Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner igjen hva du sier, vanskelig å skjule når man plutselig takker nei til kaffe når man har vært skikkelig kaffekjerring før Jeg har sagt at jeg har drukket flere kopper allerede så orker ikke pga magesyre, men nå går jeg på tabletter for det da, så er en reell unnskyldning. Men kan ikke bruke den for alltid Særlig ikke ovenfor mamma. Blir godt å si det ja. Vet ikke hvor lenge jeg klarer å venteMamma vet det, og svigermor. Men ikke andre. Så gleder meg til å dele det. Minst like mye for å slippe å skjule det og hvorfor jeg ikke orker kaffe.
Alle som kjenner meg vet at jeg elsker kaffe.
Nå må jeg lyve og si at jeg har drukket såå mye kaffe allerede, at jeg har fått nok. Eller si at jeg prøver å drikke mindre kaffe.. ja, særlig liksom!
Blir godt å si det som det er.
Enig!!Det er så gøy at skjult forum er oppe og går! Nå må bare flere få tilgang så det blir litt liv
Tar jo så lang tid å få skrevet 50 innleggDet er så gøy at skjult forum er oppe og går! Nå må bare flere få tilgang så det blir litt liv
Tenker det samme....derfor kommenterer jeg på denneTar jo så lang tid å få skrevet 50 innlegg
Ikke vet jeg helt hvordan jeg serhvilke kommentarer som er i gruppa hellerTenker det samme....derfor kommenterer jeg på denne
50 kommentarer går kjempefort om dere hiver dere med på "våre leker" litt lenger oppTenker det samme....derfor kommenterer jeg på denne
Det går fort! Bare å bruke lekene Tror ikke det er mange innlegg du mangler heller!Tar jo så lang tid å få skrevet 50 innlegg
Det står en oppskrift på det herIkke vet jeg helt hvordan jeg serhvilke kommentarer som er i gruppa heller
Husker da guttungen ble født, så ble jeg stresset i starten hver gang han gråt, og hvis jeg trillet vogn med en hylende baby følte jeg at alle jeg gikk forbi på gata dømte meg (baby hata vogn første 3 månedene). Men du, slapp av, det går veldig bra Det gikk heldigvis fort over, man kommer fort inn i det, og så snart man blir kjent med sin egen baby så føler man seg også tryggere på det meste. Det kan føles veldig overveldende i starten, og det er lov å føle på. Men vit at læringskurven er brå, og man lærer fort Så det kommer til å gå veldig bra skal du se!Jeg er førstegangsfødende og kjenner jeg blir veldig nervøs når jeg hører skikkelig babygråt... satt på flyplassen her om dagen og det var mange frustrerte babyer/barn. Begynte å lure på hva i all verden vi har gjort, kan jo ingenting om barn håper andre også har kjent på dette...
Kjenner meg igjen, men du blir proff på det fortere enn du aner. "Alle" kommer til å kaste råd etter deg- bruk det DU føler kan komme til nytte, og drit i resten. "Ja, det skal jeg prøve" var min mest brukte hvite løgn det første året, haha.Jeg er førstegangsfødende og kjenner jeg blir veldig nervøs når jeg hører skikkelig babygråt... satt på flyplassen her om dagen og det var mange frustrerte babyer/barn. Begynte å lure på hva i all verden vi har gjort, kan jo ingenting om barn håper andre også har kjent på dette...
Så enig! «Takk for tips» var også en gjenganger herKjenner meg igjen, men du blir proff på det fortere enn du aner. "Alle" kommer til å kaste råd etter deg- bruk det DU føler kan komme til nytte, og drit i resten. "Ja, det skal jeg prøve" var min mest brukte hvite løgn det første året, haha.
Jeg er førstegangsfødende og kjenner jeg blir veldig nervøs når jeg hører skikkelig babygråt... satt på flyplassen her om dagen og det var mange frustrerte babyer/barn. Begynte å lure på hva i all verden vi har gjort, kan jo ingenting om barn håper andre også har kjent på dette...
Jeg fikk satt en stopper for SÅ mange sånne rådseanser med å svare: «Ja, det er nok et fint råd for typiske barn, men det er litt annerledes med de som har Downs» Da ble folk helt satt ut, hehe.Så enig! «Takk for tips» var også en gjenganger her