Blæh kvalm. Jeg var aldri sånn med de to første.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ringer man bare legen å ber om å få måle hcg? Helt ny på dette jeg heheHcg 5+0, 7200nå skal jeg roe meg
![]()

Jeg har bare bedt om det ja, siden jeg har mistet førRinger man bare legen å ber om å få måle hcg? Helt ny på dette jeg hehe![]()

Hcg 5+0, 7200nå skal jeg roe meg
![]()
Jeg håper detHurra! Nå er det bare å cruise inn til 12+0![]()
sist mista jeg 10+1, så kommer nok til å ha hjertet tidvis i halsen frem til det. Men roet meg litt nå 
Jeg håper detsist mista jeg 10+1, så kommer nok til å ha hjertet tidvis i halsen frem til det. Men roet meg litt nå
![]()
Dette har jeg tenkt på selv og aner ikke hvordan jeg skal løse det når jeg ikke kan sove på magen lenger, jeg greier virkelig kun å sove på magen og hodeputeFlere som er glad i å ligge/sove på magen? Det er vel en helt ufarlig greie, sant? Sliter veldig søvn og med å sovne på siden eller ryggen, det går så og si ikke.. så tenker jo at jeg får ta det problemet senere når magen blir så stor at jeg måå på siden![]()

Jeg vet ikke når man «må» stoppe å ligge på magen jeg? Regner med man kjenner det selv når det er ubehageligDet kommer av seg selvDette har jeg tenkt på selv og aner ikke hvordan jeg skal løse det når jeg ikke kan sove på magen lenger, jeg greier virkelig kun å sove på magen og hodeputeJeg vet ikke når man «må» stoppe å ligge på magen jeg? Regner med man kjenner det selv når det er ubehagelig
![]()

Haha uff gruer meg, ser man får kjøpt sånne madrasser med hull for magenDet kommer av seg selv![]()

Det skal vurderes på det sterkesteMasse lykke tilLa meg for 2 timer siden.... får ikke sove. Er så spent på morgendagens ultralyd.

Masse lykke tilLa meg for 2 timer siden.... får ikke sove. Er så spent på morgendagens ultralyd.
7+0 er jeg på første kontrollHvor langt på vei er dere når dere har første kontroll med jordmor?