Skravletråd

Hva gjør dere andre angående å fortelle nær familie (f.eks. mamma)? Gjør dere det nå eller venter dere? Litt dilemma her for vil egentlig si det face 2 face, men mamma bor et stykke unna så da må jeg vente en stund :nailbiting: Vil bare si det nååå, haha!

Vi ville også så gjerne si det ansikt til ansikt. Litt sårt at vi ikke kunne dra på besøk og fortelle det, klemme hverandre osv. Vi var litt fram og tilbake med om vi skulle vendte, men vi fant ut at vi bare måtte fortelle det, ettersom mannen hadde holdt på å forsnakke seg to ganger tidligere da han hadde snakket med faren sin på telefonen :p Så vi fortalte det over facetime til foreldrene våre, med en liten vri på det. Skrev om det i denne tråden:

Hvordan fortelle om graviditeten?

Har akkurat vært på trugetur med hunden og noen hundevenner, tungt på grunn av mye snø!! Men det var koselig å snakke med noen andre Ellers skal vi ha bålkos med familie senere muligens, også tacokveld hjemme :)

Hva gjør dere andre angående å fortelle nær familie (f.eks. mamma)? Gjør dere det nå eller venter dere? Litt dilemma her for vil egentlig si det face 2 face, men mamma bor et stykke unna så da må jeg vente en stund :nailbiting: Vil bare si det nååå, haha!

Jeg/vi venter til minst uke 12 med å fortelle noen om det, litt spennende å holde det for oss selv også! Men mest fordi vi har mistet 3 ganger sent i første trimester:)

Har akkurat vært på trugetur med hunden og noen hundevenner, tungt på grunn av mye snø!! Men det var koselig å snakke med noen andre Ellers skal vi ha bålkos med familie senere muligens, også tacokveld hjemme :)

Vi ringte på facetime, bor ikke i samme by som svigerforeldre, og mine foreldre bor i Norge. Bor selv i Danmark, så hadde blitt lenge til vi kunne fortelle det face to face. Dessuten har vi vært i IVF behandling, og de visste godt når vi fikk lagt egg opp så kunne ikke holde det så lenge ;)

Jaa, spørs om det ikke må bli FaceTime her også, siden både svigerforeldre og mine foreldre bor i en annen by. Det kan jo være koselig det også, selv om man ikke får gjort så mye ut av det. Tenkte litt på om jeg skulle bestille de noe babygreier og be dem ringe på FaceTime før de åpner eventuelt! :)

Gruer meg så mye til å fortelle sjefen at jeg er gravid.. Har nesten akkurat startet ny jobb i butikk, og det er mye tunge løft:(

i feel you :( man vet at man blir en «belastning» for dem pga tilrettelegging og andre må overta oppgavene dine..

Idag skal jeg ha kosedag med meg og bikkja! Og katta mår hun gidder å være inne:cat::hilarious:
Det er grått og meldt regn hele dagen! Alle tror jeg skal på kveldsvakt for jeg har ikke sagt jeg er sykmeldt, mannen skal jobbe 11-21, så har tv og huset helt for meg selv:woot: noen gsnger det faktisk noe av det beste som finnes!

Så tips til filmer som bør ses? Jo mer jentefilm, jo bedre! Må jo benytte anledningen :hilarious:

Hei Elsker sånne forum der vi kan følge hverandre.xsmile9 Ja blir ihvertfall en annerledes påske :dead: idag blir d påskeeggjakt med mini, lage en god middag og når kvelden kommer slenger g meg sikkert på sofaen med en serie:D

Eg må bare spørre. Men er d slik at eg må bruke de emojiene som er innpå her,? Er så tungvint å klikke inn der istedenfor å bare bruke de som er på tlf

Eg må bare spørre. Men er d slik at eg må bruke de emojiene som er innpå her,? Er så tungvint å klikke inn der istedenfor å bare bruke de som er på tlf

De du har på telefonen funker ikke her inne, dessverre :p

Sinnsykt irriterende at man ikke kan bruke de emojiene på telefonen

Vært på skogstur i går. Helt nydelig vær i går:) grilling i hagen, har hatt lyst på grillmat i flere dager:D idag har vi vært på påskeggjakt . Innetid og ruskevær idag . Ha en fin kveld alle sammen:D

Jeg bruker både Babyverden sin app og Preglife. Babyverden sier at jeg er 4+6 i dag, og Preglife sier 5+0. Hvorfor regner de ulikt, når begge er basert på første blødning i siste mens, og samme syklus lengde? :dance008

Jeg bruker både Babyverden sin app og Preglife. Babyverden sier at jeg er 4+6 i dag, og Preglife sier 5+0. Hvorfor regner de ulikt, når begge er basert på første blødning i siste mens, og samme syklus lengde? :dance008

Det er forskjellig ut fra hvilket land man bor i på hvor lenge et svangerskap skal vare osv :) I USA er det noe kortere enn i Norge og preglife er sikkert basert på USA sin modell.

Jeg har flere apper, og sliter med at en del sier helt ulike ting. På noen kan du stille inn svangerskapslengde (feks Preglife, jeg får rett der), men klarer ikke å få rett på alle uansett. Så da legger jeg bare inn feil termin :hilarious:

Takk for oppklaringer damer :happy: I det store og det hele betyr det jo ikke all verdens, men akkurat nå i begynnelsen hadde det vært fint å være én dag nærmere liksom :hilarious:

I Norge opererer sykehusene med forskjellig lengde også. 40+1 eller 40+2

I natt drømte jeg at vi hadde fått en frisk og fin jente❤ var en fin drøm!

Har dere testet flere ganger etter IKM?
Har to CB pluss og en CB digital, og vurderer ta kontakt en pluss og digital nå også kanskje ta den siste CB pluss neste helg, bare for å bruke de opp :hilarious:

Har dere testet flere ganger etter IKM?
Har to CB pluss og en CB digital, og vurderer ta kontakt en pluss og digital nå også kanskje ta den siste CB pluss neste helg, bare for å bruke de opp :hilarious:

Jupp! Testa 3 ganger, for var det je hadde igjen av tester:hilarious: ellers hadde jeg testa daglig til jeg fikk +3 på digital :shy:
Men ble da test 4+2, 4+3 og 4+5:rolleyes:

Back
Topp