Skravletråd

Jeg lurer på en ting!
Regner man at unnfangelsen skjer på eggløsningsdagen, eller regnes den fra dagen etter el?
Jeg hadde el på en onsdag, men ser at Flo regner det som at unnfangelsen skjedde torsdag..?

Får også veldig ulike termindatoen rundt om. Har syklus på 26 dager, så tror det blir feil å regne ut i fra LMP? Relativt sikker på at el var onsdag 24. aug. pga testing.
Regner du da at du har fått EL samme dag som positiv test?
Egget slipper ikke før 24-48 t etter.
Hvis du ikke temper, regner man stort sett eggløsning som dagen etter at du har fått positiv test :)
Jeg bruker aldri LMP. Regner alltid EL dag som 2+0, og tar det derfra :)

Regner du da at du har fått EL samme dag som positiv test?
Egget slipper ikke før 24-48 t etter.
Hvis du ikke temper, regner man stort sett eggløsning som dagen etter at du har fått positiv test :)
Jeg bruker aldri LMP. Regner alltid EL dag som 2+0, og tar det derfra :)
Fikk positiv el-test tirsdag 23.aug, så har regnet at el var onsdag, og i Flo er el også registrert onsdagen, men likevel så ble torsdag 25.aug regnet som 2+0 i Flo :wacky:

Sitter og venter hos legen og nå gikk brannalarmen. Usikker på om det er meningen at jeg skal til legen i det hele tatt..

Sitter hjemme før senvakt i dag. Og craver så syyyyykt etter McDonaldsmat...!!! Jeg spiser aldri der! Av prinsipp.
Men nå vurderer jeg å dra ned å kjøpe lunsj der. Hjeeeelp meg! :D
Haha, jeg er svak for McDonalds i utgangspunktet, men av en eller annen grunn craver jeg Burger King når jeg er gravid. Helt snålt. Nå er jeg uggen, men fikk likevel litt lyst på.

HVordan gikk det til slutt?
Det gikk fint. Jeg har en fantastisk fastlege❤️ Det var godt å komme til henne. Hun var imponert over at vi hadde klart å bli gravid i vår alder. Hun gikk litt igjennom risikoene og har satt meg opp til ny time om to uker.

Halsbrann allerede... shit!!
Kanskje fordi jeg er kvalm og stinn/oppblåst. Flere?

Jeg er sååå sliten og trøtt om dagen, selv om jeg sover godt om natta :playful: Er også småuggen store deler av dagen. Og i dag skal jeg i utdrikningslag! Har sagt jeg står over lunsjen som det starter med, og møter opp først når moroa starter! Så håper jeg at jeg orker å være med på det viktigste, som er aktiviteter og middag :happy: Men ut på byen blir det nok ikke på meg :playful:

Jeg er sååå sliten og trøtt om dagen, selv om jeg sover godt om natta :playful: Er også småuggen store deler av dagen. Og i dag skal jeg i utdrikningslag! Har sagt jeg står over lunsjen som det starter med, og møter opp først når moroa starter! Så håper jeg at jeg orker å være med på det viktigste, som er aktiviteter og middag :happy: Men ut på byen blir det nok ikke på meg :playful:
Kos deg masse! Håper formen holder til aktivitet og middag iallefall :joyful:

Uff, drømte hele natten om at jeg blør... I forrige svangerskap våknet jeg brått etter en sånn drøm og, det var rundt uke 8 og jeg er helt overbevist på at det er da MA skjedde, selv om det er ikke noe bevis på det selvfølgelig. Håper det var bare en uskyldig stress-drømm denne gangen

Har en på 10 mnd som var lys våken klokken 5 i morges, satt en halvtime og prøvde å få han til å sovne igjen - stuptrøtt selv naturligvis - uten å lykkes. Bare sutring og smågrining, mistenker at det er tenner på vei for har endelig kjent noe nedi undermunnen. Vi er hos mine foreldre, og pappan min våknet også og tilbød seg å ta over så jeg fikk sove ( :Heartred ), og satt med ham i tre kvarter. Da roet han seg og sov i hele ….. ti minutter! :hilarious: Akkurat da synes jeg ikke selv at det er en kjempeidé med en unge til så tidlig etter førstemann :hilarious:

Har en på 10 mnd som var lys våken klokken 5 i morges, satt en halvtime og prøvde å få han til å sovne igjen - stuptrøtt selv naturligvis - uten å lykkes. Bare sutring og smågrining, mistenker at det er tenner på vei for har endelig kjent noe nedi undermunnen. Vi er hos mine foreldre, og pappan min våknet også og tilbød seg å ta over så jeg fikk sove ( :Heartred ), og satt med ham i tre kvarter. Da roet han seg og sov i hele ….. ti minutter! :hilarious: Akkurat da synes jeg ikke selv at det er en kjempeidé med en unge til så tidlig etter førstemann :hilarious:
Ånei :hilarious: Kjenner også på tvilen hver gang en unge våkner om natta eller tar seg en alt for tidlig morgen :hilarious:

Min har vore vaken to timar i natt. Ser litt mørkt på livet akkurat noo_O
Det er vel lov å kjenne på litt nerver:joyful:

Min har vore vaken to timar i natt. Ser litt mørkt på livet akkurat noo_O
Det er vel lov å kjenne på litt nerver:joyful:
Da er det absolutt lov å kjenne på nervene!

Back
Topp