Tror det er 5000, så vi får bare skrive på ;-) her er været elendig, og jeg er for sliten etter jobb til husarbeid, så det blir mye forumHvor mange innlegg må vi ha som gruppe og individuelt for å få skjult forum? Noen som vet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det er 5000, så vi får bare skrive på ;-) her er været elendig, og jeg er for sliten etter jobb til husarbeid, så det blir mye forumHvor mange innlegg må vi ha som gruppe og individuelt for å få skjult forum? Noen som vet?
Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg er gravid, jeg. Kan ikke skjønne at EL kom 5 ish dager før forventet helt plutselig..
Hadde mensen fra 05.06 til 09.06, noe som er 3 dager kortere enn mensen har vært i mai og april. Tok ut pstav i midten av april, og fikk EL to uker etter det. Hatt sykluser på ca 31 dager, men plutselig denne mnd fikk jeg EL bare 8-9 dager etter at mensen var ferdig? Hadde sex 16.06, forventet EL var 21.06, og jeg vet jo at sædcellene kan leve noen dager inni kroppen, men allikevel da...
Får litt noia, lurer på om jeg kan være lenger på vei enn jeg tror? Kanskje mensen i juni ikke egentlig var mensen? Men jeg tok test 30.05 og den var negativ.. blir helt gal i hodet her jeg sitter og tenker hele dagen
Kan den blødningen 5-9.6 ha vært en festeblødning da? Noen har kraftige festeblødninger
Det kunne jo hendt, men jeg hadde en blødning torsdag for en uke siden som jeg da antok var en festebløding, for da var det akkurat to uker siden samleiet.
Men festeblødninger pleier vel ikke å vente så lenge som to uker på å skje? 7 til 10 dager er vel mer vanlig?
Hadde ubeskyttet sex 21.05 og negativ test 31.05. Så det kan jo faktisk hende jeg ble gravid litt etter den 21.05, og at jeg testet for tidlig
Den har 1-2, 2-3 og 3+. Mest sannsynlig vil man ikke få 3+ om man er 4+4, men det finnes nok noen som har fått 3+ så tidlig og, så helt sikkert vil det ikke være. Men en god indikasjon? Går også an å be legen henvise til ultralyd for å sjekke hvor langt du er på vei om du ikke vet.Jeg får kjøpe meg en digital test også. Hvis jeg er bare 4+4 som jeg trodde først, så bør det stå 2-3 på den? Og hvis jeg er en hel måned lenger bør der vel dukke opp 5+?
Den har 1-2, 2-3 og 3+. Mest sannsynlig vil man ikke få 3+ om man er 4+4, men det finnes nok noen som har fått 3+ så tidlig og, så helt sikkert vil det ikke være. Men en god indikasjon? Går også an å be legen henvise til ultralyd for å sjekke hvor langt du er på vei om du ikke vet.
Hvordan bytter man kallenavn her inne? Hilsen nuubLagde ny nå, har sjekket fire ganger nå at det er samme kallenavn som skrev tidligere her, så regner med jeg har rett
Trykk på B-bokstaven helt øverst, så inn på brukerkonto. Tror jeg..Hvordan bytter man kallenavn her inne? Hilsen nuub
Inne på brukernavn ser du denne, bare med bkno9832472 og ikke Junijuli tipper det ikke er en B hos deg, men bildet du har valgt du skal trykke påHvordan bytter man kallenavn her inne? Hilsen nuub
Ingen grunn til panikk mest sansynlig så ble det litt rot siden du tok ut pstaven. Viktigste er vel at du hadde el, for noen så kan det faktisk ta litt tid før den kommer tilbake. Du sier at du hadde el ca 8 dager etter mens var ferdig? Det tror jeg er helt normal tid å ha el på. Normal el har man på mellom dag 12-14 slik jeg har forstått. Jeg derimot har unormal som er på dag 8 i syklus og syklusen min er på 29-30 dager. Har hørt at sædceller kan faktisk åverleve i livmor i opptil en uke. Men vet ikke om det er santJeg skjønner ikke helt hvordan jeg er gravid, jeg. Kan ikke skjønne at EL kom 5 ish dager før forventet helt plutselig..
Hadde mensen fra 05.06 til 09.06, noe som er 3 dager kortere enn mensen har vært i mai og april. Tok ut pstav i midten av april, og fikk EL to uker etter det. Hatt sykluser på ca 31 dager, men plutselig denne mnd fikk jeg EL bare 8-9 dager etter at mensen var ferdig? Hadde sex 16.06, forventet EL var 21.06, og jeg vet jo at sædcellene kan leve noen dager inni kroppen, men allikevel da...
Får litt noia, lurer på om jeg kan være lenger på vei enn jeg tror? Kanskje mensen i juni ikke egentlig var mensen? Men jeg tok test 30.05 og den var negativ.. blir helt gal i hodet her jeg sitter og tenker hele dagen
Ingen grunn til panikk mest sansynlig så ble det litt rot siden du tok ut pstaven. Viktigste er vel at du hadde el, for noen så kan det faktisk ta litt tid før den kommer tilbake. Du sier at du hadde el ca 8 dager etter mens var ferdig? Det tror jeg er helt normal tid å ha el på. Normal el har man på mellom dag 12-14 slik jeg har forstått. Jeg derimot har unormal som er på dag 8 i syklus og syklusen min er på 29-30 dager. Har hørt at sædceller kan faktisk åverleve i livmor i opptil en uke. Men vet ikke om det er sant
Takk, tror jeg fant det ut!!Inne på brukernavn ser du denne, bare med bkno9832472 og ikke Junijuli tipper det ikke er en B hos deg, men bildet du har valgt du skal trykke på