Skravletråd

Takk for svar :D oppblåst er nok et stikkord her ja, og så tror jeg kanskje jeg er litt paranoid for at folk skal se det på meg :hilarious: har en kollega som er som en vandrende hcg-måler hehehe
Skal visst ikke snakke for høyt... De trangeste buksene måtte pakkes vekk i dag :laughing002
Digg å gå med gravidbukse hjemme! Håper jeg klarer meg i vanlige klær frem til jul:bag:

Første jordmor time imorgen, spennende. Spent på jordmor, har søkt a opp på Facebook:laughing002 ser streng ut, håper skinnet bedrar:knegg:

Lykke til!
Jeg har ikke ringt enda. Tenker jeg tar TUL først, også tar jeg det derfra. Orker ikke eventuelt dårlig nytt på TUL, og så avbestille time hos jm. ><

Lykke til!
Jeg har ikke ringt enda. Tenker jeg tar TUL først, også tar jeg det derfra. Orker ikke eventuelt dårlig nytt på TUL, og så avbestille time hos jm. ><
Thanks! Ser den.. Har ikke TUL før i uke 9 jeg, heldigvis ser det ut som spiren gror, da kvalmen blir verre og verre for hver dag som går:arghh: har måttet si fra meg tidligvaktene på jobb også, er så ille på morgenen.

Thanks! Ser den.. Har ikke TUL før i uke 9 jeg, heldigvis ser det ut som spiren gror, da kvalmen blir verre og verre for hver dag som går:arghh: har måttet si fra meg tidligvaktene på jobb også, er så ille på morgenen.

Jeg har jo ikke noe grunn til å tro at det ikke går, haha.. jeg bare lager meg sånne bobler for å beskytte meg selv :p

Uff.. jeg hadde faktisk blitt oppriktig trist om jeg måtte gi fra meg tidligvakter. :P eneste vaktene jeg liker. Haaaater å være på jobb sent.

Jeg har jo ikke noe grunn til å tro at det ikke går, haha.. jeg bare lager meg sånne bobler for å beskytte meg selv :p

Uff.. jeg hadde faktisk blitt oppriktig trist om jeg måtte gi fra meg tidligvakter. :p eneste vaktene jeg liker. Haaaater å være på jobb sent.
Ja det er absolutt de beste vaktene, så er kjipt. Men kaster opp på morgenen, så er litt krise å være på jobb alene med barn hvis jeg må kaste opp :p satser på det bare er for en liten periode.

Forøvrig utrolig kjekk jordmor, hun var veldig på at jeg kun er gravid få ganger i livet og jobb er jeg på store deler av livet, så hvis jeg kjente på stress, noe ubehag eller belastning måtte jeg huske på at terskelen var lav for enten sykemelding eller svangerskapspenger. Viktigste var min og barnets helse, og at det var viktig å ha nokk å gå på til å fungere hjemme etter jobb også. Det satt jeg pris på å høre, gav meg en slags ro. Har en tendens til å presse meg litt for langt og liker ikke å være til bry:dead:

Ja det er absolutt de beste vaktene, så er kjipt. Men kaster opp på morgenen, så er litt krise å være på jobb alene med barn hvis jeg må kaste opp :p satser på det bare er for en liten periode.

Forøvrig utrolig kjekk jordmor, hun var veldig på at jeg kun er gravid få ganger i livet og jobb er jeg på store deler av livet, så hvis jeg kjente på stress, noe ubehag eller belastning måtte jeg huske på at terskelen var lav for enten sykemelding eller svangerskapspenger. Viktigste var min og barnets helse, og at det var viktig å ha nokk å gå på til å fungere hjemme etter jobb også. Det satt jeg pris på å høre, gav meg en slags ro. Har en tendens til å presse meg litt for langt og liker ikke å være til bry:dead:

Så bra at jordmor tar vare på deg uansett, da! ❤️

Det er så viktig og godt med en jordmor som det :Heartbigred

Så fint å høre at du har en sånn jordmor! Jeg har selv en lege som nesten ler av meg når jeg spør om å få gradert sykemelding (forrige svangerskap), og gir meg 100% i lengre tid enn jeg spør om, med streng beskjed om å ta vare på meg selv. Er jo nesten litt flaut for jeg er jo en voksen dame, men fy så deilig også å kunne lene seg på tanken at «doktoren sa…» og slå seg til ro med det.

Jordmor på neste onsdag , da er jeg 6 + 4 etter egne beregninger og 6+6 etter legen sin (jeg vet når denne babyen ble laget og har litt lange sykluser). Syns det er voldsomt tidlig å komme til jordmor allerede , var ikke sånn i mine andre graviditeter men det er jo snart 8 år siden så mye er sikkert endret siden den tid ☺️ Da var det vel nærmere uke 12 mener jeg. Men det er vel også for å henvise til tidlig UL

Så fint å høre at du har en sånn jordmor! Jeg har selv en lege som nesten ler av meg når jeg spør om å få gradert sykemelding (forrige svangerskap), og gir meg 100% i lengre tid enn jeg spør om, med streng beskjed om å ta vare på meg selv. Er jo nesten litt flaut for jeg er jo en voksen dame, men fy så deilig også å kunne lene seg på tanken at «doktoren sa…» og slå seg til ro med det.

Haha, "gradert sykemelding i en uke, du liksom :p neida!! Du får 100% en måned fremover!"

Men nå er det vel sånn at med 100% sykemelding, så kan du vel nå jobbe så mye du greier å jobbe, og få lov til å være syk resten? Jeg mener det ble en endring der...? I så fall, så er jo 100% greit, så får du kjenne selv på om du greier være i jobb litt.

Jordmor på neste onsdag , da er jeg 6 + 4 etter egne beregninger og 6+6 etter legen sin (jeg vet når denne babyen ble laget og har litt lange sykluser). Syns det er voldsomt tidlig å komme til jordmor allerede , var ikke sånn i mine andre graviditeter men det er jo snart 8 år siden så mye er sikkert endret siden den tid ☺️ Da var det vel nærmere uke 12 mener jeg. Men det er vel også for å henvise til tidlig UL

Jeg kvier meg litt til å ringe. Sist gang hadde jeg behov for å komme inn tidligere for å prate med noen; men møtte bare på ei sur ei i telefonen som nektet å gi time før uke 12. >< Diskuterte meg til 11 uker. Har hatt før uke 12 de andre gangene. Men første gangen var jeg 16, så det er klart, da vil du ha dem inn tidlig. :P

Jeg har ikke så behov for tett oppfølging pr nå føler jeg, men greit å få henvisninger i orden osv

Helt enig, aner ikke hvordan jeg skal holde ut på jobb stort lenger… Holder på å sovne ved pc skjermen :laughing002
Haha, jeg måtte ta meg to dager hjemme nå, da jeg ikke klarte å gjøre noe annet enn å stirre tomt ut i lufta :laughing002 og i dag har jeg sovet hele dagen, har aldri sovet på dagen før, når jeg faktisk har fått meg en god natts søvn, men nå:oops:

Haha, jeg måtte ta meg to dager hjemme nå, da jeg ikke klarte å gjøre noe annet enn å stirre tomt ut i lufta :laughing002 og i dag har jeg sovet hele dagen, har aldri sovet på dagen før, når jeg faktisk har fått meg en god natts søvn, men nå:oops:
Kjenner meg igjen :laughing002 Vurderer å fortelle sjefen det i morgen, sånn at han får en forklaring på hvorfor jeg er som jeg er om dagen… Er 6+6.
Godt å vite at det (forhåpentligvis) kun er for en liten periode, for det blir bedre! :)

• Liker
Reactions: Emi
Hjemme alene!! Whoop whoop!
Spiser mat. Selskap med kattene. Ser en serie gubben ikke ville se. Snart gaming..
Minstejenta sovnet fort. De andre ungene er hos eksen..skal kose meg masse nå :p

Back
Topp