Skravletråd

Klarer dere å konsentrere dere på jobb?
Jeg tenker bare på bebis hele tiden! Sjekker forumet hvert 5 minutt, sjekker nettsider, sjekker Finn.no for brukte ting, osv :laughing002
varierer litt fra dag til dag. Noen dager har jeg så mye å gjøre på jobb at jeg ikke rekker å tenke så mye på baby. Andre dager tenker jeg bare på baby og suser rundt :playful:

Noen som skal noe kjekt i dag? Her skal ungene ut på eventyr, så jeg får huset for meg selv. Skal bli deilig med litt egentid

Skjønner deg godt!

Jeg har også lyst til å bytte dato for tul. Skal ikke før om en måneds tid, da er jeg i uke 11. Jeg har begynt å merke et behov for å få bekreftet at det faktisk er liv der. Litt vanskelig å ikke tenke irrasjonelt og la seg rive med av bekymringene, synes jeg, men skal prøve å la være. Har jo ingen grunn til å tro at det har gått galt (og heller ingen historikk med å miste som mange andre har).

Sorry, det var litt av en respons på innlegget

Skjønner deg godt!

Jeg har også lyst til å bytte dato for tul. Skal ikke før om en måneds tid, da er jeg i uke 11. Jeg har begynt å merke et behov for å få bekreftet at det faktisk er liv der. Litt vanskelig å ikke tenke irrasjonelt og la seg rive med av bekymringene, synes jeg, men skal prøve å la være. Har jo ingen grunn til å tro at det har gått galt (og heller ingen historikk med å miste som mange andre har).

Sorry, det var litt av en respons på innlegget ditt :hilarious::bag:
Jeg er uke 10 på tul, og det gleder jeg meg til.
Samme her! Jeg får også en tanke om å sjekke at det faktisk er liv. Men jeg har heller ingen historie med å miste sent eller noe. Bare tidlig i forløpet. Og kroppen har alltid ordnet opp selv.
Men blir vel skremt av å lese her, selv om jeg i utgangspunktet er ganske avslappet.
Så jeg skal holde ut to uker til!
Og jeg hat som du skriver, ingen grunn til å bekymre meg. Har symptomer, ingen blødning eller noe annet som indikerer noe annet. Så jeg stoler på kroppen ❤

Noen som skal noe kjekt i dag? Her skal ungene ut på eventyr, så jeg får huset for meg selv. Skal bli deilig med litt egentid
Her er det første kveldsvakt på 3 år. Litt deilig å ha hele formiddagen for meg selv, mesteparten av tiden gikk til soving :hilarious: Håper vakta går rolig for seg, ser sånn ut foreløpig.

Mye tid går med til forum og termingrupper Hehe. Og spising for å holde kvalmen i sjakk

Vi har planer om å gifte oss til neste år. Planlagt dato er den samme som termindato. Hva er sannsynligheten for det?

Vi har planer om å gifte oss til neste år. Planlagt dato er den samme som termindato. Hva er sannsynligheten for det?
Det var tilfeldig! Hva tenker dere om det?

Jeg lurer på en ting!
Regner man at unnfangelsen skjer på eggløsningsdagen, eller regnes den fra dagen etter el?
Jeg hadde el på en onsdag, men ser at Flo regner det som at unnfangelsen skjedde torsdag..?

Får også veldig ulike termindatoen rundt om. Har syklus på 26 dager, så tror det blir feil å regne ut i fra LMP? Relativt sikker på at el var onsdag 24. aug. pga testing.

Sitter hjemme før senvakt i dag. Og craver så syyyyykt etter McDonaldsmat...!!! Jeg spiser aldri der! Av prinsipp.
Men nå vurderer jeg å dra ned å kjøpe lunsj der. Hjeeeelp meg! :D

Ja, men det ble første og siste gang! Men absolutt verdt det. Ikke kvalm lenger.

Back
Topp