Åh, takkHåper sånn for dere HøstepleDet er så fortjent at spiren skal sitte hele veien nå
![]()
Likeså ❤Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, takkHåper sånn for dere HøstepleDet er så fortjent at spiren skal sitte hele veien nå
![]()
Likeså ❤På jobb… Skulle ønske det var fredag![]()

Dere som bruker Preglife, redigerer dere sykluslengden da om den ikke er 28 dager som er oppgitt som standard?
Alle appene viser så forskjelligJa, måtte redigere min til 32 (pleier å ligge på 31 eller 32 dager) og da ble og termindato mer riktig etter egne beregninger!
om jeg redigerer til riktig sykluslengde i Preglife så er den en del dager foran de andreAlle appene viser så forskjelligom jeg redigerer til riktig sykluslengde i Preglife så er den en del dager foran de andre
![]()
Ja alle er innstilt på 283 dager. Bruker Helseoversikt, Preglife, babyverden, Flo, og graviditet +Hmm, ja enig i at det ikke er lett å bli klok på! Hvilke andre apper har du prøvd? Er de innstilt på 40+3?
hva med deg?Ja alle er innstilt på 283 dager. Bruker Helseoversikt, Preglife, babyverden, Flo, og graviditet +hva med deg?
Oj, det var utrolig lurt, det med dagbok funksjonenHar testet de fleste der forrige graviditet, men endte opp med å like best Preglife. Synes å huske den traff nærmest på termindato fra UL og, men husker den ble flyttet uansett! Jeg benyttet meg veldig mye av dagbokfunksjonen og har fått hele dagboken fra forrige gang konvertert til PDF med et lite tastetrykk. Den satte jeg inn i permen til datteren min, så koselig å kunne se tilbake på. Synes og det er deilig med lite (og heller relevant) reklame!
Krysser fingrene for at du får et svar du ønsker degVenter på svar på hcg og jeg er så sykt nervøsgår rett i kjelleren dersom nivået ikke har doblet seg
![]()
får du svar ikveld eller i morgen?Jeg har tatt første prøve i går og skal ta andre prøve i morgen. Gruer meg også veldig! Krysser fingrene for deg, og at alt ser fint ut.Venter på svar på hcg og jeg er så sykt nervøsgår rett i kjelleren dersom nivået ikke har doblet seg
![]()
Hva slags verdi hadde du på første og hvor langt er du?Krysser fingrene for at det har doblet segVenter på svar på hcg og jeg er så sykt nervøsgår rett i kjelleren dersom nivået ikke har doblet seg
![]()

Venter på svar på hcg og jeg er så sykt nervøsgår rett i kjelleren dersom nivået ikke har doblet seg
![]()
Takk!Krysser fingrene for at du får et svar du ønsker degfår du svar ikveld eller i morgen?
Har lovet meg selv å begynne å tro at det kan gå bra om verdiene er gode Det er så nervepirrende altså!Jeg har tatt første prøve i går og skal ta andre prøve i morgen. Gruer meg også veldig! Krysser fingrene for deg, og at alt ser fint ut.Hva slags verdi hadde du på første og hvor langt er du?