Skravletråd

Andre som gleder seg til november får innlegg? Det gjør jeg fordi da vet jeg at jeg er litt lengre på vei :laughing025 og dess lenger dess bedre :laughing001

Her har vi akkurat fått korona i hus. Så da går vel de neste dagene enda saktere, hvis det er mulig :hilarious:

Man blir virkeli emosjonell for tiden.. Sa til mannen at jeg gikk opp på badet for å ta den siste strimmeltesten, 4 dager siden forrige, mens ungene spiste kveldsmaten. Tok testen og ventet for så å kikke spent på testen og håper at mannen kommer opp for å se han også, noe han da ikke gjør.. når jeg kommer ned igjen etter en stund så spør han hvordan det gikk, og kjente at jeg ble skikkelig skuffet… sa at testen lå oppe på badet og at han godt kunne kommet opp for å se.. kjente at det ødela resten av kvelen min og endte opp med å gå å legge meg alene ikveld..:shifty::shifty:
Åååå…kjenner meg sååå igjen!! Nå har jeg skrevet om gårsdagen min i klagetråden, så hvis du leser der så skjønner du hva heng mener :hilarious:. Stakkar mannen min..han får gjennomgå. Heldigvis veldig tålmodig med meg❤️

Jeg er i følge appen 5+6 idag. Testet positivt på covid igår… Og har tatt boosterdosen kort tid før unnfangelse, da dette er et veldig uplanlagt svangerskap med nr 4. Har en gutt på 11 fra før, og tvillinggutter på 5. Kjenner jeg er sååå bekymret for om noen av disse tingene kan påvirke fosteret. Ikke i forhold til å miste, men at fosteret kan få varige mén‍ Noen som har samme tanker? Eller sitter i samme båt? Kjenner enormt mye mer på frykten for å få et barn som trenger mer, denne gangen siden det er nr 4, enn med de 3 første… Og føler meg forferdelig utakknemlig som tenker sånn! Men har vært et par uker nå med masse hodespinn, da jeg tidligere ikke har kunnet bli gravid på egenhånd. Har landet på at det er en mening med alt, så denne spiren skal vi selvfølgelig ha. Men alt med covid og vaksine bekymrer meg! Finnes så lite dokumentasjon også‍

Kjenner meg veldig igjen. Tok boosterdosen rett før unnfangelsen, og testet positivt for covid da jeg var 5+2. Klarer heller ikke la være å bekymre meg for om det kan påvirke fosteret. Men prøver bare å tenke at det kan jeg uansett ikke gjøre noe med, så da er det ikke noe poeng i å bruke energi på det. Håper du også klarer å fri deg litt fra tankekjøret :Heartpink

For en aktiv jenge som er i denne termingruppen :D:hello2

Okey.. skulle trodd jeg hadde kontroll på dette mtp at jeg har vært gravid en del ganger, men neida :laughing002

Jeg fattet ikke hvor mange uker+dager jeg er… hadde første dag i siste mens 02.01. Beregnet termindato er 12. oktober. Men er jeg 4+4, 4+5 eller 4+6?

Preggers sier 4+5
Preglife sier 4+4
Flo sier 4+6
Jordmor sier 4+6

altså? :happy090 Blir kokko på tross av at det ikke har så mye å si. Jeg er kontrollfrik :laughing021

Okey.. skulle trodd jeg hadde kontroll på dette mtp at jeg har vært gravid en del ganger, men neida :laughing002

Jeg fattet ikke hvor mange uker+dager jeg er… hadde første dag i siste mens 02.01. Beregnet termindato er 12. oktober. Men er jeg 4+4, 4+5 eller 4+6?

Preggers sier 4+5
Preglife sier 4+4
Flo sier 4+6
Jordmor sier 4+6

altså? :happy090 Blir kokko på tross av at det ikke har så mye å si. Jeg er kontrollfrik :laughing021

Hva sier babyverden termin kalkulator da? Hihi.. den følger jeg og du har termin 2 dager etter meg. Så da vil jeg tro du er 4+5 i dag.

Først korona og nå har minstemann omgangsyken!:wtf: Nå håper jeg virkelig jeg slipper unna så det ikke blir enda en ting for lille spire..:eek:

Ja da tror jeg vi skal jobbe godt:p
Oversikten finne man hvis man klikker seg ut av oktober og ser alle termingruppene i 2022, så står det under hvor mange innlegg i hver gruppe :joyful:
Regner med det er forumansvarlig som åpner skjult forum for oss :D
Litt over 3000 nå da så ikke umulig :smug:

Kan jeg spørre et dumt spørsmål som ikke er relatert til siste postene? Ser at flere ulike steder i forumet snakker om "kjemisk" og jeg skjønner ikke hva det er:smiley-ashamed008 , er det noen som kan forklare meg hva som menes med det?

Kan jeg spørre et dumt spørsmål som ikke er relatert til siste postene? Ser at flere ulike steder i forumet snakker om "kjemisk" og jeg skjønner ikke hva det er:smiley-ashamed008 , er det noen som kan forklare meg hva som menes med det?

Kjemisk er når man får positiv test, men mistet før 5+0. Da har egget så vidt festet seg, men så falt fra.

Til dere som har vært gravide 2 ganger eller fler før, når poppet magen (sammenliknet med første gang)? :shy: Gleder meg sånn til det synes!

Gleder meg til mage… Min rakk aldri bli stor før fødsel. Dette er noen dager før hun ble født:

FF5A889B-247D-483C-A5C4-A75B15E9A385.jpeg

Back
Topp