Skravletråd

Fikk idag vite at min bonussøster skal ha baby- ligger ca 3 uker foran oss:laughing005 så nå er vi 5 stk som kommer på løpende bånd ifra august til oktober.. hehe

Kjenner kvalmen sniker seg innpå litt idag. Blææ, gruer meg til å være sengeliggene med oppkast døgnet rundt :wtf:

Fikk idag vite at min bonussøster skal ha baby- ligger ca 3 uker foran oss:laughing005 så nå er vi 5 stk som kommer på løpende bånd ifra august til oktober.. hehe
Så koselig :love7 det dr SÅ hyggelig å ha fler kjente med baby, kan man ha trilleturer osv sammen:Heartred og så gøy å se barna vokse opp å bli venner:Heartred

Mer kvalm for hver dag..

Da jeg ble gravid for 8 år siden omtrent på samme tidspunkt, ble jeg så dårlig at jeg lå strak ut på sofaen og fikk med meg hele OL i Sotsji, selv om jeg ikke fantes interessert.. Nå nærmer det seg skremmende OL igjen, denne gangen kunne jeg faktisk tenke meg å fått med meg noen sportgrener:laughing001 Mon tru om jeg blir slått ut av kvalme på samme tidspunkt igjen?:laughing002

Jeg har aldri vært så kvalm som denne gangen. Må være bivirkning av Cyclogest eller noe. Jeg får til å spise heldigvis og kaster ikke opp. Men denne kvalmen er slitsom. Den kommer og går i løpet av dagen.

Jeg har aldri vært så kvalm som denne gangen. Må være bivirkning av Cyclogest eller noe. Jeg får til å spise heldigvis og kaster ikke opp. Men denne kvalmen er slitsom. Den kommer og går i løpet av dagen.

Kan ikke huske at jeg var så kvalm med førstemann heller: men det kan være at du har rett i det med medisinen(?) at den påvirker. For min del tror jeg bare at jeg lider av glemsel :angelic:

Jeg kjenner allerede masse tegn til bekkenlåsning- vondt i hofteområdet og mye i korsryggen når jeg står lenge å gjør noe eller sitter lenge. Som passer sykt bra når jeg jobber i klesbutikk hæ:banghead:

Så gøt at dere har flere kjente med baby! For min del så kjenner jeg ingen og ingen av mine venner har planer om baby de neste 5 årene:joyful: tror jeg får satse på å bli kjent med noen nye

Håper jeg kan melde meg inn her ❤️ Hadde en exu i september (8 uker på vei), prøvd i 2 måneder nå og håper det går denne gangen. Er 8 dpo, spent på de neste dagene!

I dag har jeg en skikkelig møkkadag. Kjenner som jeg har "sting" i nedre mage til tider, er sykt emosjonell som griner til håndball og Voice og har skikklig vonde pupper. Men strimmeltesten i dag var hakket svakere, så nå har jeg gått litt i kjelleren. Nå er jeg redd for at jeg mister igjen, og jeg vet seriøst ikke hvordan jeg skal holde humøret oppe.

Vi har besøk fra Serbia og mannen er så glad og har kurs og må konsentrere seg om det. Vet ikke hvor jeg vil med dette men....

I dag har jeg en skikkelig møkkadag. Kjenner som jeg har "sting" i nedre mage til tider, er sykt emosjonell som griner til håndball og Voice og har skikklig vonde pupper. Men strimmeltesten i dag var hakket svakere, så nå har jeg gått litt i kjelleren. Nå er jeg redd for at jeg mister igjen, og jeg vet seriøst ikke hvordan jeg skal holde humøret oppe.

Vi har besøk fra Serbia og mannen er så glad og har kurs og må konsentrere seg om det. Vet ikke hvor jeg vil med dette men....
Jeg har enda ikke tester positiv, vet heller ikke om jeg gjør det - men jeg er også sikkerlig hormonell.. skrek til mye uvanlig igår og har murringer ❤️ er selv redd for å miste etter ett svangerskap utenfor livmoren i september. Vi får bare prøve å ikke stresse og tenke positivt!

Jeg har enda ikke tester positiv, vet heller ikke om jeg gjør det - men jeg er også sikkerlig hormonell.. skrek til mye uvanlig igår og har murringer ❤️ er selv redd for å miste etter ett svangerskap utenfor livmoren i september. Vi får bare prøve å ikke stresse og tenke positivt!

Jeg fikk 1-2 på digital tidligere i uka, men hadde ikke turt å ta ny i dag. Jeg prøver ikke å stresse, men er skikkelig emosjonell ja.

Blir fascinert av at kvalmen er annerledes enn sist. Kanskje det er gutt denne gangen?

Ellers er trøttheten drepen… Så ingen planer annet enn å lage kake, strikke og prøve ikke irritere meg over samboer :P

Back
Topp