Skravletråd

Jeg vil gjerne dele denne tråden. Den ga meg litt ro i sjela. Selv om jeg fremdeles har lyst til å teste hver dag
Det å få svake strimler og å teste ofte sier egentlig ingenting sikkert.
For min del ble svake testet bekreftet til å bety lav hcg-vekst på blodprøver. Men selv om stigningen var langt under det som er normalt så gikk det helt fint. Så enig i at det ikke er noe som er sikkert her :)

Sist jeg var gravid fant jeg denne artikkelen som fant at laveste vekst av hcg som førte til et ultralyd-bekrefta svangerskap i livmor var 53% prosent, ikke dobling som vi ofte tenker er minimum.

 
For min del ble svake testet bekreftet til å bety lav hcg-vekst på blodprøver. Men selv om stigningen var langt under det som er normalt så gikk det helt fint. Så enig i at det ikke er noe som er sikkert her :)

Sist jeg var gravid fant jeg denne artikkelen som fant at laveste vekst av hcg som førte til et ultralyd-bekrefta svangerskap i livmor var 53% prosent, ikke dobling som vi ofte tenker er minimum.

Kjekt å høre slike forløp også!

Vanskelig å tolke tegn og symptomer når det er sååå forskjellig fra graviditet til graviditet. :rolleyes:
 
Kjekt å høre slike forløp også!

Vanskelig å tolke tegn og symptomer når det er sååå forskjellig fra graviditet til graviditet. :rolleyes:
Ja, superfrustrerende at alt er så variabelt og individuelt!
 
Bruker dere menstermin eller EL for å beregne termin? Det er jo bagateller egentlig, men legen min tar utgangspunkt i menstermin, så tenker kanskje jeg bruker det, selv om eggløsning var en dag senere enn det som legges til grunn?
 
Bruker dere menstermin eller EL for å beregne termin? Det er jo bagateller egentlig, men legen min tar utgangspunkt i menstermin, så tenker kanskje jeg bruker det, selv om eggløsning var en dag senere enn det som legges til grunn?
Bruker EL termin nå, selv om det skiller bare en dag fra menstermin og EL termin!
 
Står de mnd her litt feil? Januar, Mars, februar blir helt forvirra :wacky:
 

Vedlegg

  • 3FB0909B-5D01-4B6A-9AEC-064EF6DBECEB.jpeg
    3FB0909B-5D01-4B6A-9AEC-064EF6DBECEB.jpeg
    192,3 KB · Visninger: 9
Last edited:
Bruker dere menstermin eller EL for å beregne termin? Det er jo bagateller egentlig, men legen min tar utgangspunkt i menstermin, så tenker kanskje jeg bruker det, selv om eggløsning var en dag senere enn det som legges til grunn?
Bruker mensentermin frem til tul :happy: kan hende jeg er litt lengre på vei da jeg har unormal tidlig el :hilarious:
 
Bruker dere menstermin eller EL for å beregne termin? Det er jo bagateller egentlig, men legen min tar utgangspunkt i menstermin, så tenker kanskje jeg bruker det, selv om eggløsning var en dag senere enn det som legges til grunn?
Jeg hadde IVF så vet hvor gammelt embryo var når det ble satt inn. Det gir termin en dag tidligere enn menstermin, så kommer nok bare til å si at mens startet en dag tidligere når jeg er på første svangerskapskontroll.
 
God kveld! :love017 nå dukker det opp nye spørsmål i hodet mitt HELE tiden! Mye finner jeg svar på google, men andre ting er det best å høre om andre har samme erfaring! Veldig glad for å ha funnet dette forumet siden jeg synes det er litt tidlig å dele graviditeten :Heartred

Dagens spørsmål: Jeg tar tempen for å følge med på syklusene mine. Nå som jeg er gravid har tempen holdt seg høy og stabil ( pleier vanligvis å få dipp når tr kommer)
Er det noen av dere som tar temperaturen? Holder temperaturen seg høy hele svangerskapet eller får man dipp naturlig etter noen uker?
Nå har temperaturen vært 36,9 de siste tre dagene.
 
Er det noen som oppdaterer terminlisten forresten? Ser der har ikke vært så mye aktivitet
 
Er det noen som oppdaterer terminlisten forresten? Ser der har ikke vært så mye aktivitet
Kanskje noen vil lage ny? Tror hun som opprettet tråden måtte melde seg ut av gruppen? :( Jeg kan gjerne lage, men vil helst være sikker først
 
Jeg har igjen 2 strimler og en digital test tror jeg. Kan noen overbevise meg om at jeg IKKE trenger å kjøpe fler for å teste mer enn det fremover? Jeg er helt håpløs. Hver gang jeg må tisse tenker jeg at jeg vil teste… (har ikke gått helt bananas med antall tester altså, men trenger vel ikke å kjøpe nye etter jeg har fått positivt resultat?) :hilarious: :bored:
 
Back
Topp