Skravletråd

Gledet meg litt fordi veromoda kom med gravidklær rett etter jeg fødte sist. Nå som jeg har sett på dem så er de litt kjerring som du sier ja..
Går nok for det samme som sist, helt vanlig svarte gravidbukser fra Hm og tøyelige topper/gensere fra Cubus.
Brukte også treningstights fra femme sist, de holdt lenge og passet like fint mange kilo etter fødsel igjen!
Ja, blir nok sånn med meg.
Fint med tips om Femme, det skal jeg sjekke ut

Legen min sa iallefall at det var veeldig lav terskel for henvisning til TUL her jeg bor, nesten så du får henvisning bare du ønsker det :) Men det kommer kanskje an på hvor man bor og kapasiteten ved sykehuset. Jeg er under 30år og ikke noe form for risiko her heller:joyful:
Ah, jeg skal høre i alle fall. Bor i Oslo, vet ikke hvordan det er her

Ah, jeg skal høre i alle fall. Bor i Oslo, vet ikke hvordan det er her
Bare å høre :) Jeg bor på en liten plass med lite sykehus så er mulig det er derfor det er bedre kapasitet her.

Nå er vi halvveis på vei til skjult forum :woot:

Har ultralyd om to uker.... men har sååååå lyst å bytte til en dag tidligere. Men skal klare å vente. Da er det jo mer å se også :D

Har ultralyd om to uker.... men har sååååå lyst å bytte til en dag tidligere. Men skal klare å vente. Da er det jo mer å se også :D
Skjønner deg godt!

Jeg har også lyst til å bytte dato for tul. Skal ikke før om en måneds tid, da er jeg i uke 11. Jeg har begynt å merke et behov for å få bekreftet at det faktisk er liv der. Litt vanskelig å ikke tenke irrasjonelt og la seg rive med av bekymringene, synes jeg, men skal prøve å la være. Har jo ingen grunn til å tro at det har gått galt (og heller ingen historikk med å miste som mange andre har).

Sorry, det var litt av en respons på innlegget ditt :hilarious::bag:

Har ikke helt skjønt det skjult forum greiene jeg :playful: Hva går det ut på?
Hvis du ser på de forskjellige brukerne her inne så ser du har flere har sånne bannere under brukernavnet. Det er de skjulte forumene de er med i :) Når termingruppene når 5000 innlegg får vi våre egne banner og et eget skjult forum kun vi som er medlemmer kan skrive og lese i. Her er det lettere å dele ting man synes er litt personlig som man ikke vil at hvem som helst skal kunne søke opp på google:joyful: Skjult forum har vært kjempehyggelig å være med i for min del!

Det finnes ulike krav for å kunne være med i skjult forum (feks hvor lenge man har vært medlem på BV og hvor mange innlegg man har skrevet i terminforumet) før man kan være med, slik at man slipper at alle bare kan komme inn for å sniklese :playful:

Hvis du ser på de forskjellige brukerne her inne så ser du har flere har sånne bannere under brukernavnet. Det er de skjulte forumene de er med i :) Når termingruppene når 5000 innlegg får vi våre egne banner og et eget skjult forum kun vi som er medlemmer kan skrive og lese i. Her er det lettere å dele ting man synes er litt personlig som man ikke vil at hvem som helst skal kunne søke opp på google:joyful: Skjult forum har vært kjempehyggelig å være med i for min del!

Det finnes ulike krav for å kunne være med i skjult forum (feks hvor lenge man har vært medlem på BV og hvor mange innlegg man har skrevet i terminforumet) før man kan være med, slik at man slipper at alle bare kan komme inn for å sniklese :playful:
Ah, skjønner :happy: høres kjekt ut!

Føler for å skravle, men har ikke noe å skravle om bidrar iallefall til at gruppen nærmer seg skjult forum

Klarer dere å konsentrere dere på jobb?
Jeg tenker bare på bebis hele tiden! Sjekker forumet hvert 5 minutt, sjekker nettsider, sjekker Finn.no for brukte ting, osv :laughing002

Jeg tenker bare på bebis hele tiden! Sjekker forumet hvert 5 minutt, sjekker nettsider, sjekker Finn.no for brukte ting, osv :laughing002
Nope! :hilarious:

Føler meg som verdens verste arbeidstaker, og jeg klarer ikke skjerpe meg :laughing005:wtf:
Du er ikke alene der :hilarious: Jaja, vi har mange år igjen på jobb hvor vi kan fokusere bedre :angelic:

Overhodet ikke! Null fokus, null konsentrasjon. Alt gjøres i skippertaksbolker gjennom dagen. Og i dag er jeg HELT ubrukelig, med TUL i morgen tidlig!

Back
Topp