Skravletråd

Hør på kroppen og hodet, damer! Her viste det seg at graviditeten hadde festet seg i keisersnittarret. Hadde det fått utviklet seg og sprukket, så måtte man sannsynligvis fjernet hele livmora. Sier det ikke for å skremme noen, men fordi fastlegen egentlig mente «alt så fint ut» bare fordi HCG steg, til tross for lave verdier og blødninger.

Masse lykke til videre damer <3

Hør på kroppen og hodet, damer! Her viste det seg at graviditeten hadde festet seg i keisersnittarret. Hadde det fått utviklet seg og sprukket, så måtte man sannsynligvis fjernet hele livmora. Sier det ikke for å skremme noen, men fordi fastlegen egentlig mente «alt så fint ut» bare fordi HCG steg, til tross for lave verdier og blødninger.

Oii kjære deg!! Sender en stor klem!

Så skummelt og dermed bra du fant det ut, men også trist å høre. Sender klem og gode ønsker<3

Jøss, det var både skummelt og fælt å høre.

Har fakstisk aldri hørt om det engang:oops:

Veldig trist at du måtte oppleve dette..
Ønsker deg massr lykke til og håper det går bedre neste gang:Heartred

Jøss, det var både skummelt og fælt å høre.

Har fakstisk aldri hørt om det engang:oops:

Veldig trist at du måtte oppleve dette..
Ønsker deg massr lykke til og håper det går bedre neste gang:Heartred

jeg har heller ikke hørt om det!
Håper bare jeg slipper cellegift, for da må jeg vente noen mnd med ny PP! De har et håp om å vente å se om kroppen får fiksa det selv, siden HCG enda er lav..

jeg har heller ikke hørt om det!
Håper bare jeg slipper cellegift, for da må jeg vente noen mnd med ny PP! De har et håp om å vente å se om kroppen får fiksa det selv, siden HCG enda er lav..

Hvorfor skulle dem gitt deg cellegift?
Heller aldri hørt om.

Kan du ikke ta cytotec?

Hvorfor skulle dem gitt deg cellegift?
Heller aldri hørt om.

Kan du ikke ta cytotec?

Tror det er vanlig å gi cellegift ved tidlig oppdaget EXU, for å stoppe veksten slik at kroppen forhåpentligvis skal klare å kvitte seg med restene selv.
Vet ikke hvorfor de ikke kan gi det andre du nevner..antar de ikke ønsker en rask/røff fremgangsmåte siden det er faren for at det sprekker man ønsker å unngå kanskje? Jeg blir uansett godt fulgt opp, hadde UL av 2 ulike i dag, og jeg stoler på at de gjør det som er best og ikke tar noen sjanser. :)

Når man klarer å spise en yogurt og et halvt rundstykke etter å ikke ha spist på en uke. Om jeg bare var så heldig hver dag :shifty:

Hatt to dager nå hvor kvalmen er såå mye mildere, og jeg kan spise og drikke! Uten å kaste opp. Helt fantastisk. Håper det fortsetter sånn, skal aldri mer klage over hvor kvalmen blir av.. :bored:

Hatt to dager nå hvor kvalmen er såå mye mildere, og jeg kan spise og drikke! Uten å kaste opp. Helt fantastisk. Håper det fortsetter sånn, skal aldri mer klage over hvor kvalmen blir av.. :bored:

Hatt samme idag. Ingen oppkast. Synd koronaen ødelegger formen…

Hatt samme idag. Ingen oppkast. Synd koronaen ødelegger formen…
Alltid noe si :( glad jeg er ferdig med korona for denne gang. Nå håper jeg bare jeg kan slippe å være sengeliggende, og bli i normal form. Men det er nok for godt til å være sant så tidlig..:banghead:

Når man klarer å spise en yogurt og et halvt rundstykke etter å ikke ha spist på en uke. Om jeg bare var så heldig hver dag :shifty:
Åååå…stakar lille:Heartred. Det høres helt grusomt ut:smiley-ashamed008. Håper virkelig det det snur for deg nå:smiley-angelic001

Her går dagene utrolig tregt. Vært hjemme i noen uker allerede pga. krystallsyken og nå skal jeg ikke tilbake i jobb før etter permisjonen. Redd jeg kommer til å bli gal før babyen kommer. Klarer ikke få meg til å planlegge så mye eller bestille ferie eller noe å se frem til for jeg venter bare på at formen skal gå rett ned så jeg blir liggende ubrukelig med kvalme og oppkast :banghead:

Det gikk bra! Liten sprell levende bønne på ca 11 mm. Så det rørte seg godt inni der. Hjertet slo godt. ❤

Stod og lagde pasta Carbonara i stad... hadde egentlig ikke bedt mannen handle med erter, men han kjøpte med siden han hadde sett det i oppskriften!
Og DÆVEN så glad jeg ble for det.
Jeg bare ERTER liksom... det er vel ikke noe jubel.
274330381_3141398766117686_7846090173280949905_n.jpg

Men den som smakte for gøy, for så å nesten spise hele boksen før hun kom på at de skulle i retten, var meg.
DÆVEN, SÅ DIGG!!!
:wav'
Heia erter, ass!

:laughing025

Back
Topp