Skravletråd

Har en på 10 mnd som var lys våken klokken 5 i morges, satt en halvtime og prøvde å få han til å sovne igjen - stuptrøtt selv naturligvis - uten å lykkes. Bare sutring og smågrining, mistenker at det er tenner på vei for har endelig kjent noe nedi undermunnen. Vi er hos mine foreldre, og pappan min våknet også og tilbød seg å ta over så jeg fikk sove ( :Heartred ), og satt med ham i tre kvarter. Da roet han seg og sov i hele ….. ti minutter! :hilarious: Akkurat da synes jeg ikke selv at det er en kjempeidé med en unge til så tidlig etter førstemann :hilarious:
Her våkner hun fremdeles minst annenhver time gjennom natten, så føler litt på det samme selv :hungover: Prøver bare å tenke at hun er 18 mnd når nestemann blir født og forhåpentligvis sover bedre da :hilarious:

Begynner å ta på å aldri få mer sammenhengende søvn enn to timer da :wacky:

5+5 førstegangs gravid! Er kjempespent! Dette er veldig etterlengtet, så selv om det er noen «småvondter» her og der allerede, så nytes hvert sekund jeg vil gjerne være med på Facebook gruppe om det er opprettet

5+5 førstegangs gravid! Er kjempespent! Dette er veldig etterlengtet, så selv om det er noen «småvondter» her og der allerede, så nytes hvert sekund jeg vil gjerne være med på Facebook gruppe om det er opprettet
du kan prøve å søke på facebook "termin mai 2023" jeg prøvde i dag for å sjekke, og fant en gruppe. Men for meg er det for tidlig å melde meg inn. litt redd for å treffe på kjentfolk så tidlig. Det passer ikke helt enda å fortelle at jeg er gravid til kjente. Derfor er forumet her fint, for da kan jeg være anonym for bekjente om ikke annet, men samtidig ha et sted å lufte meg, og diskutere. hihi.

Halsbrann allerede... shit!!
Kanskje fordi jeg er kvalm og stinn/oppblåst. Flere?
Her og! Er det noe som hjelper på fordøyelsen? Passer på å drikke nok væske, spise masse frukt/grønt/korn/activia/svisker og er i bevegelse… men det virker ikke som der hjelper

du kan prøve å søke på facebook "termin mai 2023" jeg prøvde i dag for å sjekke, og fant en gruppe. Men for meg er det for tidlig å melde meg inn. litt redd for å treffe på kjentfolk så tidlig. Det passer ikke helt enda å fortelle at jeg er gravid til kjente. Derfor er forumet her fint, for da kan jeg være anonym for bekjente om ikke annet, men samtidig ha et sted å lufte meg, og diskutere. hihi.
Takk for svar! Jeg fant den! Du sier noe der! kjekt å kunne være anonym en stund til kanskje

Takk for svar! Jeg fant den! Du sier noe der! kjekt å kunne være anonym en stund til kanskje
så bra du fant. jeg tenker slik, at jeg er kun i uke 4, og foreløpig er det kun meg og sambo som vet at jeg er gravid. Så da hadde det vært dumt om noen jeg kjente, eller venn til et søsken eller noe fant det ut, også fortalte videre at vedkommende hadde sett meg på gruppa eller noe.

Men dette er altså kun mine tanker. og andre får gjøre hva de selv ønsker :)

God morgen :) I dag reiser jeg til min kjære. Det tar en halv evighet. Vi har knapt vært sammen etter at vi ble gravid, så gleder meg litt til å være med han

Her våkner hun fremdeles minst annenhver time gjennom natten, så føler litt på det samme selv :hungover: Prøver bare å tenke at hun er 18 mnd når nestemann blir født og forhåpentligvis sover bedre da :hilarious:

Begynner å ta på å aldri få mer sammenhengende søvn enn to timer da :wacky:
Det er heftig å gå så lenge med redusert/lite sammenhengende søvn ja, føler med deg! Har vært heldig her i og med at han sover som regel godt når han først sovner, men nestemann kan jo forsåvidt bli helt motsatt!
Håper det går seg til snart for dere, og heldigvis er det jo en stund til neste kommer. Mye kan skje på den tiden :happy:

God morgen :) I dag reiser jeg til min kjære. Det tar en halv evighet. Vi har knapt vært sammen etter at vi ble gravid, så gleder meg litt til å være med han
God tur! Nyt!!

God tur! Bor dere langt fra hverandre? :)

Kjenner at jeg ikke er laga for en 100% stilling slik stillingen min er nå.. Gleder meg til etter permisjon så jeg kan ha en lavere stillingsprosent og være mer hjemme med ungene ❤️ Men må jobbe 100% nå slik at jeg får tjent opp til full betaling i permisjonen :playful:

Kjenner at jeg ikke er laga for en 100% stilling slik stillingen min er nå.. Gleder meg til etter permisjon så jeg kan ha en lavere stillingsprosent og være mer hjemme med ungene ❤️ Men må jobbe 100% nå slik at jeg får tjent opp til full betaling i permisjonen :playful:
Samme her!

Godt å høre vi er flere som tenker sånn :) Har lyst til å jobbe redusert til alle ungene minst har begynt på skolen. Eller, nesten lengre og egentlig, hvis jeg starter i 100% da blir det jo et styr med sfo, lekser og fritidsaktiviteter og alt som hører til :woot: Livet må jo kunne nytes litt også! Ikke baare stresse av gårde til alt…

Haha. Jeg og sambo snakka sammen i går. Og kom på at mellom de to vi allerede har er det nøyaktig 6 måneder mellom, pluss et par dager. Også om en ser termin denne gangen. Og vi får baby i slutten av mai, vil den babyen komme midt mellom disse to. Så da vil det bli 3 måneder mellom hver. Haha. Moro å tenke på :laughing025

Godt å høre vi er flere som tenker sånn :) Har lyst til å jobbe redusert til alle ungene minst har begynt på skolen. Eller, nesten lengre og egentlig, hvis jeg starter i 100% da blir det jo et styr med sfo, lekser og fritidsaktiviteter og alt som hører til :woot: Livet må jo kunne nytes litt også! Ikke baare stresse av gårde til alt…
Enig!

Takk:) 5-6 timer. Men akkurat nå kjenner jeg på at jeg ikke har lyst til å dra. Tviler igrunn på hele forholdet.. Velkommen til hormoner på tur!!
Åi, såpass ja! Huff, hormonene kan virkelig tulle med oss. Har du følt på dette før eller er det noe som har kommet nå sammen med hormonene?

Åi, såpass ja! Huff, hormonene kan virkelig tulle med oss. Har du følt på dette før eller er det noe som har kommet nå sammen med hormonene?
Det er nok hormoner. Han er en veldig fin fyr, han var iallefall det før jeg ble gravid og jeg tviler på at det er han som har forandret seg Nå er han bare irriterende

Back
Topp