Men for en kamp da!! Herrefred så høy puls jeg satt medmen Norge var best til slutt
![]()
Ja heldigvis gjorde vi det!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men for en kamp da!! Herrefred så høy puls jeg satt medmen Norge var best til slutt
![]()

Ja!!Ja heldigvis gjorde vi det!Og for en bred tropp vi har fått nå, så jeg ser virkelig lyst på fremtiden
![]()

så nå er vi 5 stk som kommer på løpende bånd ifra august til oktober.. heheSå koseligFikk idag vite at min bonussøster skal ha baby- ligger ca 3 uker foran ossså nå er vi 5 stk som kommer på løpende bånd ifra august til oktober.. hehe
det dr SÅ hyggelig å ha fler kjente med baby, kan man ha trilleturer osv sammen
og så gøy å se barna vokse opp å bli venner
Så koseligdet dr SÅ hyggelig å ha fler kjente med baby, kan man ha trilleturer osv sammen
og så gøy å se barna vokse opp å bli venner
![]()
Mon tru om jeg blir slått ut av kvalme på samme tidspunkt igjen?
Jeg har aldri vært så kvalm som denne gangen. Må være bivirkning av Cyclogest eller noe. Jeg får til å spise heldigvis og kaster ikke opp. Men denne kvalmen er slitsom. Den kommer og går i løpet av dagen.

Hadde det med noen venniner med eldste, og de koser seg så masse sammen idag, 5 år sidenJa helt klart! Er skikkelig babyboom år dette hehe

tror jeg får satse på å bli kjent med noen nyeJeg har enda ikke tester positiv, vet heller ikke om jeg gjør det - men jeg er også sikkerlig hormonell.. skrek til mye uvanlig igår og har murringerI dag har jeg en skikkelig møkkadag. Kjenner som jeg har "sting" i nedre mage til tider, er sykt emosjonell som griner til håndball og Voice og har skikklig vonde pupper. Men strimmeltesten i dag var hakket svakere, så nå har jeg gått litt i kjelleren. Nå er jeg redd for at jeg mister igjen, og jeg vet seriøst ikke hvordan jeg skal holde humøret oppe.
Vi har besøk fra Serbia og mannen er så glad og har kurs og må konsentrere seg om det. Vet ikke hvor jeg vil med dette men....
Jeg har enda ikke tester positiv, vet heller ikke om jeg gjør det - men jeg er også sikkerlig hormonell.. skrek til mye uvanlig igår og har murringerer selv redd for å miste etter ett svangerskap utenfor livmoren i september. Vi får bare prøve å ikke stresse og tenke positivt!
Du må bare stole på at du er gravid og at det fortsetter sånnJeg fikk 1-2 på digital tidligere i uka, men hadde ikke turt å ta ny i dag. Jeg prøver ikke å stresse, men er skikkelig emosjonell ja.
Du må bare stole på at du er gravid og at det fortsetter sånnvet det er vanskelig, men ikke altid like lurt å fortsette å teste etter man faktisk vet at man er gravid
Tusen takk for gode ord