Ja, det lærte jeg av de gangene jeg mistet - jeg gjorde jo ikke noe annerledes. Og jeg er evig glad for datteren jeg fikk, som ikke hadde vært her dersom jeg ikke opplevde det!Så fantastisk utgangspunkt og innstilling. Veldig sant
Jeg er også veldig rolig denne gangen. Forrige gang hadde jeg en dårlig følelse tidlig, ble liksom ikke helt fortrolig med tanken på at jeg var gravid- og det viste jo seg også å være en EXU. Nå stresser jeg ikke, og har generelt en god følelse om at «det ordner seg». Har på forhold tenkt at når jeg blir gravid igjen så skal jeg til legen tidlig, skal måle HCG med jevne mellomrom osv. Nå heller jeg mest mot å droppe det. Det hjelper jo selvfølgelig at jeg skal på tidlig UL om 1,5 uke da
Jeg hadde også dårlig følelse og fikk jo rett. Har ikke noe forventninger denne gangen, men likevel ingen dårlige følelser enda. Tenker det samme ja… Blir nok å dra innom legekontoret å ta en prøve om ikke så lenge bare for å ha det registrert og å få en ordentlig bekreftelse og forhåpentligvis en tidlig UL, så jeg vet at det er en baby der inne som vokser.