Skravletråd

Stod og lagde pasta Carbonara i stad... hadde egentlig ikke bedt mannen handle med erter, men han kjøpte med siden han hadde sett det i oppskriften!
Og DÆVEN så glad jeg ble for det.
Jeg bare ERTER liksom... det er vel ikke noe jubel.
274330381_3141398766117686_7846090173280949905_n.jpg

Men den som smakte for gøy, for så å nesten spise hele boksen før hun kom på at de skulle i retten, var meg.
DÆVEN, SÅ DIGG!!!
:wav'
Heia erter, ass!

:laughing025

Haha, så herlig! Erter av alle ting:hilarious:

Haha, så herlig! Erter av alle ting:hilarious:
Jeg VEIT!
:laughing001
Fortalte det i messenger-gruppen jeg har med foreldrene mine og mannen min.
Mamma bare "Stakkars Bjørnar".

Som om jeg ikke er gassy nok fra før!
:smiley-angelic006

I morgen skal jeg til jordmor. Kjenner jeg faktisk er litt spent på hva hun har å si og hvordan de vil følge meg opp dette svangerskapet. Lurer på om hun vil fylle ut søknaden om svangerskapspenger eller om jeg må til legen. Skal prøve å få grenet meg til en tidlig ultralyd også, sånn helst i starten av neste uke siden jeg har alt for mange timer i døgnet til å bare bekymre meg :arghh:

Jeg var til legen i går med noe urelatert til graviditeten men hun sa jeg kunne bestille en time til første sjekk. Hun mente det ikke var nødvendig før uke 10-12.. Jeg hadde et veldig trøblete svangerskap med første og har vedtak om ekstra oppfølging. Vi ordnet time til kalenderuke 13. Kanskje den ekstra oppfølgingen kommer litt senere? Kunne gjerne hatt behov for å snakke med jordmor pga traume fra forrige fødsel... Har allerede bestemt meg for at jeg vil ha planlagt keisersnitt etter hastekeisersnittet jeg fikk forrige gang :bored: litt tidlig men jeg har reell frykt for masse ang svangerskap og fødsel....

Jeg var til legen i går med noe urelatert til graviditeten men hun sa jeg kunne bestille en time til første sjekk. Hun mente det ikke var nødvendig før uke 10-12.. Jeg hadde et veldig trøblete svangerskap med første og har vedtak om ekstra oppfølging. Vi ordnet time til kalenderuke 13. Kanskje den ekstra oppfølgingen kommer litt senere? Kunne gjerne hatt behov for å snakke med jordmor pga traume fra forrige fødsel... Har allerede bestemt meg for at jeg vil ha planlagt keisersnitt etter hastekeisersnittet jeg fikk forrige gang :bored: litt tidlig men jeg har reell frykt for masse ang svangerskap og fødsel....
Jeg hadde en tøff fødsel og fikk jordmortime i dag 7+5. I tillegg får jeg to tidlige ultralyder før den ordinære. Veldig god og betryggende oppfølging. Men det er nok dessverre store forskjeller rundt i landet :rolleyes: Hvis du selv tenker uke 13 er for lenge til, ville jeg hørt om det er mulig å få før. Kommer ann på dine egne behov også. Som du sier kan det være den tette oppfølgingen kommer senere når fødsel er litt nærmere :happy:

Noen som har tips til t-skjorter med god kvalitet og som er litt oversized? Litt tykt stoff så de ikke blir gjennomsiktige i sola er viktig. Synes trenden for tiden er sånne korte t skjorter som gjør meg firkanta i formen :hilarious:

Ring jordmor og be om time der? Om du sier t du trenger time tidlig vil du nok få dette.

Back
Topp