Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, håper det ikke er noe dårlig tegnMin tur til å se blod… Hadde håpt å slippe. Er nok bare pga lutinus oppi der og kanksje litt lange negler, men ekkel følelse uansett![]()

Uff, håper det ikke er noe dårlig tegn![]()
Ja det forstår jeg godt! Håper du får gode tilbakemeldinger derKjenner den ultralyden blir god.. Tror jeg ber om fri resten av dagen i tilfelle.

Så trist å høre, sender en klem og lykke ønskninger for neste rundeDa må jeg nok melde meg ut igjen jeg også. Startet å blø nå på morgenen og med tester som er svakere så er det ikke noe håp, denne gangen heller.
Vi får prøve på en november barn som den kommende pappaen er, og håpe frøet endelig sitter da
Masse lykke til alle sammen, jeg krysser fingrene for at alle spirene sitter hele veien til Oktober![]()

Så trist å høre, sender en klem og lykke ønskninger for neste runde![]()
Hvor finner dere denne regelen? Finner bare liste over regler for å bli med i termingruppeJa tror det![]()
Så noen skrev det en plassHvor finner dere denne regelen? Finner bare liste over regler for å bli med i termingruppe![]()

Så leit å høre!! Håper det blir en novemberbaby på dere daDa må jeg nok melde meg ut igjen jeg også. Startet å blø nå på morgenen og med tester som er svakere så er det ikke noe håp, denne gangen heller.
Vi får prøve på en november barn som den kommende pappaen er, og håpe frøet endelig sitter da
Masse lykke til alle sammen, jeg krysser fingrene for at alle spirene sitter hele veien til Oktober![]()

Å så tristDa må jeg nok melde meg ut igjen jeg også. Startet å blø nå på morgenen og med tester som er svakere så er det ikke noe håp, denne gangen heller.
Så spennende! Hvor skal du gjøre det?Jeg skal ha en reading med en klarsynt neste ukealdri gjort det før, men alltid hatt lyst til å prøve! Skal spørre hun om hun kan føle hvilket kjønn det er
![]()
Det er en telefonsamtaleSå spennende! Hvor skal du gjøre det?
Du må oppdatere hva du fikk høreDet er en telefonsamtale![]()
Jaa det skal jeg gjøreDu må oppdatere hva du fikk høre![]()
Samboeren min har trodd at jeg skal ta en graviditetstest imorgen tidlig. Og han har vært skikkelig spent…
Så nå har jeg så dårlig samvittighet at jeg nesten griner her jeg sitter
Stakkars fine fyren min 
Måtte han tilgi meg Jeg er verdens verste kjæreste akkurat nå tror jegSamboeren min har trodd at jeg skal ta en graviditetstest imorgen tidlig. Og han har vært skikkelig spent…
Men i dag tidlig fant jeg ut at jeg skulle gjøre overraskelsen enda større ved å sende han en melding å regelrett lyve om at jeg har fått mensen. So i did…. Og han ble så lei segSå nå har jeg så dårlig samvittighet at jeg nesten griner her jeg sitter
Stakkars fine fyren min
Bare 8 timer til han kommer hjem til positiv test og en søt liten bodyMåtte han tilgi meg
![]()