Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er braHaha! Neida, det var verre før operasjonen, så eg skal heller stå i dette.
På dagtid har hun alltid vært såå flink, sovner lett og sover lange fine lurer! Men på natten Har prøvd alt fra eget rom, egen seng på samme rom som oss og samsoving, men våkner akkurat like ofte (samsoving er det greieste, for da sovner hun gjerne etter litt kos), men ja, merker nervene er ganske tynnslitte om dagen! Håper på bedre netter snart! Men er hvert fall rutta på kronisk søvnmangel om nestemann sover like dårligDet er heftig å gå så lenge med redusert/lite sammenhengende søvn ja, føler med deg! Har vært heldig her i og med at han sover som regel godt når han først sovner, men nestemann kan jo forsåvidt bli helt motsatt!
Håper det går seg til snart for dere, og heldigvis er det jo en stund til neste kommer. Mye kan skje på den tiden
❤Fyttig grisen, dette blir noen lange måneder. Jeg tegnet og klipte ut noen mønster for å sy klær til den lille etterhvert i dag. Jeg skalv, og en milliard sommerfugler i magen. Så bittelite, og som jeg gleder meg til å forhåpentligvis går ha det på babyen min
Fyy dette blir noen tøffe måneder å vente. Jeg er så hormonell og sentimental, så følsom. Jeg griner av alt. Jeg griner ikke så ofte av så mye, men nå griner jeg litt for ofte, av alt mulig. Og nå gleder jeg meg til å få hjem ungene og sambo som har vært vekke i helga også.. og griner nesten fordi jeg savner de.
Nei. Nå må jeg gi meg. Nå blir det for mye tenker og tårer og snørr her.
Ja,veldig gøy kjekt at flere syr mitt beste tips er å kos deg, lag det du ønsker og liker, og bruk masse YouTube. Om det finnes noen sytreff rundt der du bor, så er det konge å være med på❤
Så gøy!! At du skal sy klær til lille selv! Har selv begynt å sy litt klær, eller lære meg å sy klær kan vi heller si.. Tar gjerne i mot tips om du har til en nybegynner!
Jeg har med drikke som slukker kvalmen, i mitt tilfelle Fanta som jeg småsuper av hele dagen.Dere som sliter med kvalme, hvordan klarer/orker dere å komme dere på jobb?
I dag er første dagen jeg føler meg ordentlig kvalm. Kjennes ut som jeg må spy nesten hele tiden, og har brekt meg flere ganger. Føler meg rett og slett skikkelig dårlig. Men så er det sånn at jeg skal på fagdag med middag og overnatting med jobben fra i dag til i morgen Men nå skjønner jeg ikke helt hvordan jeg skal klare å komme meg dit uten å kanskje spy på toget eller banen på vei dit
Jeg har også prøvd å gå tidligere de dagene jeg får mulighet!Dere som sliter med kvalme, hvordan klarer/orker dere å komme dere på jobb?
I dag er første dagen jeg føler meg ordentlig kvalm. Kjennes ut som jeg må spy nesten hele tiden, og har brekt meg flere ganger. Føler meg rett og slett skikkelig dårlig. Men så er det sånn at jeg skal på fagdag med middag og overnatting med jobben fra i dag til i morgen Men nå skjønner jeg ikke helt hvordan jeg skal klare å komme meg dit uten å kanskje spy på toget eller banen på vei dit
Takk for tips Valgte å ta hjemmekontor nå frem til vi skal møte på fagdag litt senere i dag. Så da satser jeg på å få i meg litt mat og at formen rekker å bli bedre før jeg må dra hjemmefra Det er jo virkelig ikke lett å gjøre noe når man er kvalm.Jeg har også prøvd å gå tidligere de dagene jeg får mulighet!
Lykke til i dag, og ikke slit deg ut fordi da blir kvalmen mye verre! Jeg er mye mindre kvalm de dagene jeg har fri
Huff vet hvordan du har det. Jeg har vært sykemeldt 1 uke nå pga kvalme og oppkast. Ligger for det meste i sengen.. hadde vært umulig for meg å jobbe, så du får nesten se det an fremover om du trenger en sykemeldingDere som sliter med kvalme, hvordan klarer/orker dere å komme dere på jobb?
Uff så kjipt Håper jeg slipper det. Men må jeg så må jeg. Foreløpig ligger jeg bare på sofaen, så får jeg se om jeg klarer å kave meg til toget kl.10Huff vet hvordan du har det. Jeg har vært sykemeldt 1 uke nå pga kvalme og oppkast. Ligger for det meste i sengen.. hadde vært umulig for meg å jobbe, så du får nesten se det an fremover om du trenger en sykemelding
Håper formen kommer segUff så kjipt Håper jeg slipper det. Men må jeg så må jeg. Foreløpig ligger jeg bare på sofaen, så får jeg se om jeg klarer å kave meg til toget kl.10
Jeg tenker at jeg antageligvis kommer til å ha et større behov for sykemelding/egenmelding senere i svangerskapet enn nå. Selv om kvalmen er helt jævlig til tider (har blitt merkbart verre nå), så holder jeg det til en viss grad i sjakk med å spise med korte mellomrom, og ha pastiller/drops i bakhånd. Jeg tror også at for min del så vet jeg at jeg får det verre psykisk hvis jeg ikke drar på jobb. Å gå hjemme og føle seg dårlig gjør ikke underverker for min psyke ( ) og da velger jeg heller å dra på jobb. Jeg har mulighet til å ha hjemmekontor ved behov og dra hjem tidligere hvis formen er veldig dårlig en dag. Det er også så mye som foregår på jobb nå at jeg har ikke samvittighet eller lyst til å være fraværende. Det vil bare føre til mer stress. Så da motiverer jeg meg selv nå som jeg får til å dra, og «sparer» fraværet til jeg ikke får til å dra pga vondter her og der.Dere som sliter med kvalme, hvordan klarer/orker dere å komme dere på jobb?
Formen ble heldigvis bedre etter å ha småspist fra 05 til 09 pluss drikke masse vann. Så har heldigvis kommet meg av gårde. Men om jeg skal være så dårlig i mange timer hver morgen får jeg et problem Men får power through og håpe på det beste.Jeg tenker at jeg antageligvis kommer til å ha et større behov for sykemelding/egenmelding senere i svangerskapet enn nå. Selv om kvalmen er helt jævlig til tider (har blitt merkbart verre nå), så holder jeg det til en viss grad i sjakk med å spise med korte mellomrom, og ha pastiller/drops i bakhånd. Jeg tror også at for min del så vet jeg at jeg får det verre psykisk hvis jeg ikke drar på jobb. Å gå hjemme og føle seg dårlig gjør ikke underverker for min psyke ( ) og da velger jeg heller å dra på jobb. Jeg har mulighet til å ha hjemmekontor ved behov og dra hjem tidligere hvis formen er veldig dårlig en dag. Det er også så mye som foregår på jobb nå at jeg har ikke samvittighet eller lyst til å være fraværende. Det vil bare føre til mer stress. Så da motiverer jeg meg selv nå som jeg får til å dra, og «sparer» fraværet til jeg ikke får til å dra pga vondter her og der.
Er visst et problem enkelte har at de ikke har tilgang på smilyes etter den siste oppdateringen av forumet. Tror det er en fremgangsmåte du kan teste ut her: https://forum.babyverden.no/threads/ikke-tilgang-til-smileys.2033119/Altså… Hvor finner jeg emojies? Er jo ikke et alternativ jeg kan se for å legge til. Og når jeg bruker egne fra iPhonetastatur kommer de ikke på det jeg skriver! Hilsen frustrert som synes postene hennes ser korte og sure ut