Progresteronet er det verste. Hele tiden fuktig «der nede» og redd for å glemme det utSyns tiden går såååå sakte… 8 uker + igjen med progesteron, 4 uker til TUL, 9 uker til organrettet…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Progresteronet er det verste. Hele tiden fuktig «der nede» og redd for å glemme det utSyns tiden går såååå sakte… 8 uker + igjen med progesteron, 4 uker til TUL, 9 uker til organrettet…
Ja er mye å tenke på. Føler det er så nytt enda at det ikke har gått helt opp for meg at jeg faktisk fikk 2 streker. Er litt redd for å glede meg enda ifall om det ikke blir noe. Syns første trimester vart helt grusomt forige svangerskap var så dårlig at jeg skjønner ikke at jeg overlevde, men gjorde jo det daHvordan går det med alle sammen? Her syns jeg de neste ukene er så skumle og spennende på samme tid! Føler jeg leser og ser så mange miste, og så føles det rart å ha troa på at det skal gå bra med oss på svangerskap 2. men nå får jeg aldri kjemiske eller slikt heller så kanskje eggene mine er ekstremt selektive? Idk. Mye rart man kan tenke når man går å venter på det magiske andre semester
Veldig spent på hvordan det blir å være gravid med en 3 åring i hus da! Kan bli spennende
Ja er mye å tenke på. Føler det er så nytt enda at det ikke har gått helt opp for meg at jeg faktisk fikk 2 streker. Er litt redd for å glede meg enda ifall om det ikke blir noe. Syns første trimester vart helt grusomt forige svangerskap var så dårlig at jeg skjønner ikke at jeg overlevde, men gjorde jo det daVeldig spent på hvordan det blir å være gravid med en 3 åring i hus da! Kan bli spennende
![]()
Åhhh, så utrolig artig å se at du er blitt gravidSer den! Her har jeg en krevende 4 blir 5 i åring. Og jeg tror på en side fordi han er mye selvstendig at det går bra: og på en annen side har han voldsomt temperament, og jeg ble ekstra utålmodig forrige svangerskap. Håper ikke det skjer nå.
Gratulerer så mye 
Enig i at det er skummelt… Jeg klarer ikke å senke skuldrene i det hele tatt. Håper det er positivt at jeg har fått tydelige tester tidlig, men samtidig stresser det meg. Jeg merker at dette tankekjøret og stresset går utover humøret mitt og tålmodigheten. Det går utover samboer og femåringen hjemmeHvordan går det med alle sammen? Her syns jeg de neste ukene er så skumle og spennende på samme tid! Føler jeg leser og ser så mange miste, og så føles det rart å ha troa på at det skal gå bra med oss på svangerskap 2. men nå får jeg aldri kjemiske eller slikt heller så kanskje eggene mine er ekstremt selektive? Idk. Mye rart man kan tenke når man går å venter på det magiske andre semester
Blir å bestille hcg-måling så fort jeg passerer ikm.Enig i at det er skummelt… Jeg klarer ikke å senke skuldrene i det hele tatt. Håper det er positivt at jeg har fått tydelige tester tidlig, men samtidig stresser det meg. Jeg merker at dette tankekjøret og stresset går utover humøret mitt og tålmodigheten. Det går utover samboer og femåringen hjemmeJeg skulle ønske jeg kunne spole tre uker frem i tid og vite at det går bra, og at jeg kommer meg lenger enn tidligere
Blir å bestille hcg-måling så fort jeg passerer ikm.

Ånei! Masse god bedring. Hvordan er formen til dere voksne?De forrige svangerskapene har jeg egentlig vært ganske avslappa, men etter å ha hatt en sa sist måned kjenner jeg meg mye mer nervøs og usikker. Tør ikke stole på at det går bra denne gangen heller enda. Hjalp ikke at jeg også testet positivt for korona i går, så nå er vi to syke voksne som skal ta seg av to friske barn på 2 og 4![]()
Ånei! Masse god bedring. Hvordan er formen til dere voksne?
Har dere noen som kan hjelpe dere med handling ect da? Ser jo selv hvor ille det hadde vært hvis jeg og mannen ble syke og ikke kidden…Tusen takk ♡ litt ironisk, informerte så mange om positiv test i går, men ikke om to positive testerMannen er skikkelig dårlig, min form varierer mer, men han fikk positiv to dager før meg, så spent på hvordan det utvikler seg. Begge barna har utrolig nok fortsatt testet negativt, blir veldig overrasket hvis de ikke får det.

Har dere noen som kan hjelpe dere med handling ect da? Ser jo selv hvor ille det hadde vært hvis jeg og mannen ble syke og ikke kidden…![]()
Uff ja, en har egentlig mer enn nok med seg selv når en er syk, enn å skulle ta seg av barn i tillegg. To åringen er veldig søt da, har skjønt at jeg er syk, så hver gang jeg hoster, klapper hun på meg og sier "mamma, går det bra?" 
Tusen takk ♡ litt ironisk, informerte så mange om positiv test i går, men ikke om to positive testerMannen er skikkelig dårlig, min form varierer mer, men han fikk positiv to dager før meg, så spent på hvordan det utvikler seg. Begge barna har utrolig nok fortsatt testet negativt, blir veldig overrasket hvis de ikke får det.
vi hadde corona i hus før jul. Jeg fikk ikke, mann og sønn fikk. De Hadde dog knapt ett symptome. Eneste grunn til at mannen testet er for at han jobber i helse og vi hadde vært på Østlandet på ferie. Så han måtte teste seg før jobbså er ikke sikkert alle får det, og forhåpentligvis blir ikke de så dårlige heller! God bedring og klem!
Godt å høre at de fikk det så mildt, vi er fullvaksinerte, så håper vi slipper greit fra det og. På en måte er det nesten litt greit å bli ferdig med det nå, når det er så mange som blir smittet allikevel.Masse god bedringDe forrige svangerskapene har jeg egentlig vært ganske avslappa, men etter å ha hatt en sa sist måned kjenner jeg meg mye mer nervøs og usikker. Tør ikke stole på at det går bra denne gangen heller enda. Hjalp ikke at jeg også testet positivt for korona i går, så nå er vi to syke voksne som skal ta seg av to friske barn på 2 og 4![]()
Tusen takk!Masse god bedringHvordan symptomer har dere? Kjenner jeg er livredd for å få korona nå som jeg har fått en positiv test. Har liksom utsatt å bi gravid i 2 år pga. pandemien.
Verk og sykdomsfølelse i kroppen feberfølelse, men bare litt forhøyet temperatur. Jeg har blitt veldig tett i nesen, mens mannen har kastet opp flere ganger. Får håpe dere blir fort ferdigeTusen takk!Verk og sykdomsfølelse i kroppen feberfølelse, men bare litt forhøyet temperatur. Jeg har blitt veldig tett i nesen, mens mannen har kastet opp flere ganger.
Håper dere slipper unna![]()