Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner jeg gruer meg litt til ultralyden i morgen. Rart med det..![]()
ser den! Men også så er du heldig som skal i morgen da![]()
Masse lykke til i morgen!Kjenner jeg gruer meg litt til ultralyden i morgen. Rart med det..![]()
ja, her i området er det masse private som har åpent![]()
Eg fekk høyre akkurat det same! Ho skulle til og med snakke med noko helsemyndigheter for å sjekke opp i det..Det er bra! Jeg ringte privat UL før helga, og fikk beskjed om at "alle private ultralyder er stengt i landet" så de hadde tydeligvis fått feil informasjon.. irriterende når det ikke finst noe åpent av private ultralyder i områder

Absolutt!Innafor med litt chips på en mandag?...![]()
Kjenner jeg gruer meg litt til ultralyden i morgen. Rart med det..![]()
hvordan gikk det?![]()
Det gikk strålendeLite bankende hjerte på et mini foster. Alt så bra ut sa gyn, men han tilbydde meg ny time om litt over 2 uker så ble plutselig litt nervøs på om det var noe han reagerte på allikevel når jeg kom hjem
Men jeg skal prøve å la vær å bekymre meg så mye. Det var jo liv der og rett størrelse.
Skal du tilbake om 2 uker? Trenger ikke å være noe, kanskje du bare kan se litt mere 
så koseligSkal du tilbake om 2 uker? Trenger ikke å være noe, kanskje du bare kan se litt mere
![]()
Det gikk strålendeLite bankende hjerte på et mini foster. Alt så bra ut sa gyn, men han tilbød meg ny time om litt over 2 uker så ble plutselig litt nervøs på om det var noe han reagerte på allikevel når jeg kom hjem
Men jeg skal prøve å la vær å bekymre meg så mye. Det var jo liv der og rett størrelse.