Skravletråd

Jeg har også bestilt ultralyd og første svangerskapskontroll:laughing002 hva slags blodprøver har du bestilt?
Må kanskje bestille første time hos jordmor og, men tenker jeg gjør det etter første ultralyd når jeg ser om det er noe der eller ikke :oops:
Bestilt hcg måling for å se etter stigning, skal ta første blodprøver i morgen :happy:

Må kanskje bestille første time hos jordmor og, men tenker jeg gjør det etter første ultralyd når jeg ser om det er noe der eller ikke :oops:
Bestilt hcg måling for å se etter stigning, skal ta første blodprøver i morgen :happy:
Åå det vil jeg også gjøre! Kanskje jeg skal ringe å mase på det i morgen, eventuelt får jeg bare gjøre der privat om de i telefonen skal gjøre seg vanskelig igjen:rolleyes:

Dagens morgenkvalme var visst omgangssyken på undertegnede…

Og pappaen er dårlig med annet. Så blitt tv fra vi stod opp til nå på frøkna :(

Dagens morgenkvalme var visst omgangssyken på undertegnede…

Og pappaen er dårlig med annet. Så blitt tv fra vi stod opp til nå på frøkna :(
Noen dager er bare sånn, og tenker at det er helt greit!:)
Masse god bedring:Heartred

Vi har prøvd på nr 2 i 4 år. Vi mistet tvillinger i uke 16 i 2017! Endelig lykkes vi på det 12 insettet (IVF). Krysser alt jeg har for at dette skal gå bra denne gangen. Får en voldsom aldersforskjell på over 8 år. MEN det får gå :-) Er lykkelig for at jeg faktisk får oppleve dette engang til.

Vi har prøvd på nr 2 i 4 år. Vi mistet tvillinger i uke 16 i 2017! Endelig lykkes vi på det 12 insettet (IVF). Krysser alt jeg har for at dette skal gå bra denne gangen. Får en voldsom aldersforskjell på over 8 år. MEN det får gå :) Er lykkelig for at jeg faktisk får oppleve dette engang til.
Gratulerer så mye :Heartred
Her blir det også stor aldersforskjell, nesten 9 år! Tenker det bare er positivt :happy:

Skikkelig koronautbrudd på jobb nå :wideyed:

Vi har prøvd på nr 2 i 4 år. Vi mistet tvillinger i uke 16 i 2017! Endelig lykkes vi på det 12 insettet (IVF). Krysser alt jeg har for at dette skal gå bra denne gangen. Får en voldsom aldersforskjell på over 8 år. MEN det får gå :) Er lykkelig for at jeg faktisk får oppleve dette engang til.
Her er det aldersforskjell på 19 år mellom mellomste og minste

Noen som vet om det er krise å spise rosa biff så tidlig i svangerskapet?
Fikk servert en gryte i stad, med rosa stekt kjøtt, la ikke merke til det før jeg hadde spist nesten alt :nailbiting:

IKM i dag, kjenner jeg er ekstra nervøs for at det skal gå galt i dag.. tenker at kroppen «prøver» å støte alt ut fordi den tror den skal ha mensen, vet det sikkert ikke er sånn men:oops:

Akkurat vært og tatt blodprøve og er så spent på resultatet :nailbiting: sekretæren sa at det kom nok i morgen!

3 dager til TUL :nailbiting::nailbiting:

Back
Topp