Skravletråd

Hei, jeg har også termin i oktober, er 4+2 i dag. Hvor langt var dere på vei før dere bestilte diverse timer som ultralyd og svangerskapskontroll? Noen som har målt hcg og isåfall, hvorfor? Kjenner jeg er så nervøs

Jeg visste at det var lang ventetid hos fastlegen min, så jeg bestilte da jeg var rundt 4+0
Fikk ikke time før jeg er 7 uker på vei. Så det passa vel egentlig fint.

Hei, jeg har også termin i oktober, er 4+2 i dag. Hvor langt var dere på vei før dere bestilte diverse timer som ultralyd og svangerskapskontroll? Noen som har målt hcg og isåfall, hvorfor? Kjenner jeg er så nervøs
Jeg ringte å bestilte alle timene samme dag som positiv test:laughing002 litt overivrig førstegangs

Jeg har kun tatt kontakt med gyn hvor jeg ble fulgt opp og sa jeg var gravid og fikk oppfølgingstime til UL i uke 7:)

Hvilke farger på klær til babyen synes dere er nøytrale og fine? :D
Tenker å kjøpe en body eller noe for å annonsere til familie og venner etterhvert, men ønsker ikke å kjøpe hvit :rolleyes:

Tenker å kjøpe en body eller noe for å annonsere til familie og venner etterhvert, men ønsker ikke å kjøpe hvit :rolleyes:
Nå er jeg kjedelig, men jeg synes det er my fine grå/beige klær

Blir aldri bedd på noen ting, og plutselig nå blir keg bedt på en stor bursdagsfest om 2 uker:wideyed::wideyed:

Jeg et skikkelig glad i beige :D Så har planer om å kjøpe noen beige bodyer etter TUL

Jeg har sett meg ut noen beige tøybleier. Jeg skal ha et par stykk iallefall. De er så utrolig fine å bruke om babyen skulle få sår stump. Potetmel og tøybleie og vips så er stumpen fin igjen.

Back
Topp