Skravletråd

Så gøt at dere har flere kjente med baby! For min del så kjenner jeg ingen og ingen av mine venner har planer om baby de neste 5 årene:joyful: tror jeg får satse på å bli kjent med noen nye
Du får sikkert en fin barselgruppe, de er fine å ha :) har noen gode venniner idag etter barselgruppe :)

Et lite tips til dere som er glad i salami og kanskje ikke vet det: Grilstad fersk salami kan spises av gravide :D den kom på markedet for ikke så lenge siden :)

Da har vi korona i hus :banghead: minstemann hadde det før jul, da ble ikle vi andre smitta. Nå er det eldste sin tur. Håper jeg slipper unna nå som jeg er gravid :arghh: livredd for at det skal skje noe med lille spire..

Kjøpt litt klær! Har jo en del fra første mann men måtte ha litt hehe
Hehe ja det er jo så gøy å kjøpe små babyting!:Heartred
Jeg har to stk, så kommer ikke til å kjøpe noe før jeg vet kjønn :p men husker fra første, da så jeg på vogn og masse babyting tidelig. Men kjøpte ikke noe før i uke 12 :D
ja det blir kanskje noe annet når det er 1. ja! Litt ekstra stas å kjøpe ting kanskje:rolleyes: Gleder meg til jeg skal stille dere som allerede har barn masse dumme spørsmål gjennom hele graviditeten:hilarious::hilarious:

Hehe ja det er jo så gøy å kjøpe små babyting!:Heartred

ja det blir kanskje noe annet når det er 1. ja! Litt ekstra stas å kjøpe ting kanskje:rolleyes: Gleder meg til jeg skal stille dere som allerede har barn masse dumme spørsmål gjennom hele graviditeten:hilarious::hilarious:
Haha det er bare å pøse på :D jeg hadde hundre spørsmål under begge de to andre, får sikkert det nå også :hilarious::hilarious:

Haha det er bare å pøse på :D jeg hadde hundre spørsmål under begge de to andre, får sikkert det nå også :hilarious::hilarious:
Ja det er jo så mye man må vite! Jeg har 100 spørsmål i hode allerede, men som jeg tenker det er altfor tidlig å spørre om:joyful::joyful:

Jeg kjøpte en body i dag ❤️ siden jeg fortelle det til familien i morgen. Jeg tenker å vente med å kjøpe noe mer til jeg e 12 uker, og blir nok ikke mye klær før jeg vet kjønn :)

Heia alle fine jenter! Elsker at dere er så aktive her inne,får på en måte en heiagjeng i hverandre:happy:. Jeg ser at noen av dere skal ha tidlig UL hos Lundring. Har selv vært på klinikken hans,og var superfornøyd,så kunne tenke å ha UL i uke 11-13 hos han. Jeg er over 37,så får gratis tul,men kan man selv velge sted? Håper noe vet:shy:

Oi da har du kjøpt store ting hehe! Jeg har kjøpt en biteleke, en sutteklut og et kles sett:laughing002
Ja off:oops: kom over drømmevogna på Finn i dpo land og bare måtte ha den!:laughing001 Kom over en bilstol også her om dagen og da mente mannen på at jeg bare måtte få den også i hus:smiley-ashamed005
Nå skal jeg ikke kjøpe noe særlig på en god stund! Håper å få kjøpt en body bare til vi skal fortelle det rundt :love7

Heia alle fine jenter! Elsker at dere er så aktive her inne,får på en måte en heiagjeng i hverandre:happy:. Jeg ser at noen av dere skal ha tidlig UL hos Lundring. Har selv vært på klinikken hans,og var superfornøyd,så kunne tenke å ha UL i uke 11-13 hos han. Jeg er over 37,så får gratis tul,men kan man selv velge sted? Håper noe vet:shy:

Du får TUL av sykehuset du er henvist til.

Vi skal til Lundring 13+0 :)

Uff er det flere en meg som allerede har begynt å kjøpe ting?:facepalm::facepalm:

Med førstemann hadde jeg kjøpt masse tidlig, nå har jeg ikke kjøpt noe enda. Eller - kjøpt noen bodyer siste årene, men de er tiltenkt gave i kombinasjon med strikk. Mulig jeg beholder de selv de liker :)

Jeg skal til han i uke 6 og i uke 12 :)

Back
Topp