Skravletråd

Jeg skal jo på tidlig ultralyd 7+4 så vurderer å vente med å ringe helsestasjon til jeg har vert der.
Ja det går nok helt fint hvis det er like mye ledig som her hvertfall! Skulle ønske jeg planla det litt bedre hehe for nå har jeg TUL dagen etter første svangerskapskontroll

Ser ut som jeg slipper unna korona. Veldig rart. Ingen av oss andre i familien ble smittet, kun datteren vår, og vi fikk ikke gjort så mye for å holde avstand :rolleyes: trodde det var super smittsomt jeg.

Hm nei jeg ringte ved positiv test hehe, og det virket som det var ledig «hele tiden» og at hun bare satt meg opp når jeg hadde passert uke 6
Tror det er mye ledig tid. Så kjenner bare at det er godt å få litt mer tid til å prosessere hele nyheten

Hvor langt på vei er dere når dere har første kontroll med jordmor?

Jeg hadde kontroll 5+5, men mest for å legge en plan. Neste time er ikke før 23+0, med mindre jeg har behov før dette.

Ser ut som jeg slipper unna korona. Veldig rart. Ingen av oss andre i familien ble smittet, kun datteren vår, og vi fikk ikke gjort så mye for å holde avstand :rolleyes: trodde det var super smittsomt jeg.

Noen er bare immune… 10 av 14 barn på storesøsters avdeling er smittet + 2 av 3 voksne. Min er foreløpig ikke tross nærkontakt (typ bestevenn) med flere av de smittede

Noen er bare immune… 10 av 14 barn på storesøsters avdeling er smittet + 2 av 3 voksne. Min er foreløpig ikke tross nærkontakt (typ bestevenn) med flere av de smittede
Veldig merkelig. Jeg var jo bombesikker på at jeg skulle få det :oops: glad for å slippe altså!

Synes det smitter så rart, for noen får det kjempe lett og andre får det ikke om de prøver:hilarious:
Hele familien til søstra mi har hatt det, men hun selv har sluppet unna. Jeg er en av få på jobb som har fått det, tross et skikkelig smitteutbrudd der :wideyed:

Flere som er glad i å ligge/sove på magen? Det er vel en helt ufarlig greie, sant? Sliter veldig søvn og med å sovne på siden eller ryggen, det går så og si ikke.. så tenker jo at jeg får ta det problemet senere når magen blir så stor at jeg måå på siden :p
Haha har tenkt på dette selv! Helt umulig for meg å sove på ryggen, men med en sånn gravidpute kommer det kanskje til å gå greit å sove på siden! Kommer vel naturlig når magen blir i veien, får nyte å sove på magen mens vi kan :hilarious:

Synes det smitter så rart, for noen får det kjempe lett og andre får det ikke om de prøver:hilarious:
Hele familien til søstra mi har hatt det, men hun selv har sluppet unna. Jeg er en av få på jobb som har fått det, tross et skikkelig smitteutbrudd der :wideyed:
Smitter kjemperart ja! Datteren min har ikke smittet noen av sine nærkontakter..

Andre her som tenker å ta NIPT?
Og tenker noen å bestille fra utlandet så man får med kjønn?

Er det noen som har fått dilla på noe spesiell mat og drikke? Hele forrige uke måtte jeg ha nudler hver dag, ellers er jeg veldig glad i tropisk juice om dagen :happy:

Back
Topp