Skravletråd

Uff ja, den vekta, vet godt at den burde vært lavere, men trøster meg med at den er bare litt høyere enn ved starten av forrige svangerskap, og da ble det ikke noe fokus på det, selv om jeg kjente på at jeg ikke likte å oppgi vekta. Hadde skikkelig motivasjon for et år siden, og gikk ned en del, men så skal det så lite til før jeg faller tilbake til gamle uvaner..

Jeg sliter fortsatt med å tørre å tro på at jeg faktisk er gravid, og håpe på å forbli det. Forrige måned hadde jeg allerede begynt så smått å blø på samme tid, så trøster meg med at det foreløbig ikke er noen tegn til å være noe galt, og prøver å motstå trangen til å bruke flere tester. Har en digital igjen, som jeg vil spare til jeg er sikker på at jeg skal få minst 2-3, sist runde fikk jeg aldri mer enn 1-2.

De bekymringene altså, alltid noe nytt å bekymre seg for i de ulike fasene! o_O
Ja bekymringene blir man ikke kvitt. Har bestilt digital test, men den kommer jo aldri. Har så lyst å få tatt en slik før jeg kontakter legen og får time. Har så langt bare brukt 2 tester som er kjøpt på normal.

Vekta er noe herk, har bestandig slitt med overvekt og vært lita og tung.. Var flink etter forige fødsel, men etter et år ca bestemte jeg meg for å slutte å snuse og etter da har jeg manglet impulskontroll, syns synd i meg selv og tenkt alt er bedre enn snusen også tror jeg denne koronatiden ikke fikk meg til å ikke tenke at nå er det på tide og ta grep..

Ja bekymringene blir man ikke kvitt. Har bestilt digital test, men den kommer jo aldri. Har så lyst å få tatt en slik før jeg kontakter legen og får time. Har så langt bare brukt 2 tester som er kjøpt på normal.

Vekta er noe herk, har bestandig slitt med overvekt og vært lita og tung.. Var flink etter forige fødsel, men etter et år ca bestemte jeg meg for å slutte å snuse og etter da har jeg manglet impulskontroll, syns synd i meg selv og tenkt alt er bedre enn snusen også tror jeg denne koronatiden ikke fikk meg til å ikke tenke at nå er det på tide og ta grep..

Kjenner meg godt igjen i det, er fæl til å finne unnskyldninger og "gode" grunner til å unne meg noe ekstra, som regel sjokolade, min store last :(

Så var jeg i ungdomstiden vant til at jeg kunne spise hva jeg ville uten å legge på meg, og la meg dermed til noen dårlige vaner det er vanskelig å snu. Men - vi har den besre motivasjonen nå, til å gjøre gode valg!

Det er helt sant, får bli målet og havne under 40 før fødsel her også, men går det ikke så går det ikke. er bare 164 cm så om jeg bare hadde vært noen cm høyere eller noen kg lettere så hadde jeg nok fått født nærmere ja. men men, viktigste er å være friske og raske og få familien vår komplett❤️

Jeg er også 164!! Hehe små rundinger vi :angelic: kan trøste oss med at vi er søte

Sniker litt her. Tør ikke å melde meg inn helt enda i tilfelle kjemisk. Men fikk positive tester i dag og i går, men er bare 9 dpo. Har bestilt legetime neste uke for å måle hcg for å roe nervene :happy:

Huff nettopp kommet inn etter å ha levert i barnehagen og måkket innkjøsla. Føler jeg blir fortere slitn enn bare en uke siden. Skal sies at det var tung kramsnø som satt seg fast i skuffa så.:sour::dead: Nå blir d godt og hoppe under pledde og få på bloggerne på tven. :)

Booket time hos Martin Lundring 24/3, uke 13. Vi var der for 4 år siden med storesøster og hadde en fantastisk opplevelse. Kjønn fikk vi også vite :)

Booket time hos Martin Lundring 24/3, uke 13. Vi var der for 4 år siden med storesøster og hadde en fantastisk opplevelse. Kjønn fikk vi også vite :)

Er det mulig å få vite kjønn så tidlig med garanti? Eller er det sånn «mest sannsynlig»

Er det mulig å få vite kjønn så tidlig med garanti? Eller er det sånn «mest sannsynlig»

Han har vel rett ca 95 prosent. Mange (!) jeg kjenner som har vært der uke 13, ingen fikk feil.

Der kom meldinga fra barnehagen at de har omgangsyke på avdelingen hvor L går:sorry::shy::spitoutdummy: Da er det bare å forberede seg for jeg føler det er umulig og komme seg unna :(

Åh omgangssyke er noe dritt. Håper fortsatt du slipper unna. ❤

Jeg bestilte meg legetime. Fant ut at jeg kunne ikke vente fordi legen har flere uker ventetid på timer. Får heller avbestille hvis det skulle gå galt. Men nå begynner jeg å få troen på at det blir baby.

Åh omgangssyke er noe dritt. Håper fortsatt du slipper unna. ❤

Jeg bestilte meg legetime. Fant ut at jeg kunne ikke vente fordi legen har flere uker ventetid på timer. Får heller avbestille hvis det skulle gå galt. Men nå begynner jeg å få troen på at det blir baby.
Krysser fingrene for d, men føler det er helt umulig når det først er kommet på avdelingen. Ringte du til legekontore og fikk time eller gjorde du d på nett? Lurer litt på hva som er best å gjøre.

Hva skjer om vi får skjult gruppe? :happy:
Da ligger ikke innleggene våre offentlig for hele verden. De innleggene som ligger ute her kan dukke opp på google osv, men det gjør de ikke inne på skjult så man kan bli bedre kjent med hverandre og flere kan være mer komfortabel til å dele mer personlige ting for man slipper å være redd for at naboen plutselig sitter å ser på hva man skriver for det stilles mer krav til å vær aktiv for å bli med på skjult og må vell være litt aktiv for å holde på plassen sin også. :)

Da ligger ikke innleggene våre offentlig for hele verden. De innleggene som ligger ute her kan dukke opp på google osv, men det gjør de ikke inne på skjult så man kan bli bedre kjent med hverandre og flere kan være mer komfortabel til å dele mer personlige ting for man slipper å være redd for at naboen plutselig sitter å ser på hva man skriver for det stilles mer krav til å vær aktiv for å bli med på skjult og må vell være litt aktiv for å holde på plassen sin også. :)
Da blir det egen skjult gruppe inne på oktober? Ikke at gruppen vi allrede har blir skjult? :)

Utrolig hvor mye tid det går her inne når man ligger syk:inpain:

Må bare si hvor tilfredstillende det er å se at mine graviditetsuker stemmer med uker i året:joyful::joyful: Altså at jeg er i uke 4, i uke 4 osv

Back
Topp