Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååå…kjenner meg sååå igjen!! Nå har jeg skrevet om gårsdagen min i klagetråden, så hvis du leser der så skjønner du hva heng menerMan blir virkeli emosjonell for tiden.. Sa til mannen at jeg gikk opp på badet for å ta den siste strimmeltesten, 4 dager siden forrige, mens ungene spiste kveldsmaten. Tok testen og ventet for så å kikke spent på testen og håper at mannen kommer opp for å se han også, noe han da ikke gjør.. når jeg kommer ned igjen etter en stund så spør han hvordan det gikk, og kjente at jeg ble skikkelig skuffet… sa at testen lå oppe på badet og at han godt kunne kommet opp for å se.. kjente at det ødela resten av kvelen min og endte opp med å gå å legge meg alene ikveld..![]()
. Stakkar mannen min..han får gjennomgå. Heldigvis veldig tålmodig med megJeg er i følge appen 5+6 idag. Testet positivt på covid igår… Og har tatt boosterdosen kort tid før unnfangelse, da dette er et veldig uplanlagt svangerskap med nr 4. Har en gutt på 11 fra før, og tvillinggutter på 5. Kjenner jeg er sååå bekymret for om noen av disse tingene kan påvirke fosteret. Ikke i forhold til å miste, men at fosteret kan få varige mén Noen som har samme tanker? Eller sitter i samme båt? Kjenner enormt mye mer på frykten for å få et barn som trenger mer, denne gangen siden det er nr 4, enn med de 3 første… Og føler meg forferdelig utakknemlig som tenker sånn! Men har vært et par uker nå med masse hodespinn, da jeg tidligere ikke har kunnet bli gravid på egenhånd. Har landet på at det er en mening med alt, så denne spiren skal vi selvfølgelig ha. Men alt med covid og vaksine bekymrer meg! Finnes så lite dokumentasjon også

Fikk akkurat timen til oul 4. mai. Spennende
JAA!! Jeg teller omtrent minutterFlere enn meg som føler at tiden står stille? Føles som jeg har vært gravid en evighet, men egentlig så er det bare en drøy ukeåssen skal vi få tiden til gå
![]()

Blir kokko på tross av at det ikke har så mye å si. Jeg er kontrollfrik 
Okey.. skulle trodd jeg hadde kontroll på dette mtp at jeg har vært gravid en del ganger, men neida
Jeg fattet ikke hvor mange uker+dager jeg er… hadde første dag i siste mens 02.01. Beregnet termindato er 12. oktober. Men er jeg 4+4, 4+5 eller 4+6?
Preggers sier 4+5
Preglife sier 4+4
Flo sier 4+6
Jordmor sier 4+6
altså?Blir kokko på tross av at det ikke har så mye å si. Jeg er kontrollfrik
![]()
Den sier 4+5 ja ser jegHva sier babyverden termin kalkulator da? Hihi.. den følger jeg og du har termin 2 dager etter meg. Så da vil jeg tro du er 4+5 i dag.

Litt over 3000 nå da så ikke umuligJa da tror jeg vi skal jobbe godt
Oversikten finne man hvis man klikker seg ut av oktober og ser alle termingruppene i 2022, så står det under hvor mange innlegg i hver gruppe
Regner med det er forumansvarlig som åpner skjult forum for oss![]()

, er det noen som kan forklare meg hva som menes med det?Kan jeg spørre et dumt spørsmål som ikke er relatert til siste postene? Ser at flere ulike steder i forumet snakker om "kjemisk" og jeg skjønner ikke hva det er, er det noen som kan forklare meg hva som menes med det?
Uke 12/13 med nr toTil dere som har vært gravide 2 ganger eller fler før, når poppet magen (sammenliknet med første gang)?Gleder meg sånn til det synes!