Skravletråd

Noen her som vet?
De ulike appene mine gir ulike bilder av hvordan embryoet ser ut i uken jeg er i (5+4).
Noen som vet hvilken av disse «bildene» som er mest riktig?
En mellomting kanskje? Tror den ene er bilde fra uke 5 og det andre i uke 6. Jeg bruker å søke opp, feks på Instagram etter «6weekultrasound», min hemmelige guilty pleasure. Da føler jeg nesten at jeg er på ultralyd uten å være det, eneste grunnen til at jeg holder ut til uke 11 før vi tar TUL.

Var så kvalm på jobb i går (og forsåvidt i dag). Småspiste hele tiden. Og kollegaen kommenterte hele tiden «åh du spiser så mye, men er tynn som en strek. Du spiser hele tiden» osv osv. Jeg tenkte i mitt stille sinn at det varer ikke lenge, snart er jeg tyngre og større :hilarious:

En mellomting kanskje? Tror den ene er bilde fra uke 5 og det andre i uke 6. Jeg bruker å søke opp, feks på Instagram etter «6weekultrasound», min hemmelige guilty pleasure. Da føler jeg nesten at jeg er på ultralyd uten å være det, eneste grunnen til at jeg holder ut til uke 11 før vi tar TUL.
Jeg gjør også det! Trodde jeg var alene om det :D en av mine rare hemmeligheter!

Etter flere dager med lite søvn, mye kvalme og høyt tempo bådd på privaten og jobb er jeg så utslitt! Så i dag tok jeg meg rett og slett en egenmelding :playful: Mannen dro nettopp for å levere guttungen i barnehagen, så nå gleder jeg meg til å bruke dagen til å sove og se på tv! :Heartred

Etter flere dager med lite søvn, mye kvalme og høyt tempo bådd på privaten og jobb er jeg så utslitt! Så i dag tok jeg meg rett og slett en egenmelding :playful: Mannen dro nettopp for å levere guttungen i barnehagen, så nå gleder jeg meg til å bruke dagen til å sove og se på tv! :Heartred
Nyt den masse! :) Hadde gjort det selv hadde jeg hatt mulighet :p

Nyt den masse! :) Hadde gjort det selv hadde jeg hatt mulighet :p
Takk :happy: Jeg burde jo helst vært på jobb, for er så mye å gjøre! Men ingen tjener på at jeg sliter meg helt ut. Satser på at 1 eller 2 dager med egenmelding gjør susen.

Hei!
Har en sønn på 7 år med diverse diagnoser fra før☺️ Testet positivt i går, så blir jo et stort hopp mellom første og forhåpentligvis andre barn Tror det har skjedd en del ifht svangerskapsomsorg siden sist jeg var gravid Noen andre i samme situasjon?
Gravid med nr.3 her. Når den kommer er storesøster 6 og storebror 9. Har tenkt på det samme, selv om det «bare» er 5 år siden sist jeg gikk gravid xD Ihvertfall bra at det mange steder har blitt offentlig TUL! Spesielt i disse dyre tider

Flere som er fryktelig oppblåst? Jeg veier ca 85/90 kg fra før og føler meg gravid i måned 5 kjempe oppblåst og føler det allerede er vanskelig å gjemme magen
Er andregangs så kan hende det har noen sammenheng men aner ikke
Ja! Bare 6 uker, men skikkelig oppblåst så det er ubehagelig å ha på vanlige bukser. Nr.3 her da, så ikke så rart kanskje. Er ganske stor fra før, så ser bare ut som jeg har lagt på meg Blir å investere i gravidbukser så en kan ha det behagelig

Hjerte starter jo å slå i uke 6. Men betyr det 5+0, eller 6+0? Selv har jeg alltid tenkt 6+0, men så skriver jeg mange apper at en er i uke 6, når en egentlig er i uke 5+0. Så jeg ble brått usikker.

Hjerte starter jo å slå i uke 6. Men betyr det 5+0, eller 6+0? Selv har jeg alltid tenkt 6+0, men så skriver jeg mange apper at en er i uke 6, når en egentlig er i uke 5+0. Så jeg ble brått usikker.
Jeg mener det er i uke 5+0. Men enig i at det er forvirrende at det brukes forskjellig

Magen buler så mye ut, og jeg er så trøtt og kvalm og føler det står skrevet i pannen min med store, rød bokstaver "GRAVID".
Tul er på mandag, og da kan vi fortelle det.
Jeg sa til samboer i dag st det er anstrengende å være på jobb og i selskap med venner, for det er vanskelig å ikke si noe/skjule det.
Så i helgen er jeg bare hjemme, orker ingenting! Og gleder meg til å slippe nyheten etter mandag.

Klart vi kan si det tidligere, men vi begge ønsker en fin betryggenhet på tul for å slippe og fortelle hele verden etterpå, hvis det ikke var noe likevel.

Magen buler så mye ut, og jeg er så trøtt og kvalm og føler det står skrevet i pannen min med store, rød bokstaver "GRAVID".
Tul er på mandag, og da kan vi fortelle det.
Jeg sa til samboer i dag st det er anstrengende å være på jobb og i selskap med venner, for det er vanskelig å ikke si noe/skjule det.
Så i helgen er jeg bare hjemme, orker ingenting! Og gleder meg til å slippe nyheten etter mandag.

Klart vi kan si det tidligere, men vi begge ønsker en fin betryggenhet på tul for å slippe og fortelle hele verden etterpå, hvis det ikke var noe likevel.
Så bra! Blir en lettelse å fortelle det da.
Vi har selskap hele helgen selv, jeg er ikke i tipp topp form så jeg presser meg gjennom. Tror min mor har gjennomskuet meg fordi hun skal plutselig hjelpe meg med alt mulig. Veldig deilig og snilt, men det er utrolig hva mødrene vet!

Så bra! Blir en lettelse å fortelle det da.
Vi har selskap hele helgen selv, jeg er ikke i tipp topp form så jeg presser meg gjennom. Tror min mor har gjennomskuet meg fordi hun skal plutselig hjelpe meg med alt mulig. Veldig deilig og snilt, men det er utrolig hva mødrene vet!
Mamma vet det, og svigermor. Men ikke andre. Så gleder meg til å dele det. Minst like mye for å slippe å skjule det :D og hvorfor jeg ikke orker kaffe.
Alle som kjenner meg vet at jeg elsker kaffe.
Nå må jeg lyve og si at jeg har drukket såå mye kaffe allerede, at jeg har fått nok. Eller si at jeg prøver å drikke mindre kaffe.. ja, særlig liksom!

Blir godt å si det som det er.

Hei damer :) Jeg har vært medlem en ukes tid, men får ikke til å endre hverken navn eller bilde. Kommer meg inn på der man kan laste opp fil for profilbilde, men det går ikke an å trykke på noe. Ingen ting skjer. Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg gjør det?

Hei damer :) Jeg har vært medlem en ukes tid, men får ikke til å endre hverken navn eller bilde. Kommer meg inn på der man kan laste opp fil for profilbilde, men det går ikke an å trykke på noe. Ingen ting skjer. Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg gjør det?
Hmm.. måtte sjekke.. får du ikke til å trykke der det står «Velg fil» ??

Vedlegg

• E8BA4754-68F5-4D85-9BBA-A562ABE151C1.png
    E8BA4754-68F5-4D85-9BBA-A562ABE151C1.png
    654,7 KB · Visninger: 7
Det stemmer, det skjer ingen ting når jeg prøver å trykke på den. Har prøvd både på telefonen (Android) og Chromebook.
Veldig rart.

Det stemmer, det skjer ingen ting når jeg prøver å trykke på den. Har prøvd både på telefonen (Android) og Chromebook.
Veldig rart.
Ville kontaktet forumansvarlig eller en av moderatorene eller skrevet i informasjonsforumet og spurt. De pleier hjelpe ganske fort :)

Back
Topp