Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Me tooJeg er fortsatt gravid
Hvorfor slutta du på progesteronstøtte? Jeg ble anbefalt og fortsette frem til TUL, da skal progesteronnivået sjekkes.Usj. Slutta på progesteronstøtte i går, og kjenner jeg er kjempebekymra for om det skal gå bra herifra
Fremdeles gravid i dag da, i følge testen, men man blir jo litt tankefull, for jeg synes ikke streken er såå mye sterkere enn i går
Det var den beskjeden jeg fikk fra klinikkenHvorfor slutta du på progesteronstøtte? Jeg ble anbefalt og fortsette frem til TUL, da skal progesteronnivået sjekkes.
Haha, know the feeling Håper spira sitter hele veienDet var den beskjeden jeg fikk fra klinikken
Så skal jeg egentlig ikke ta graviditetstest før i morgen, og så melde inn til klinikken. Men, you know, man klarer jo ikke la være...
Jeg slutta på progesteron på onsdag. Er ganske skummelt ja!Usj. Slutta på progesteronstøtte i går, og kjenner jeg er kjempebekymra for om det skal gå bra herifra
Fremdeles gravid i dag da, i følge testen, men man blir jo litt tankefull, for jeg synes ikke streken er såå mye sterkere enn i går
Usj, ja. Håper spirene våre sitter allikevelJeg slutta på progesteron på onsdag. Er ganske skummelt ja!
Jeg hadde reist, fosteret ligger godt beskyttet langt der inneFornøyelsespark og uke 7... Kan jeg absolutt ikke dra til fornøyelsespark i 1. trimester? Finner så mye forskjellig. Og blir litt usikker på hva som egentlig gjelder når man ikke har kommet særlig langt i svangerskapet.
Har dere erfaringer/kunnskap rundt dette?
Jeg slutta på progesteron på onsdag. Er ganske skummelt ja!
Jeg fikk beskjed om å slutte på torsdag, men har valgt å trappe ned gradvis, ettersom jeg hadde flere tabletter igjen (jeg tar 2 lutinus om dagen istedet for 3, så blir det 1 om dagen, og så slutter jeg helt om ca en uke). Klinikken sa det var greit å gjøre det sånn hvis jeg følte meg tryggere.Det var den beskjeden jeg fikk fra klinikken
Så skal jeg egentlig ikke ta graviditetstest før i morgen, og så melde inn til klinikken. Men, you know, man klarer jo ikke la være...
Jeg gikk på cyclogest som bare tas to ganger om dagen. Trappa ned til en, så opp igjen til to fordi jeg fikk en mikroskopisk (sikkert urelatert) blødning, så ned til en igjen før jeg slutta helt. Men sist gikk jeg på lutinus og gjorde som deg. Først to noen dager, så en før jeg etterhvert slutta helt.Jeg fikk beskjed om å slutte på torsdag, men har valgt å trappe ned gradvis, ettersom jeg hadde flere tabletter igjen (jeg tar 2 lutinus om dagen istedet for 3, så blir det 1 om dagen, og så slutter jeg helt om ca en uke). Klinikken sa det var greit å gjøre det sånn hvis jeg følte meg tryggere.
Krysser fingrene for degI dag kom det lyserosa, så brunt blod på papiret når jeg tørket meg.. Redd dette er begynnelsen på en ny SA. Vet mange har det sånn i begynnelsen, men likevel redd for at dette betyr at det ikke går veien igjen.
@Junijuli jeg har hatt ingen symptomer tidligere, utenom trøtthet, og det har gått bra. Har hatt mange symptomer, og det har gått dårlig. Håper alt går fint, prøv å nyt ferien.
Ja, det er vel et av kriteriene sammen med over 50 innlegg og kanskje noe om hvor lenge man har hatt bruker? Usikker. Men det er uansett fint med brukernavn, enklere å «kjenne igjen» folkOver til noe annet (det er vel greia med skravletråd ), men er det slik at jeg må fikse meg nytt brukernavn hvis vi får lukkagruppe? Mener jeg leste det et sted..? Noen som vet?
Da er det vel best å finne et mer "personlig" brukernavn først som sist, tenker jegJa, det er vel et av kriteriene sammen med over 50 innlegg og kanskje noe om hvor lenge man har hatt bruker? Usikker. Men det er uansett fint med brukernavn, enklere å «kjenne igjen» folk
Så fantastisk utgangspunkt og innstilling. Veldig santJeg kjenner jeg er mindre stressa denne gangen, etter å ha vært gjennom dette før. Føler meg mye mer rolig og tenker litt sånn «det som skjer det skjer».
Har jo ikke så mye kontroll, bortsett fra det jeg kan gjøre av kostholdsendringer, men that’s it. Resten er ikke opp til meg!
Og så vet jeg at det vi har i vente er så fint. Tungt, men fint. Gleder meg til å se UL, gleder meg til å finne ut kjønn og gleder meg allerede til å føde haha. Det er så vanvittig vondt, men ingenting slår den følelsen av å holde din egen baby for første gang etter hardt arbeid!