Så spennende! Du må lage en egen tråd med oppdatering etter TUL når du er ferdig sånn at alle kan oppdatere der3 dager til TUL![]()
lykke tilFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende! Du må lage en egen tråd med oppdatering etter TUL når du er ferdig sånn at alle kan oppdatere der3 dager til TUL![]()
lykke tilSå spennende3 dager til TUL![]()
Uff så fælt! Hva gjør vedkommende så ille? Har du fortalt om graviditeten?Jeg har en så jævlig arbeidsgiver at jeg skjønner ikke hvordan jeg skal overleve frem til perm![]()
Jeg har en så jævlig arbeidsgiver at jeg skjønner ikke hvordan jeg skal overleve frem til perm![]()
Nei, kommer ikke til å forteller noe før jeg måUff så fælt! Hva gjør vedkommende så ille? Har du fortalt om graviditeten?

Det er ikke noe ålreit altså.. har fantasert om både sykemelding og svangerskapspenger i dagHadde det sånn med første mann. Vart så psykisk syk jeg ble sykemeldt siste 3 mnd før perm… og sa opp over papir før perm var over…
Uff så utrolig slitsomt.. man får hvertfall ikke lyst å gjøre en god jobb for sånne mennesker.. håper det blir bedre for deg når du forteller om graviditetenNei, kommer ikke til å forteller noe før jeg må
De er sånne folk som ingenting er bra nok for. Det er alltid noe å pirke på, man gjør aldri noe riktig. De kommandere hit og dit. I dag fikk jeg plutselig gjort om på turnusen min, ikke fordi det var behov for å endre den, men fordi di prøver å gjøre ting vanskelig for meg. Har i tillegg blitt satt opp på masse ekstravakter, noe jeg ikke ønsker nå som jeg er gravid. Prøvde å kommentere at dette ikke passet bra, da fikk jeg beskjed om at jeg hadde dårlig holdning og at det var kontraktsbrudd dersom jeg ikke tok de vaktene.. altså.. hallo.

Hcg på 536håper det er bra 4+0!
![]()
Har allerede opprettett en svangerskapskontroll tråd, så håper alle oppdaterer derSå spennende! Du må lage en egen tråd med oppdatering etter TUL når du er ferdig sånn at alle kan oppdatere derlykke til

Åååh spennende!!3 dager til TUL![]()

Åja okei! Jeg har ikke sett den, takk for at du sa fraHar allerede opprettett en svangerskapskontroll tråd, så håper alle oppdaterer der![]()

Ja tror detEr det 5000 innlegg vi må ha for å få skjult gruppe?

Men våre leker telles eller?Ja tror det![]()
JaMen våre leker telles eller?
Jepp!Noen som opplever høyere puls ved graviditet? Jeg har en hvilepuls på nærmere 90 når jeg sitter i sofaen om kvelden![]()
Akuratt jaJepp!
Fra 64 til vanlig ligger jeg med snitt på 80!