Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh så spennende! Du er vell første mann i gruppa tror jeg! Alle vi andre gleder oss til du skal oppdatere oss1 dag igjen til ultralyd og sliter med å konsentrere meg på jobb…. ikke beste dagen å skulle lære noe nytt og komplisert![]()

Åh så spennende! Du er vell første mann i gruppa tror jeg! Alle vi andre gleder oss til du skal oppdatere oss![]()

Krysser fingrene for at alt er bra! Får du vite det i morgen?Blodprøve nr 2 er tatt, og jeg er nervevrak![]()
Fikk 2-3 på IKM dagen (4+0) tror jeg hadde fått det dagen før også ut fra styrke på strimmelJeg har en digital liggende.. har så lyst til å bruke den bare for å bekrefte at jeg fremdeles er gravid.. men tok den forrige i går tidlig, og kunne tenkt meg og ventet til den viser «2-3 uker» .. når fikk dere 2-3 uker? IKM i dag/morgen.
Så gøy! Ja man forventer jo ikke så mye av en TUL, det er jo mest bare for å bekrefte at det er noe levende der inneVi hadde ul så tidlig med førstemann også, men vet at det er fort gjort å ikke se så mye annet enn en liten svart bobleMen greit å se at ting er rett sted i det minste.
Så dog både "baby" og hørte hjerteslag med storesøster
Vis vedlegget 376802

Fikk 2-3 på IKM dagen (4+0) tror jeg hadde fått det dagen før også ut fra styrke på strimmel
I kveld eller i morgen. Første måling fikk jeg svar på samme kveldKrysser fingrene for at alt er bra! Får du vite det i morgen?

Det er 8 dager siden jeg fikk positiv første gang, så fikk jeg 2-3 6 dager etter første. Ja det er absolutt lurt å vente litt ekstra om du greier så slipper du unødvendig skuffelsemen du hadde vel litt tidligere positiv test enn meg? Jeg fikk første antydning mandag, positiv digital i går kveld. Når jeg tenker tilbake var sikkert skyggen på den CB jeg tok en svak positiv.. men det var jo en tidlig test.. kanskje vente til fredag? Fin start på helga kanskje?

Åh! Nerver? Håper du får det til. Det blir vel ekstra godt at han kommer hjem denne gangen <3Samboeren kommer hjem om ca 1 time å jeg har enda ikke tatt clearblue-testenFår ikke ut så mye som en dråpe urin
Er jo så typisk
![]()
Dett går fintSamboeren kommer hjem om ca 1 time å jeg har enda ikke tatt clearblue-testenFår ikke ut så mye som en dråpe urin
Er jo så typisk
![]()
du må oppdatere på reaksjon
Ja stemmer vi trenger 5000,’ for å få skjult forum?Innlegg nr 2500halvveis til 5000!
Åh! Nerver? Håper du får det til. Det blir vel ekstra godt at han kommer hjem denne gangen <3
Men fikk tatt den til slutt så nå er alt klart til han kommer hjem 
Ja tror detJa stemmer vi trenger 5000,’ for å få skjult forum?![]()