vondt allerede av å tenke på om hun føler seg tilsidesatt..Jeg er mest spent på hvordan man skal klare å
Jeg er mest spent på hvordan man skal klare å
Skal i praksis i vår, og ønsker en plass med døgnturnus, da har man 1 døgn per uke istedenfor 4 dager. Noen som har noen gode argument for hvorfor det kan være til fordel å få tilrettelegging for det grunnet gravididet?
Man er på jobb i 24 timer, men sover på natten, med mindre det er noe helt spesielt som skjerEr man da på jobb i 24timer..?
Jeg kan dessverre ikke tenke meg fordeler med det pga graviditet. Er jo ikke anbefalt med nattevakter heller som gravid, så.
Men, ser denne;
Sier at ÉN nattevakt i uka sannsynligvis ikke øker sjansen for ufrivillig abort. Så kan jo i så fall være det.. at det er bedre med én dag fremfor 4, dersom flere av dem er på natt..??Gravide bør unngå våkenetter - NHI.no
Gravide får ofte beskjed om å slutte å jobbe om natta. Hva sier forskningen om sammenhengen mellom nattarbeid og uheldig svangerskapsutfall?nhi.no
Ah sånn sett. Går jo an at det har noe for seg å ha en mindre total arbeidsmengde..? Men du kan jo snakke med jm om det! Skriv det opp som spm å ta opp med lege/jmMan er på jobb i 24 timer, men sover på natten, med mindre det er noe helt spesielt som skjer
Veit ikke om du har flere, men av erfaring så er man veldig sliten på slutten og trenger mer ro og avslapning. Kan ikke se for meg det som bra å jobbe 24 timer, men vet ikke hvilke yrke det er daSkal i praksis i vår, og ønsker en plass med døgnturnus, da har man 1 døgn per uke istedenfor 4 dager. Noen som har noen gode argument for hvorfor det kan være til fordel å få tilrettelegging for det grunnet gravididet?
Ja, lurtAh sånn sett. Går jo an at det har noe for seg å ha en mindre total arbeidsmengde..? Men du kan jo snakke med jm om det! Skriv det opp som spm å ta opp med lege/jm
Når de kan få sove på jobb, så får man kanskje de pausene man trenger, tenkte jeg. Men jeg tenkte det samme; og at graviditet ville vært grunn for å IKKE ha døgnvakt heller. Men sikkert like greit å ta det med jordmorVeit ikke om du har flere, men av erfaring så er man veldig sliten på slutten og trenger mer ro og avslapning. Kan ikke se for meg det som bra å jobbe 24 timer, men vet ikke hvilke yrke det er da
Ja, og hvordan man skal balansere hensynet mellom dem. Min er skikkelig mammadalt, så får vondt allerede av å tenke på om hun føler seg tilsidesatt..
Heeeeeeeeeeelt enig! Altså, kunne ikke vært mer enigUff ja, det tenker jeg også mye på... Men leser jo heldigvis flere steder at det går bra <3 Men helt i starten blir det jo en overgang for alle parter.
Jeg kunne liksom ønske at det trillet ut en ettåring av magen, som ikke hadde kveldsuro eller måtte puppe 24/7 syns ikke noe særlig om de første månedene, ble så mye morsommere og givende etter et halvt år, eller hvertfall da det gikk an å leke og prate og tulle på ekte, hvis dere skjønner!
GratulererEr bare innom å si hei fant ut i dag at jeg var gravid, er litt i sjokk. Etter mange år prøving og det ble slutt med meg og eksmannen. Så hadde jeg egentlig mista håpet, da jeg også er snart 36 år. Men fant lykken i februar igjen, nettopp kjøpt oss hus. Vi har ikke prøvd i det hele tatt, men to streker lyste mot meg i dag. Barnefar er så glad for denne beskjeden, han jobber på havet men heldigvis kommer han hjem i morgen. Så vi kan dele gleden sammen. Jeg er vel rundt 4+3 nå, vil vel si at jeg har termin rundt 31 juli. Gleder meg til å tilbringe tid med dere her inne. Hvordan har dere det i dag da?
Slapp heldigvis hente dattera, gubben tok den biten ordnet stallen, dro til pappa en tur, dro hjem og skiftet til julegardiner. Det var dog det eneste jeg orket ordne. ><
Er bare innom å si hei fant ut i dag at jeg var gravid, er litt i sjokk. Etter mange år prøving og det ble slutt med meg og eksmannen. Så hadde jeg egentlig mista håpet, da jeg også er snart 36 år. Men fant lykken i februar igjen, nettopp kjøpt oss hus. Vi har ikke prøvd i det hele tatt, men to streker lyste mot meg i dag. Barnefar er så glad for denne beskjeden, han jobber på havet men heldigvis kommer han hjem i morgen. Så vi kan dele gleden sammen. Jeg er vel rundt 4+3 nå, vil vel si at jeg har termin rundt 31 juli. Gleder meg til å tilbringe tid med dere her inne. Hvordan har dere det i dag da?
Helt enigSkulle ønske jeg slapp å jobbe, og bare kunne ligge i senga dagen lang, er så utslitt