Skravletråd

Hei. Jeg er ny her
Tok test i går og de stripsene var så svake men jeg klarte å skimte en strek. Tenkte jeg måtte kjøpe en digital og den var positiv!
Ifølge apper er jeg uke 5 (4+3) idag ☺️
Andregangsfødende
Har ei på snart 2 år fra før.
Finnes det noen termingruppe for de med termin i mai 2023?
Jeg har også termin i mai❤️

Jeg bruker bare vanlige klær i større størrelse. Eier noen gravidbukser, men det er det.
Fikk for stor mage sist, til at de vanlige overdelene mine passet. Så sprengt ut:D men singlet/trøye og cardigan ble en slager.

Jeg er førstegangsfødende og er egentlig fremdeles litt i sjokk over at jeg er gravid. Kan ikke helt tro det

Jeg har termin 7. mai. Dvs disse kalkulatorene viser litt forskjellig, har også fått 4. mai..
Fikk positiv test i dag, det var så uventa etter lang tid med prøving, jeg er også i sjokk. Venter vel egentlig på å våkne, må jo være en drøm? ;) I følge kalkulatrone, er terminen min midt i mai.

Gratulerer så mye!! :Heartbigred Så fantastisk!
Takk! Men er livredd da, for at alt skal gå dukken når jeg venter mensen om et par dager. Jeg er en veldig rolig sjel til vanlig som tar ting som det kommer, men det her har virkelig gjort noe med hodet mitt. :laughing002 Første milepæl blir å komme meg gjennom denne uka uten blødning... håper jeg kan slappe litt bedre av etter det. :whacky011

Takk! Men er livredd da, for at alt skal gå dukken når jeg venter mensen om et par dager. Jeg er en veldig rolig sjel til vanlig som tar ting som det kommer, men det her har virkelig gjort noe med hodet mitt. :laughing002 Første milepæl blir å komme meg gjennom denne uka uten blødning... håper jeg kan slappe litt bedre av etter det. :whacky011
Kjenner meg så godt igjen. Følte det på akkurat samme måte :laughing002 Er forsåvidt fremdeles redd for at det skal gå dukken da.. men det går oftere bra enn dårlig, så det er noe å trøste seg med:Heartbigred

Kjenner meg så godt igjen. Følte det på akkurat samme måte :laughing002 Er forsåvidt fremdeles redd for at det skal gå dukken da.. men det går oftere bra enn dårlig, så det er noe å trøste seg med:Heartbigred
Takk, det hjelper litt. :Heartred Også har jeg fra i går til i dag lært at Google er en dårlig venn, i disse tider. Har allerede rukket å lest meg nervøs. :facepalm:

Hei. Jeg er ny her
Tok test i går og de stripsene var så svake men jeg klarte å skimte en strek. Tenkte jeg måtte kjøpe en digital og den var positiv!
Ifølge apper er jeg uke 5 (4+3) idag ☺️
Andregangsfødende
Har ei på snart 2 år fra før.
Finnes det noen termingruppe for de med termin i mai 2023?

Hadde SÅ lyst å låse meg inn på kontoret mitt i dag og sove en bikk!

Ringte med jordmor i dag og fikk time i slutten av måneden. Det blir spennende. Håper at jeg får henvisning til tidlig ultralyd, men tviler siden jeg er under 35/ikke høyrisiko. Lov å håpe vel :angelic:

Ringte med jordmor i dag og fikk time i slutten av måneden. Det blir spennende. Håper at jeg får henvisning til tidlig ultralyd, men tviler siden jeg er under 35/ikke høyrisiko. Lov å håpe vel :angelic:
Legen min sa iallefall at det var veeldig lav terskel for henvisning til TUL her jeg bor, nesten så du får henvisning bare du ønsker det :) Men det kommer kanskje an på hvor man bor og kapasiteten ved sykehuset. Jeg er under 30år og ikke noe form for risiko her heller:joyful:

Kom nettopp hjem fra befaring på anlegg og merker at det foregår noe i kroppen, ja. Er så trøtt :sleep011

Tips til fine gravidklær?

Synes mange av klærene er så kjerring.

Hadde ikke så mange gravidklær annet enn bukser i forrigesvangerskap, for hadde arbeidsklær på jobb og hjemme bare brukte jeg noen løse/store gensere.

Men nå bruker jeg privatklær på jobb, så trenger litt mer fint å velge i nå :)
Har liggende noen mamma-bluser i skapet som jeg arvet sist, men synes de er såå kjedelige!
Gledet meg litt fordi veromoda kom med gravidklær rett etter jeg fødte sist. Nå som jeg har sett på dem så er de litt kjerring som du sier ja..
Går nok for det samme som sist, helt vanlig svarte gravidbukser fra Hm og tøyelige topper/gensere fra Cubus.
Brukte også treningstights fra femme sist, de holdt lenge og passet like fint mange kilo etter fødsel igjen!

Back
Topp