Skravletråd

La meg for 2 timer siden.... får ikke sove. Er så spent på morgendagens ultralyd.

Når mamma kommer med nybakt sjokoladekake :love017

Får plutselig ikke sove. Er egentlig veldig trøtt. Typisk det der. Begynner å nærme oss grensa for lukka forum nå. :D

Flere som er glad i å ligge/sove på magen? Det er vel en helt ufarlig greie, sant? Sliter veldig søvn og med å sovne på siden eller ryggen, det går så og si ikke.. så tenker jo at jeg får ta det problemet senere når magen blir så stor at jeg måå på siden :p

Flere som er glad i å ligge/sove på magen? Det er vel en helt ufarlig greie, sant? Sliter veldig søvn og med å sovne på siden eller ryggen, det går så og si ikke.. så tenker jo at jeg får ta det problemet senere når magen blir så stor at jeg måå på siden :p
Dette har jeg tenkt på selv og aner ikke hvordan jeg skal løse det når jeg ikke kan sove på magen lenger, jeg greier virkelig kun å sove på magen og hodepute:laughing002:laughing002 Jeg vet ikke når man «må» stoppe å ligge på magen jeg? Regner med man kjenner det selv når det er ubehagelig:rolleyes:

Dette har jeg tenkt på selv og aner ikke hvordan jeg skal løse det når jeg ikke kan sove på magen lenger, jeg greier virkelig kun å sove på magen og hodepute:laughing002:laughing002 Jeg vet ikke når man «må» stoppe å ligge på magen jeg? Regner med man kjenner det selv når det er ubehagelig:rolleyes:
Det kommer av seg selv :hilarious::p

Fikk sove lenge idag :D luksus!!

Jobb jobb jobb.. Lei. Håper han jeg er vikar for kommer seg raskt (han jobber 20 prosent nå og er utslitt + uten stor hukommelse), for jeg må nok snart redusere arbeidstiden. Men tror ikke det er kritisk å redusere 20 prosent (jobbe 1,5 time mindre hver dag) og ha mer hjemmekontor uten å føle på det.

Back
Topp