Åhh så gøy!!Da har jeg fortalt det til samboeren!Han ble skikkelig skikkelig glad og jeg fikk det på video
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åhh så gøy!!Da har jeg fortalt det til samboeren!Han ble skikkelig skikkelig glad og jeg fikk det på video
![]()

Her også har jeg fått skyhøy puls! Egentlig skikkelig ubehagelig når du prøver å slappa av i sofaen om kveldenJeg tror ikke jeg behøver å lure på om jeg er gravid. Jeg har fitbit armbånd på og den viser at hvilepuls har skutt i taket omtrent. Jeg ser tydelig at det har gått opp og holder seg der.

Akkurat slik føler jeg det også! Spesielt nå i tiden før TUL synes jeg går ekstremt langsomtFlere enn meg som føler at tiden står stille? Føles som jeg har vært gravid en evighet, men egentlig så er det bare en drøy ukeåssen skal vi få tiden til gå
![]()

Ja hahah. Skulle ønske det. Jeg føler jeg har vært gravid i noen måneder nå, er 5+4 idagEr det flere enn meg som oppfører seg som om babyen kommer fortere jo flere ganger man sjekker forumet for dagen![]()
Tiden går så SAAAKTEEEE 
Jeg skal nyte tiden mer når jeg har bikka det magiske tallet 12 uker.
Da kan det gå litt saktere.Ja enig! Det er liksom disse første skumle ukene man må gjennom først som man gjerne ønsker at går så fort som mulig.. gleder meg til å kunne nyte at jeg er gravid uten å være så bekymret hele tidenJa hahah. Skulle ønske det. Jeg føler jeg har vært gravid i noen måneder nå, er 5+4 idagTiden går så SAAAKTEEEE
Da kan det gå litt saktere.
Prøver å ikke planlegge for mye, siden alt kan skje. Men håper jo det går bra med ossJa enig! Det er liksom disse første skumle ukene man må gjennom først som man gjerne ønsker at går så fort som mulig.. gleder meg til å kunne nyte at jeg er gravid uten å være så bekymret hele tiden![]()

Det går så sykt treigt ja!! Går egentlig bare å venter på at jeg er langt nok til å kunne dele det, for det opptar mine tanker 24/7Ja hahah. Skulle ønske det. Jeg føler jeg har vært gravid i noen måneder nå, er 5+4 idagTiden går så SAAAKTEEEE
Da kan det gå litt saktere.

Helt enig, er liksom nesten det eneste jeg også går og tenker på. Og vanskelig og holde på en så stor hemmelighet.Det går så sykt treigt ja!! Går egentlig bare å venter på at jeg er langt nok til å kunne dele det, for det opptar mine tanker 24/7
Men tenk! Det har allerede gått 1,5 uke og føler samtidig at jeg fikk vite det igår![]()

Jaa veldigHelt enig, er liksom nesten det eneste jeg også går og tenker på. Og vanskelig og holde på en så stor hemmelighet.![]()

Bare 27
Opplevelsen av Rikshospitalet var så som så (jeg lå innlagt en uke før fødsel og hun lå der 5 dager før overflytting). Trangt, lite tilpasset.
Ullevål var en annen opplevelse. Store rom, kunne delta mer, hybel 2 etasjer opp. Enkelte ansatte jeg ikke likte (da ba vi om at vedkommende ikke ble satt på vårt barn), andre ansatte som var herlige. Men mye masing på legene om informasjon ift hjemreise.
5 dager Rikshospitalet, nesten 7 uker Ullevål.
Vi har søkt oss til Ullevål nå.

Jeg tror faktisk vi kommer til å søke Ullevål vi også. Litt pga din opplevelse der vs Rikshospitalet![]()