Ja bekymringene blir man ikke kvitt. Har bestilt digital test, men den kommer jo aldri. Har så lyst å få tatt en slik før jeg kontakter legen og får time. Har så langt bare brukt 2 tester som er kjøpt på normal.Uff ja, den vekta, vet godt at den burde vært lavere, men trøster meg med at den er bare litt høyere enn ved starten av forrige svangerskap, og da ble det ikke noe fokus på det, selv om jeg kjente på at jeg ikke likte å oppgi vekta. Hadde skikkelig motivasjon for et år siden, og gikk ned en del, men så skal det så lite til før jeg faller tilbake til gamle uvaner..
Jeg sliter fortsatt med å tørre å tro på at jeg faktisk er gravid, og håpe på å forbli det. Forrige måned hadde jeg allerede begynt så smått å blø på samme tid, så trøster meg med at det foreløbig ikke er noen tegn til å være noe galt, og prøver å motstå trangen til å bruke flere tester. Har en digital igjen, som jeg vil spare til jeg er sikker på at jeg skal få minst 2-3, sist runde fikk jeg aldri mer enn 1-2.
De bekymringene altså, alltid noe nytt å bekymre seg for i de ulike fasene!![]()
Vekta er noe herk, har bestandig slitt med overvekt og vært lita og tung.. Var flink etter forige fødsel, men etter et år ca bestemte jeg meg for å slutte å snuse og etter da har jeg manglet impulskontroll, syns synd i meg selv og tenkt alt er bedre enn snusen også tror jeg denne koronatiden ikke fikk meg til å ikke tenke at nå er det på tide og ta grep..
kan trøste oss med at vi er søte

Nå blir d godt og hoppe under pledde og få på bloggerne på tven. 

Da er det bare å forberede seg for jeg føler det er umulig og komme seg unna