Bkno9846530
Flørter med forumet
Hei, jeg har også termin i oktober, er 4+2 i dag. Hvor langt var dere på vei før dere bestilte diverse timer som ultralyd og svangerskapskontroll? Noen som har målt hcg og isåfall, hvorfor? Kjenner jeg er så nervøs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ringte å bestilte alle timene samme dag som positiv testHei, jeg har også termin i oktober, er 4+2 i dag. Hvor langt var dere på vei før dere bestilte diverse timer som ultralyd og svangerskapskontroll? Noen som har målt hcg og isåfall, hvorfor? Kjenner jeg er så nervøs
litt overivrig førstegangsSkjønner deg veldig veldig godt!Jeg ringte å bestilte alle timene samme dag som positiv testlitt overivrig førstegangs

Jeg har kun tatt kontakt med gyn hvor jeg ble fulgt opp og sa jeg var gravid og fikk oppfølgingstime til UL i uke 7Hei, jeg har også termin i oktober, er 4+2 i dag. Hvor langt var dere på vei før dere bestilte diverse timer som ultralyd og svangerskapskontroll? Noen som har målt hcg og isåfall, hvorfor? Kjenner jeg er så nervøs
Det kryper seg oppover3100 innlegg her nå. Heng i å skravle folkens. Hihi snaaart lukka gruppe på oss.
Grønn, gul eller beigeHvilke farger på klær til babyen synes dere er nøytrale og fine?
Tenker å kjøpe en body eller noe for å annonsere til familie og venner etterhvert, men ønsker ikke å kjøpe hvit![]()
Nå er jeg kjedelig, men jeg synes det er my fine grå/beige klærHvilke farger på klær til babyen synes dere er nøytrale og fine?
Tenker å kjøpe en body eller noe for å annonsere til familie og venner etterhvert, men ønsker ikke å kjøpe hvit![]()
Masssse fine sand-tonerNå er jeg kjedelig, men jeg synes det er my fine grå/beige klær
Jepp! Jeg har kjøpt er body sett i beige og brun med print påMasssse fine sand-toner![]()
Grønn, gul eller beige
Nå er jeg kjedelig, men jeg synes det er my fine grå/beige klær
Er også veldig glad i jordfarger jaMasssse fine sand-toner![]()
Jeg et skikkelig glad i beigeHvilke farger på klær til babyen synes dere er nøytrale og fine?