Skravletråd

Jeg tror ikke jeg behøver å lure på om jeg er gravid. Jeg har fitbit armbånd på og den viser at hvilepuls har skutt i taket omtrent. Jeg ser tydelig at det har gått opp og holder seg der.

Jeg tror ikke jeg behøver å lure på om jeg er gravid. Jeg har fitbit armbånd på og den viser at hvilepuls har skutt i taket omtrent. Jeg ser tydelig at det har gått opp og holder seg der.
Her også har jeg fått skyhøy puls! Egentlig skikkelig ubehagelig når du prøver å slappa av i sofaen om kvelden:hilarious:

Samboeren ble litt usikker siden jeg ikke kjente så mye symptomer i dag. Så vi kjøpte ny test. Teststreken kom fram FØR kontrollstreken og begge strekene var like sterke. Det er ingen tvil. Den lille har gravd seg godt fast og har tenkt å bli der. ❤

Flere enn meg som føler at tiden står stille? Føles som jeg har vært gravid en evighet, men egentlig så er det bare en drøy uke :hilarious: åssen skal vi få tiden til gå :hilarious:

Flere enn meg som føler at tiden står stille? Føles som jeg har vært gravid en evighet, men egentlig så er det bare en drøy uke :hilarious: åssen skal vi få tiden til gå :hilarious:
Akkurat slik føler jeg det også! Spesielt nå i tiden før TUL synes jeg går ekstremt langsomt

Endelig feberfri og på bedringens vei! :D kom meg gjennom korona, nå må jeg bare komme meg gjennom kvalme mareritt fram til midten av april ca :wtf:

Er det flere enn meg som oppfører seg som om babyen kommer fortere jo flere ganger man sjekker forumet for dagen:hilarious::hilarious:

Er det flere enn meg som oppfører seg som om babyen kommer fortere jo flere ganger man sjekker forumet for dagen:hilarious::hilarious:
Ja hahah. Skulle ønske det. Jeg føler jeg har vært gravid i noen måneder nå, er 5+4 idag :laughing001 Tiden går så SAAAKTEEEE :schocked028:laughing021 Jeg skal nyte tiden mer når jeg har bikka det magiske tallet 12 uker. :love017 Da kan det gå litt saktere.

Ja hahah. Skulle ønske det. Jeg føler jeg har vært gravid i noen måneder nå, er 5+4 idag :laughing001 Tiden går så SAAAKTEEEE :schocked028:laughing021 Jeg skal nyte tiden mer når jeg har bikka det magiske tallet 12 uker. :love017 Da kan det gå litt saktere.
Ja enig! Det er liksom disse første skumle ukene man må gjennom først som man gjerne ønsker at går så fort som mulig.. gleder meg til å kunne nyte at jeg er gravid uten å være så bekymret hele tiden:oops:❤️

Ja enig! Det er liksom disse første skumle ukene man må gjennom først som man gjerne ønsker at går så fort som mulig.. gleder meg til å kunne nyte at jeg er gravid uten å være så bekymret hele tiden:oops:❤️
Prøver å ikke planlegge for mye, siden alt kan skje. Men håper jo det går bra med oss :Heartred:Heartred

Det går så sykt treigt ja!! Går egentlig bare å venter på at jeg er langt nok til å kunne dele det, for det opptar mine tanker 24/7:hilarious::hilarious:
Men tenk! Det har allerede gått 1,5 uke og føler samtidig at jeg fikk vite det igår:love7

Jeg syns også det går sakte :wtf: vil bare passere uke 12 jeg nå! Og fortsatt over 1 uke til ul!:wtf:

Det går så sykt treigt ja!! Går egentlig bare å venter på at jeg er langt nok til å kunne dele det, for det opptar mine tanker 24/7:hilarious::hilarious:
Men tenk! Det har allerede gått 1,5 uke og føler samtidig at jeg fikk vite det igår:love7
Helt enig, er liksom nesten det eneste jeg også går og tenker på. Og vanskelig og holde på en så stor hemmelighet. :banghead:

Ja kjenner på det jeg også. Jeg er mer trygg og optimistisk enn samboeren nå og det kjenner jeg er litt tøft. Jeg gleder meg bare til vi har vært på ultralyd og han får se at dette går bra. Jeg har en god følelse på at dette går rette veien. Jeg tenker det blir baby i September/ oktober. Og så får jeg ikke dele det med verden enda. Jeg tror jeg sprekker snart. Jeg gleder meg veldig til å fortelle om det og til jeg kan begynne å kjøpe inn ting.

10000 kilo lettere idag ❤️

Bare 27 :)

Opplevelsen av Rikshospitalet var så som så (jeg lå innlagt en uke før fødsel og hun lå der 5 dager før overflytting). Trangt, lite tilpasset.

Ullevål var en annen opplevelse. Store rom, kunne delta mer, hybel 2 etasjer opp. Enkelte ansatte jeg ikke likte (da ba vi om at vedkommende ikke ble satt på vårt barn), andre ansatte som var herlige. Men mye masing på legene om informasjon ift hjemreise.

5 dager Rikshospitalet, nesten 7 uker Ullevål.

Vi har søkt oss til Ullevål nå.

Jeg tror faktisk vi kommer til å søke Ullevål vi også. Litt pga din opplevelse der vs Rikshospitalet:happy:

Jeg tror faktisk vi kommer til å søke Ullevål vi også. Litt pga din opplevelse der vs Rikshospitalet:happy:

Jeg anbefaler det :)

Men vet også mange er fornøyde med AHUS og Kalnes (vet ikke helt hvor du bor i forhold) da de har familierom på NFI.

Back
Topp