Dere som har termindato i starten av mnd er dere bare i denne termingruppen eller lusker dere i september også ifall om datoen blir endret?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Holder meg i oktober tenker jeg.Dere som har termindato i starten av mnd er dere bare i denne termingruppen eller lusker dere i september også ifall om datoen blir endret?
Dere som har termindato i starten av mnd er dere bare i denne termingruppen eller lusker dere i september også ifall om datoen blir endret?
Krysser fingrene for tydelig strek i mårraGod natt vakre Oktober-damerHåper jeg våkner til sterkere strek imorgen tidlig, hvis ikke er nok denne runden over og ut for min del
![]()

God nattGod natt vakre Oktober-damerHåper jeg våkner til sterkere strek imorgen tidlig, hvis ikke er nok denne runden over og ut for min del
![]()

Hvordan går det med dere i dag damer?
Føler hormonene har tatt meg veldig i dag. Tårene har runnet en del ganger av mye forskjellig. Føler meg litt alene siden jeg ikke har andre en mannen og snakke med nå føler det er fortidlig å skal fortelle det til venner som jeg ikke er så nær med lenger. Å i dag når jeg var på vekta viste den en del kg mer enn jeg trodde og må ærli si at jeg bare skammer meg.Greit at det er bra at jet klarte å legge bort snusen etter nesten 10 år, men skulle nesten ønske jeg kunne få fått bort de kg før jeg ble gravid.. Å det er også helt grusomt og si for jeg er veldig glad for å være gravid og skal endelig få et søsken til L
Men ja huff så mye tanker som surrer og følelsen at man ikke føler seg bra nok er helt grusom..
![]()
Takk, tror bare følelse tok overhånd i dag. Har allerede kuttet masse så er jo godt i gang. Så motivasjonen er der, men ja huff disse følelsene.Sender deg en stor klem! Se på dette som den beste motivasjonen til livvstilsendring det gjør jeg. Overvekt kommer oftes ikke fra latskap og dumhet som det er ofte forbundet med. Men fra så mange ytre og indre faktorer psykisk og fysisk. I en ellers travel hverdag. Nå har vi 9 mnd hvor det vi putter i oss får en direkte konsekvens for andre enn oss selv. Så legg fra deg skam, og ta frem motivasjon! Jeg heier på deg! Og er stolt av deg!
Vi må ha 5000 innlegg (tror jeg)Når får vi skjult gruppe? husker ikke fra sist gang :')
Ja åkei, så myeVi må ha 5000 innlegg (tror jeg)
Ja her er det bare å jobbe på å skrive masse. Går veldig fort unna om mange bruker våre lekerJa åkei, så mye![]()
Ja vi får bare være flinke og være aktiveJa her er det bare å jobbe på å skrive masse. Går veldig fort unna om mange bruker våre leker
Takk, tror bare følelse tok overhånd i dag. Har allerede kuttet masse så er jo godt i gang. Så motivasjonen er der, men ja huff disse følelsene.Blir nok slik at jeg må føde 3,5 time unna her jeg bor også siden bmi blir på over 40.Klarte jo å holde meg unna det forige gang siden den var akkurat under 40 da og jeg la jo nesten ikke på meg noen ting. Men vi får se, eneste jeg tenker er at jeg hadde et veldig fint svangerskap sist bortsett fra at jeg spydde mye og var trøtt og slitn, men sånn er det jo for alle. Eneste jeg sleit litt med ryggen etterhvert det kom sikkert fra vekta så det er jeg forberedt på nå også.Men syns det er trist at man nesten skal grue seg til å dra til legen fordi om jeg vet legen er kjempe snill og vil bare det beste for meg og lille i magen.
![]()
Det er helt sant, får bli målet og havne under 40 før fødsel her også, men går det ikke så går det ikke. er bare 164 cm så om jeg bare hadde vært noen cm høyere eller noen kg lettere så hadde jeg nok fått født nærmere ja. men men, viktigste er å være friske og raske og få familien vår komplettSkjønner deg veldig godt! Jeg håper å få bmi under 40 innen fødsel. Ligger rett over. Men det aller aller viktigste er at vi er sunne og friske! Skjønner dog godt du helst vil føde hjemme området