Førstegangs gravid
Betatt av forumet
Jeg forstår deg veldig godt, jeg tester alt for mye og alt for tidlig selvJa det er også det jeg i grunn prøver på, men man blir påvirka og har lyst å testeTusen takk for gode ord
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg forstår deg veldig godt, jeg tester alt for mye og alt for tidlig selvJa det er også det jeg i grunn prøver på, men man blir påvirka og har lyst å testeTusen takk for gode ord
![]()
Du får sikkert en fin barselgruppe, de er fine å haSå gøt at dere har flere kjente med baby! For min del så kjenner jeg ingen og ingen av mine venner har planer om baby de neste 5 årenetror jeg får satse på å bli kjent med noen nye

JA!! Kjøpt både vogn og bilstolUff er det flere en meg som allerede har begynt å kjøpe ting?![]()
og en biteleke..Oi da har du kjøpt store ting hehe! Jeg har kjøpt en biteleke, en sutteklut og et kles settJA!! Kjøpt både vogn og bilstolog en biteleke..
![]()

Uff er det flere en meg som allerede har begynt å kjøpe ting?![]()
Jeg har to stk, så kommer ikke til å kjøpe noe før jeg vet kjønnUff er det flere en meg som allerede har begynt å kjøpe ting?![]()
Hehe ja det er jo så gøy å kjøpe små babyting!Kjøpt litt klær! Har jo en del fra første mann men måtte ha litt hehe

ja det blir kanskje noe annet når det er 1. ja! Litt ekstra stas å kjøpe ting kanskjeJeg har to stk, så kommer ikke til å kjøpe noe før jeg vet kjønnmen husker fra første, da så jeg på vogn og masse babyting tidelig. Men kjøpte ikke noe før i uke 12
![]()

Haha det er bare å pøse påHehe ja det er jo så gøy å kjøpe små babyting!
ja det blir kanskje noe annet når det er 1. ja! Litt ekstra stas å kjøpe ting kanskjeGleder meg til jeg skal stille dere som allerede har barn masse dumme spørsmål gjennom hele graviditeten
![]()

Ja det er jo så mye man må vite! Jeg har 100 spørsmål i hode allerede, men som jeg tenker det er altfor tidlig å spørre omHaha det er bare å pøse påjeg hadde hundre spørsmål under begge de to andre, får sikkert det nå også
![]()

Ja det blir fort noen spørsmål iløpet av en graviditetJa det er jo så mye man må vite! Jeg har 100 spørsmål i hode allerede, men som jeg tenker det er altfor tidlig å spørre om![]()

. Jeg ser at noen av dere skal ha tidlig UL hos Lundring. Har selv vært på klinikken hans,og var superfornøyd,så kunne tenke å ha UL i uke 11-13 hos han. Jeg er over 37,så får gratis tul,men kan man selv velge sted? Håper noe vet
Ja offOi da har du kjøpt store ting hehe! Jeg har kjøpt en biteleke, en sutteklut og et kles sett![]()
Kom over en bilstol også her om dagen og da mente mannen på at jeg bare måtte få den også i hus

Heia alle fine jenter! Elsker at dere er så aktive her inne,får på en måte en heiagjeng i hverandre. Jeg ser at noen av dere skal ha tidlig UL hos Lundring. Har selv vært på klinikken hans,og var superfornøyd,så kunne tenke å ha UL i uke 11-13 hos han. Jeg er over 37,så får gratis tul,men kan man selv velge sted? Håper noe vet
![]()
Uff er det flere en meg som allerede har begynt å kjøpe ting?![]()
Jeg skal til han i uke 6 og i uke 12Heia alle fine jenter! Elsker at dere er så aktive her inne,får på en måte en heiagjeng i hverandre. Jeg ser at noen av dere skal ha tidlig UL hos Lundring. Har selv vært på klinikken hans,og var superfornøyd,så kunne tenke å ha UL i uke 11-13 hos han. Jeg er over 37,så får gratis tul,men kan man selv velge sted? Håper noe vet
![]()