Skravletråd

Ligger her i senga mi kl 05:30, og spiser lefse for å prøve å få noe i magen før jeg står opp .. :p kvalme er noe herk!

På jobb… Skulle ønske det var fredag :P

På jobb… Skulle ønske det var fredag :p

Haha, samme her! Drømte det var fredag i natt også, så nedtur med tirsdag. Men veldig takknemlig for samboer som tok 2-åringen og satte frem appelsinsaft og saltkjeks til meg på nattbordet:Heartred

Dere som bruker Preglife, redigerer dere sykluslengden da om den ikke er 28 dager som er oppgitt som standard?

Ja, måtte redigere min til 32 (pleier å ligge på 31 eller 32 dager) og da ble og termindato mer riktig etter egne beregninger!

Alle appene viser så forskjellig:nailbiting: om jeg redigerer til riktig sykluslengde i Preglife så er den en del dager foran de andreo_O

Hmm, ja enig i at det ikke er lett å bli klok på! Hvilke andre apper har du prøvd? Er de innstilt på 40+3?

Ja alle er innstilt på 283 dager. Bruker Helseoversikt, Preglife, babyverden, Flo, og graviditet + :angelic: hva med deg?

Har testet de fleste der forrige graviditet, men endte opp med å like best Preglife. Synes å huske den traff nærmest på termindato fra UL og, men husker den ble flyttet uansett! Jeg benyttet meg veldig mye av dagbokfunksjonen og har fått hele dagboken fra forrige gang konvertert til PDF med et lite tastetrykk. Den satte jeg inn i permen til datteren min, så koselig å kunne se tilbake på. Synes og det er deilig med lite (og heller relevant) reklame!

Har testet de fleste der forrige graviditet, men endte opp med å like best Preglife. Synes å huske den traff nærmest på termindato fra UL og, men husker den ble flyttet uansett! Jeg benyttet meg veldig mye av dagbokfunksjonen og har fått hele dagboken fra forrige gang konvertert til PDF med et lite tastetrykk. Den satte jeg inn i permen til datteren min, så koselig å kunne se tilbake på. Synes og det er deilig med lite (og heller relevant) reklame!
Oj, det var utrolig lurt, det med dagbok funksjonen :) takk for tips. Å

Venter på svar på hcg og jeg er så sykt nervøs :nailbiting::nailbiting: går rett i kjelleren dersom nivået ikke har doblet seg :(

Venter på svar på hcg og jeg er så sykt nervøs :nailbiting::nailbiting: går rett i kjelleren dersom nivået ikke har doblet seg :(
Krysser fingrene for at du får et svar du ønsker deg :Heartred får du svar ikveld eller i morgen?

Jeg har tatt første prøve i går og skal ta andre prøve i morgen. Gruer meg også veldig! Krysser fingrene for deg, og at alt ser fint ut. :HeartredHva slags verdi hadde du på første og hvor langt er du?

Jeg skal måle hcg hos fastlegen på fredag. Tok hcg på sykehuset torsdag i forrige uke etter magesmerter, var da 3+4 og hadde 161 i hcg.
Spent på hvor mye det har steget på en uke.

Hvilepulsen har også steget sånn her. Er det positivt?

Vedlegg

• 80E60D00-A59B-4CB8-A6E7-5AD5663BF8D7.jpeg
    80E60D00-A59B-4CB8-A6E7-5AD5663BF8D7.jpeg
    627,4 KB · Visninger: 9
Jeg har tatt første prøve i går og skal ta andre prøve i morgen. Gruer meg også veldig! Krysser fingrene for deg, og at alt ser fint ut. :HeartredHva slags verdi hadde du på første og hvor langt er du?
Det er så nervepirrende altså! :nailbiting:
Jeg har målt to ganger tidligere (og legen sa det så bra ut!) men fikk en dårlig følelse nå i går, så bad om en til.
4+0: 535
4+2: 1100.
Så venter på svar på siste som ble tatt 5+0.

Krysser fingrene for fine tall hos deg:Heartred

Back
Topp