Skravletråd

Ah jul, jeg tenkte det var lenge til. November har jo akkuratt begynt eller...? Eneste jeg har ordnet er julekaker (de som alle ideettslag selger)... heldigvis henger noe av julepynten fortsatt oppe fra i fjor :hilarious:

Ellers kom jeg på idag at TUL (uke 7+1) er 1. desember og fikk et mentalt bilde av at den "første luka er tom" som jeg ikke klarer å få ut av hodet nå. Heldigvis fortsatt ømme pupper. Litt usikker på om trøttheten er pga. graviditet eller om jeg bare er sånn..? Tror egentlig mest på det siste. Det rare er at jeg føler meg mer uthvilt etter en natt med noen (ikke for mange) oppvåkninger pga mini enn en natt med sammenhengende søvn?! De nettene går så raskt, lukker øya også åpner jeg de ett sekund etterpå og det er morgen!

Ikke lenge til, første søndag i advent på søndag. :P Også vet jeg ikke hvor mye kapasitet jeg har etterhvert, kan være jeg blir dårlig

Mye luft i magen i dag kjenner jeg...!!

• Liker
Reactions: Emi
Har tenkt i to uker at jeg må ta litt av julevasken hver dag. Vaske ett vindu, rydde én hylle i skapet )for å få plass til det som ligger å slenger), stryke én gardin osv.. Nå har det seg sånn at jeg ikke har gjort noe i det hele tatt, og jeg skjønner ikke hvordan formen skal strekke til heller:sorry: Mannen har mer enn nok med å ha måtte ta alt det hverdagslige alene.. Har lyst å få opp litt pynt etterhvert, men orker ikke pynte når alt er sånn halvveis.

Hvordan går juleforberedelsene hos dere andre? :happy:

Har tenkt i to uker at jeg må ta litt av julevasken hver dag. Vaske ett vindu, rydde én hylle i skapet )for å få plass til det som ligger å slenger), stryke én gardin osv.. Nå har det seg sånn at jeg ikke har gjort noe i det hele tatt, og jeg skjønner ikke hvordan formen skal strekke til heller:sorry: Mannen har mer enn nok med å ha måtte ta alt det hverdagslige alene.. Har lyst å få opp litt pynt etterhvert, men orker ikke pynte når alt er sånn halvveis.

Jeg fikk opp gardiner i går. Prøver rydde litt og litt.
Men tenker jeg får bare ta det jeg har energi til. Litt nå, litt da.

Fikk dratt ut alle juleeskene fra boden i går, men det ble med det. Tenkte det var bedre å få de ut nå tilfelle formen blir enda verre, for da hadde de bare blitt stående der tror jeg.. Så blir det å ta litt og litt fremover nå. Ønsker å ha det meste klart til søndag, men skjer noe hver dag, så spørs hva jeg rekker.

Føler at jeg aldri kommer til å komme i mål. Heldigvis er vi endelig ferdig med oppussingen av eldste sitt rom så det rommet kan vi pynte til jul. Rommet til nr 2 kan også pyntes til jul. Men resten av huset og vårt voksnes soverom er ikke klart for julepynting.

Jeg sliter med mye kvalme og brekker meg en del, samt ekstremt sliten og føler ikke jeg har energi til å feire jul i tillegg til å jobbe. Har også to barn som skal følges opp som det skjer mye rundt om dagen. Men sitter så langt inne å reise til legen for en sykemelding, men føler det snart er nødvendig slik at jeg kan fungere litt bedre i hjemmet.

Føler at jeg aldri kommer til å komme i mål. Heldigvis er vi endelig ferdig med oppussingen av eldste sitt rom så det rommet kan vi pynte til jul. Rommet til nr 2 kan også pyntes til jul. Men resten av huset og vårt voksnes soverom er ikke klart for julepynting.

Jeg sliter med mye kvalme og brekker meg en del, samt ekstremt sliten og føler ikke jeg har energi til å feire jul i tillegg til å jobbe. Har også to barn som skal følges opp som det skjer mye rundt om dagen. Men sitter så langt inne å reise til legen for en sykemelding, men føler det snart er nødvendig slik at jeg kan fungere litt bedre i hjemmet.
Tenk på deg selv og helsa først :Heartred

Gleder meg til natta! Skal bort å hente pakke med bbhugme på posten etterpå. :happy093 Tenkte at det er like greit å kjøpe med en gang, så får jeg max uttelling:happy090 FORHÅPENTLIGVIS fortsetter jeg å være gravid i mange måneder til! Føles litt risky, men man må jo ha troa :)

Hvordan er magene deres? Det er jo såå tidlig enda, men synes allerede buksene er ubehagelig trange, og at jeg ser en ørliten kul. Venter nr 2 og er 4+6 i dag (såvidt jeg veit) , men SÅ tidlig er det vel ikke vanlig å få mage? Sitter det mest i hodet kanskje :hilarious:

Gleder meg til natta! Skal bort å hente pakke med bbhugme på posten etterpå. :happy093 Tenkte at det er like greit å kjøpe med en gang, så får jeg max uttelling:happy090 FORHÅPENTLIGVIS fortsetter jeg å være gravid i mange måneder til! Føles litt risky, men man må jo ha troa :)
Den puten er jo bare SÅ digg. Er allerede kommet opp i sengen, og hjalp meg veldig gjennom forrige svangerskap!

Hvordan er magene deres? Det er jo såå tidlig enda, men synes allerede buksene er ubehagelig trange, og at jeg ser en ørliten kul. Venter nr 2 og er 4+6 i dag (såvidt jeg veit) , men SÅ tidlig er det vel ikke vanlig å få mage? Sitter det mest i hodet kanskje :hilarious:
Har ikke akkurat flat mage etter forrige svangerskap (for å si det mildt), men kan ikke kjenne at noe er kommet "over" symfysen.
Har noen dager jeg er litt oppblåst, men ellers merker jeg ikke noe til at det strammer mer enn vanlig.
Er 6+4 i dag.

Ser kjempegravid ut, spesielt utpå dagen....... 6+2 i dag. >< Oppblåst!

Jeg merker ikke såå mye foreløpig, annet enn at jeg blir lettere oppblåst. Sist jeg var gravid måtte jeg begynne med gravidbukser i uke ni. Men da var kroppen litt slankere og strammere i utgangspunktet enn det den er nå :hilarious:

Takk for svar :D oppblåst er nok et stikkord her ja, og så tror jeg kanskje jeg er litt paranoid for at folk skal se det på meg :hilarious: har en kollega som er som en vandrende hcg-måler hehehe

Takk for svar :D oppblåst er nok et stikkord her ja, og så tror jeg kanskje jeg er litt paranoid for at folk skal se det på meg :hilarious: har en kollega som er som en vandrende hcg-måler hehehe
Hehe vandrende hcg-måler :hilarious: min største frykt nå om dagen, føler alle kan se det på meg :bag:

Er også veldig oppblåst :p Vanlige bukser presser ubehagelig, sikkert pga. oppblåsthet og murringer. Ser foreløpig liten forskjell sånn egentlig!

Klarer å skjule det sånn halvveis med vanlige bukser men med gravidbukser popper den fram gitt :joyful:

Back
Topp